Bekijk volle/desktop versie : doe jij mee??



Pagina's : 1 [2]

16-06-2005, 14:31
natuurlijk is dat goed macha Allah!! ik lees zelf ook nederlandse koran als ik het wil begrijpen

maar ik leer natuurlijk ook arabische soera's om in mijn gebeden toe te passen

16-06-2005, 14:34



Citaat door zwangermeisje:
natuurlijk is dat goed macha Allah!! ik lees zelf ook nederlandse koran als ik het wil begrijpen

maar ik leer natuurlijk ook arabische soera's om in mijn gebeden toe te passen
Oke thnxxx voor je antwoord en waar leer jij arabische soera's uit?? Is dat ook in het nederlands geschreven??

16-06-2005, 14:36
jah je hebt een macha Allah boekje waar ze het in het nederlands schrijven maar wel op z'n arabische verder heb je ook heeeel veel site bijvoorbeeld http://www.al-islaam.com waar je soera's kan vinden op z'n nederlands geschreven

p.s doe jij ook mee?

16-06-2005, 14:42

Citaat door zwangermeisje:
jah je hebt een macha Allah boekje waar ze het in het nederlands schrijven maar wel op z'n arabische verder heb je ook heeeel veel site bijvoorbeeld http://www.al-islaam.com waar je soera's kan vinden op z'n nederlands geschreven

p.s doe jij ook mee?
Ja dat is goed. Zet mij ook maar op het lijstje, kan ik tenminste wat nuttigs doen waar ik wat aan hebt in het hiernamaals Inschallah.

16-06-2005, 14:46


oussam zal ik doen insha Allah!! hier is ook nog een goede site waar je kan leren http://www.anajaat.com/quraan/


en druk opTranscriptie

16-06-2005, 14:48
de mensen die tot vrijdag nog erbij komen die doen mee nog voor deze week dus vanaf 15 juni dus die hebben ietsje minder tijd dan wij maar wel zeker haalbaar insha Allah

16-06-2005, 20:55
salaam alyekom

ik ben bezig met soera albayyienah te leren ik kende het al maar ben de helf vergeten.
insa-allah leer ik hem voor deze week.

ik herhaal elke dag soeras anas t/m al-a'laa. die soeras kende ik ook maar ben de helf kwijt. ik heb nog geen blz gelezen uit een islam boek.
veder probeer ik salaat fajr te bidden.

16-06-2005, 21:09
selllem aleikom,

Ik ben bezig inshalah met sourat al- kafiroen

wa aleikom sellem

20-06-2005, 11:33
macha Allah dames!!

22-06-2005, 15:44
en dames is het gelukt"??


hebben jullie de 3 dingen gedaan die jullie zouden doen?

dus een nieuwe soera geleerd de oude doorgenomen

10 blz gelezen uit een islamtische boek?

en een goede daad verricht?




als je deze dingen hebt gedaan krijg je een brede smile heb je alleen 1 soera gedaan krijg je een bescheiden smile




het is mij met moeite gelukt deze week ga ik er insha Allah nog beter voor want heb de laatste dagen de soera nog moeten leren

22-06-2005, 20:41
salaam zwangermeisje

nieuwe soera leren is niet helemaal gelukt soeras die ik al kende doorlezen is wel gelukt .
10 blz lezen uit islamitsche boek ook niet gelukt.
heb ook geen goede daad vericht.
opstaan met salat el fajr lukt me de een keer wel en de andere keer weer niet.


inshaallah gaat het me de komende week lukken.

22-06-2005, 23:24
Hoi zwangermeisje,

Ik heb wel paar blz gelezen met me man samen over de islam,
heb me man ook geholpen met soura kafiroun, hamdoullah is dit hem ook gelukt.
Ik zelf heb geen soura geleerd, maar heb wel elke dag op gestaan met salaat Fajr.

23-06-2005, 11:34



Citaat door lela24:
salaam zwangermeisje

nieuwe soera leren is niet helemaal gelukt soeras die ik al kende doorlezen is wel gelukt .
10 blz lezen uit islamitsche boek ook niet gelukt.
heb ook geen goede daad vericht.
opstaan met salat el fajr lukt me de een keer wel en de andere keer weer niet.


inshaallah gaat het me de komende week lukken.
insha Allah lieverd ga er deze week voor!!

en macha Allah maryam


p.s zijn er helemaal geen dames die een smile verdiennen??

Pagina's : 1 [2]