Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : schoonmaak schema

Pagina's : [1] 2 3

tangia21
14-06-2005, 17:52

Slaapkamer 1 + 2 Maandag: - bed opmaken - speelgoed opruimen - stof vegen (dus op meubels,vernsterbank enz) - stofzuigen Dinsdag: - bed opmaken - speelgoed opruimen - dweilen Woensdag: - bed opmaken+verschonen - speelgoed opruimen - stofzuigen - 1 keer pmnd= spinneraggen weghalen,raam wassen (binnen), kasten van binnen vegen en opruimen,deuren vegen,lamellen/gordijnen wassen,speelgoed wassen Donderdag: - bed opmaken - speelgoed opruimen - dweilen Vrijdag: - bed opmaken - speelgoed opruimen - stofzuigen - laadjes opruimen Zaterdag: - bed opmaken - speelgoedopruimen - dweilen Zondag: - bed opmaken - stof vegen - stofzuigen - speelgoed opruimen Slaapkamer 3 Maandag: - bed opmaken - stof vegen - stofzuigen Dinsdag: - bed opmaken+verschonen - dweilen - rommeltjes opruimen - laadjes opruimen Woensdag: - bed opmaken - stofzuigen Donderdag: - bed opmaken - dweilen - 1 keer pmnd =kasten opruimen,deuren vegen,stof vegen,spinnenraggen weghalen,lamellen/gordijnen schoonmaken en raam wassen (binnen) Vrijdag: - bed opmaken - stofzuigen Zaterdag: - bed opmaken - dweilen Zondag: - bed opmaken - stof vegen - rommeltjes opruimen - dweilen Woonkamer Maandag: - stof vegen - rommeltjes opruimen - stofzuigen Dinsdag: - rommeltjes opruimen - dweilen - 1 keer pmnd = spinneraggen weghalen,raam wassen (binnen),gordijnen/lamellen wassen,alle meubels verplaatsen en achter schoonmaken,alle stof vegen van meubels en in meubels + kasten en laadjes opruimen, schilderijen afnemen, lampen schoonmaken en alle planten en neppe planten wassen Woendag: - rommeltjes opruimen - stofzuigen - administratie Donderdag: - rommeltjes opruimen - dweilen Vrijdag: - rommeltjes opruimen - stof vegen - stofzuigen Zaterdag: - rommeltjes opruimen - stof vegen - dweilen Zondag - rommeltjes opruimen - stofzuigen Keuken Maandag: - Afwassen+afdrogen - Kastjes buitenkast vegen - Doekje over kookplaat/fornuis - Doekje over vloer - Doekje over afzuigkap Dinsdag: - afwassen+ afdrogen - kastjes buitenkant vegen+ keukentegels doekje overheen - doekje over kookplaat/fornuis - dweilen - afzuigkap helemaal schoonmaken Woensdag: - afwassen+afdrogen - kastjes buitenkant vegen - kookplaat +fornuis helemaal schoonmaken - doekje over vloer - doekje over afzuigkap Donderdag: - afwassen+afdrogen - kastjes buitenkant vegen+keukentegels doekje overheen - kookplaat/fornuis doekje overheen - dweilen - doekje over afzuigkap - frituurpan helemaal schoonmaken+ magnetron Vrijdag: - Afwassen+afdrogen - Kastjes buitenkant+ binnenkant schoonmaken - Kookplaat/fornuis doekje overheen - Doekje over vloer - Doekje over afzuigkap Zaterdag: - afwassen+ afdrogen - kastjes buitenkant vegen - doekje over afzuigkap - dweilen - overige keuken apparauut schoonmaken Zondag: - afwassen+afdrogen - kastjes buitenkant vegen - doekje over vloer - 1 keer pmnd = raam buitenkant schoonmaken,spinnenraggen weghalen,grote schoonmaak keukentegels,lamellen/gordijnen grote schoonmaak, boodschappenkast helemaal schoonmaken Gangen/hallen/trappen Maandag: - Spiegels schoonmaken - schilderijen vegen - spinneraggen weghalen - deuren vegen - dweilen - stof vegen - schoenenkast opruimen en schoonmaken Dinsdag t/m zondag: - dweilen of stofzuigen - rommeltjes opruimen WC+ douche Elke dag een doekje overheen wc + wastafel+ spiegels + vloer ( elke dag of om de 2 dagen een wasje draaien) Vrijdag: - Grote schoonmaak douche = (tegels, douche accesoires, doucheraam,douche gordijn, wasmand schoonmaken, deur schoonmaken Zaterdag: - Grote schoonmaak WC = (tegels, wc stomen ( als je die hebt),wc accesoires, wc matten wisselen , deur schoonmaken Bergingen/opberg ruimtes of rommelkamer Om de 2 dagen stofzuigen en stof afnemen Dinsdag: - Dweilen - Alle rommeltjes opruimen - Alle kastjes/deuren vegen Tuin/balkon en schuur 1 keer pmnd een gorte beurt geven ( rommeltjes opruimen en weggooien, gras maaien, schoonmaken enz extra’s 1 keer per week boodschappen doen 1 keer pmnd de buitenramen wassen 1 keer per week of om de dag kleren strijken 1 keer pmnd kussens, en dekens wassen (vooral van de kinderen) 1 keer pmnd matrassen afnemen met soda hier nogmaals de schoonmaakschema voor meiden die wel geinteresseerd zijn ;) Die voor werkende moeders/meiden komt nog later veel suc6

