Bekijk volle/desktop versie : LEZING OVER SJAITAAN in Amsterdam

14-03-2003, 09:37
[GLOW=royalblue]S.v.p. de informatie zoveel mogelijk verspreiden!
------------------------------------------------------------------------------------

Salaam alaikum war. wabr.,

De lezing door Remy Soekirman op zondag 16 maart zal gaan over de "influisteringen van sjaitaan ", soubhanallah!

Aanvang 15.30 uur, start lezing 16.00 uur

Buurthuis De Evenaar
Kometensingel 189
Amsterdam Noord

Informatie via Hakima 06 24 760 431 of Marisah 06 24 811 959

De lezing wordt gegeven in 1 ruimte (zowel mannen als vrouwen), echter er is wel een afscheiding d.m.v. een soort scherm.

Insjallah ook boekverkoop, kleding en anashied! [/GLOW]

14-03-2003, 17:35

Zelf kan ik niet komen, maar ik zal het zeker verspreiden.

14-03-2003, 18:38
Salaam aleikom,

Remi soekirman was afgelopen zondag ook in amersfoort hij gaf ook de lezing die de influistering heet degenen die er niet in amersfoort waren .
Ik was er geweest en het is zeker de moeite waard om er naartoe te gaan.

wa aleikom salaam

14-03-2003, 21:14

Citaat:
Origineel gepost door Marisah
[GLOW=royalblue]
Insjallah ook boekverkoop, kleding en anashied! [/GLOW]
Salaam aleikom.......

Anascheed band...??

14-03-2003, 21:28

ik zal zeker komen inshallah....trouwens tot hoelaat is het??????

02-09-2005, 18:44
Bangmakerij,

bedoeld om je een leer op te dringen, waar een mens in zijn hart niet om vraagt

Een mens vraag om antwoorden op zijn vragen. De islam verbiedt mensen vrij te denken en veroordeelt mensen als ze al te intelligente vragen stellen, of worden overstelpt met koranteksten om hun vragen te onderdrukken

Liefde geeft al 90% van het antwoord. Daarin schiet de koran nogal tekort als ik de doodwensing van ongelovigen mag geloven.

02-09-2005, 18:59

Citaat door bicky:
Bangmakerij,

bedoeld om je een leer op te dringen, waar een mens in zijn hart niet om vraagt

Een mens vraag om antwoorden op zijn vragen. De islam verbiedt mensen vrij te denken en veroordeelt mensen als ze al te intelligente vragen stellen, of worden overstelpt met koranteksten om hun vragen te onderdrukken

Liefde geeft al 90% van het antwoord. Daarin schiet de koran nogal tekort als ik de doodwensing van ongelovigen mag geloven.
misschien hebben sommige mensen wel een bepaalde druk nodig om zich richting het goede te wenden. Blijkbaar hebben zij daar behoefte aan als zij openstaan voor angst. Tenslotte volgt niemand iets waar hij niet op de een of andere manier profijt uit haalt.

Islam beveelt het onderzoeken juist aan. Je hebt je boeken blijkbaar niet goed bestudeerd. Wat mensen verkeerd doen a.u.b. niet de Islam aanrekenen.

Q'oran veroordelen idemdito. Ja, mensen maken fouten. alleen Allah is volmaakt.

en voor de goede orde, zonder Allah, Sobhanahoe wa Ta'ala, ben je niet in staat om liefde te voelen. Mee eens?