Bekijk volle/desktop versie : 2005 wordt hét jaar van Ali B



Pagina's : [1] 2 3 4

14-06-2005, 01:31
2005 wordt hét jaar van Ali B.
'De Marokkaanse droom

14-06-2005, 02:01


Sorry, ik heb al beslag gelegd op 2005.

14-06-2005, 10:52

Citaat door Guy:
Sorry, ik heb al beslag gelegd op 2005.
Ik heb toch het vermoeden dat ie het red, tenminste als hij zijn verstand gebruikt. Nu willen alle jonge Marokkanen rappen, het houd ze misschien van de straat

14-06-2005, 10:58

Citaat door rikus:
Ik heb toch het vermoeden dat ie het red, tenminste als hij zijn verstand gebruikt. Nu willen alle jonge Marokkanen rappen, het houd ze misschien van de straat
Ooit eraan gedacht dat ze welliswaar ook doen 'rappen' op straat in zogenaamde 'battles'?

14-06-2005, 11:10



Citaat door Gerlach:
Ooit eraan gedacht dat ze welliswaar ook doen 'rappen' op straat in zogenaamde 'battles'?
Yep, maar denk toch dat ali een goed effect heeft en zelf vind ik het eigenlijk ook wel fijn eindelijk eens iets positief te zien
Altijd negatief te moeten schrijven gaat je ook de strot uithangen en daarnaast heb je zo een ban aan je broek hangen

14-06-2005, 15:43
ik heb gehoord dat ali b op tv was zaterdag, op nl 1, of 2, en dat hij in marokko was, wie weet wanneer die herhaling is en of er wel een herhaling komt.

14-06-2005, 16:02
Die link verwijst ook meteen naar een VIRUS, mensen kijk uit!

Gegroet,

14-06-2005, 16:04

Citaat door Breseï:
Die link verwijst ook meteen naar een VIRUS, mensen kijk uit!

Gegroet,
maakt niet uit ik zit toch op mn stage

14-06-2005, 16:06

Citaat door meryem15:
maakt niet uit ik zit toch op mn stage
Ik ook, maar voor de mensen thuis. Stage? Ben je dan zo onverantwoordelijk?
Stel dat het hele systeem plat gaat, maar die stageplekken van ons hebben hele goede virusscanners, nigh ela?

Gegroet,

14-06-2005, 16:10

Citaat door Breseï:
Ik ook, maar voor de mensen thuis. Stage? Ben je dan zo onverantwoordelijk?
Stel dat het hele systeem plat gaat, maar die stageplekken van ons hebben hele goede virusscanners, nigh ela?

Gegroet,
volgens mij hebben ze hier ook wel goeie virusscanners, maar ja het is mn laatste dagje vandaag

14-06-2005, 16:12

Citaat door meryem15:
ik heb gehoord dat ali b op tv was zaterdag, op nl 1, of 2, en dat hij in marokko was, wie weet wanneer die herhaling is en of er wel een herhaling komt.
Hij was inderdaad in Marokko hier kun je alles vinden over ali b en je ook aanmelden. Ik heb het ook gezien op tv moet je kijken of hier of op een der andere zendere rtl zenders

14-06-2005, 16:15

Citaat door meryem15:
volgens mij hebben ze hier ook wel goeie virusscanners, maar ja het is mn laatste dagje vandaag
Wat een geluk! Ik moet tot en met 24 juni, , ik haaaaaaaaaaaaat STAGE!

STAGE = GEEN LEVEN = GEEN VRIJE TIJD = GEEN TIJD OM TE SHOPPEN = GEEN TIJD VOOR AS THE WORLD TURNS = ELKE AVOND MOE = LANG LEVE DE ESCUELA!
IK GA NAAR SCHOOL TOT DAT IK ERBIJ NEER VAL EN DAARNA WORD IK LEKKER HUISVROUW.

Hoezo zakenleven, carrière maken?
Lang leve uitslapen, alle series en soaps op de televisie volgen, schoonmaken (overdrijven is ook een vak) en lekker koken en daarna voor je mannetje klaar staan !

Dus mensen ik ga eerst mijn Doctorandus behalen en dan heerlijk Huisvrouwandus worden.

Gr. Breseïs,

14-06-2005, 16:16



Citaat door rikus:
Hij was inderdaad in Marokko hier kun je alles vinden over ali b en je ook aanmelden. Ik heb het ook gezien op tv moet je kijken of hier of op een der andere zendere rtl zenders
Ja, iedereen heeft het gezien behalve ik, ik was namelijk veel te uitgeput door mijn stage!

Wanneer komt er een herhaling als er tenminste een herhaling komt?

Gegroet,

14-06-2005, 16:18

Citaat door rikus:
Hij was inderdaad in Marokko hier kun je alles vinden over ali b en je ook aanmelden. Ik heb het ook gezien op tv moet je kijken of hier of op een der andere zendere rtl zenders
ik kan het nergens uit halen, ook omdat ik niet weet hoe dat programma heet

misschien kan iemand voor mij uitzoeken op die site wanneer het weer komt, en of dat het wel komt.

thnx alvast

14-06-2005, 16:19

Citaat door meryem15:
ik kan het nergens uit halen, ook omdat ik niet weet hoe dat programma heet

misschien kan iemand voor mij uitzoeken op die site wanneer het weer komt, en of dat het wel komt.

thnx alvast
Paul Rosenmöller en... Ali B.

Pagina's : [1] 2 3 4