lilchakir
14-06-2005, 17:53
wollah jij bent echt eng :D hoezo je kunt gedachten lezen ps bedankt en ik print hem gelijk uit je bent :goedzo:

tangia21
14-06-2005, 17:55
:maf2: :maf2: het lijkt veel maar is het niet hoor. :hihi: Je bent ongeveer 10 minuutjes bezig per ruimte en zo heb je een mooi schoon huis en tevreden man en schoonfamilie ;)

tangia21
14-06-2005, 17:58
wollah jij bent echt eng :D hoezo je kunt gedachten lezen ps bedankt en ik print hem gelijk uit je bent :goedzo: eng he :hihi:

saadia29
14-06-2005, 17:58

Lijkt wel of je in een kasteel woont als ik dit zo lees :hihi: Gangen/hallen/trappen Maandag: - Spiegels schoonmaken - schilderijen vegen - spinneraggen weghalen - deuren vegen- dweilen - stof vegen - schoenenkast opruimen en schoonmaken

tangia21
14-06-2005, 18:01
Lijkt wel of je in een kasteel woont als ik dit zo lees :hihi: Gangen/hallen/trappen Maandag: - Spiegels schoonmaken - schilderijen vegen - spinneraggen weghalen - deuren vegen- dweilen - stof vegen - schoenenkast opruimen en schoonmaken :hihi: hahaha nee dat niet, maar is bedoeld voor verschillende huishoudens, de ene heeft alleen een gang, de ander weer heeft wel trappen enz :maf2:

tangia21
15-06-2005, 19:41
geen bedankt niks :moe: :lekkerpuh

safia_magrabia
15-06-2005, 19:44
geen bedankt niks :moe: :lekkerpuh dank je wel :o , ik ga het ook uitprinten echt handig dank je wel :kus:

OemSoufian
17-06-2005, 10:08
Tangia, wanneer komt die voor werkende vrouwennnn.... I need it desperatly

tangia21
17-06-2005, 11:00
die komt zeker hoor meid, binnenkort

Ciham
17-06-2005, 11:10
die komt zeker hoor meid, binnenkort heb je daar wel tijd voor :D jeetje als ik lees wat je allemaal in het huishouden doet... ik heb geen schema, ik doe veel in het weekend ik werk 36 uur in de verpleging dus heb geen fut om na werktijd nog wat te doen in huis maar zou wel handig zijn zo'n schema, dus kom maar op :D

tangia21
17-06-2005, 11:15
heb je daar wel tijd voor :D jeetje als ik lees wat je allemaal in het huishouden doet... ik heb geen schema, ik doe veel in het weekend ik werk 36 uur in de verpleging dus heb geen fut om na werktijd nog wat te doen in huis maar zou wel handig zijn zo'n schema, dus kom maar op :D valt wel mee hoor.Als je goed kijkt naar die schema dan is het ongeveer 10 a 15 min per ruimte (behalve keuken).Dus ik ben in 2 a 3 uur klaar en dan heb ik nog 21 uur tijd zat. :hihi: die schema ga ik straks maken als de kids slapen, want nu kan ik me niet consentreren

nouria_24
01-07-2005, 18:10

Handig! :goedzo: Leuk cadeautje om aan een vriendin te geven die gaat trouwen... :hihi: (wel eerst even leuk inlijsten hoor...)

wissal
01-07-2005, 18:21
hoi tangia, matrassen met soda afnemen,kun je mij uitleggen hoe je dat moet doen??? beslama wissal

senhajiaa
01-07-2005, 20:31
salaam wow wat een lijst maar wel handig pff ik woon nog lekker thuis

Pagina's : [1] 2 3