Bekijk volle/desktop versie : Het is mij een Eer om...

14-03-2003, 00:14
De eerste te zijn die een topic opent op deze nieuwe forum deel

Fijn dat deze rubriek er mag zijn,zo kan er meer en meer kennis gedeeld worden over de Islam...

Groetjes...

14-03-2003, 00:21

Zo maak je er weer een kletsKoekje van

14-03-2003, 00:25

Ik plaats wel een leuke stukje over de Islam!

14-03-2003, 00:26
Salaam aleikom.....

Islam en Ik...?! MaAschAllah....!!

14-03-2003, 00:27

Citaat:
Origineel gepost door DESPERADA
Salaam aleikom.....

Islam en Ik...?! MaAschAllah....!!
Jij mag het ook doen.
Ik heb uit jouw berichten kunnen opmerken dat je er best wel wat van weet. (nu moet ik uitkijken wat ik zeg )
Ik vind dat jij het eerst een topic moet openen in Koran&Hadith.

14-03-2003, 00:45

Citaat:
Origineel gepost door piraat
Jij mag het ook doen.
Ik heb uit jouw berichten kunnen opmerken dat je er best wel wat van weet. (nu moet ik uitkijken wat ik zeg )
Ik vind dat jij het eerst een topic moet openen in Koran&Hadith.
InschAllah, Dan moet ik even mijn grijze hersenMassa laten werken om een topic te verzinnen bij Koran en Hadiet.... Kzie dat er al 1 topic op staat.........(Te laat dus )

Maar over dat ik er wel wat van weet...... Nog te weinig... Veel Te weinig....InschAllah kunnen we Hier van mekaar kennis Op doen, en kennis door geven......

14-03-2003, 00:51

Citaat:
Origineel gepost door DESPERADA
InschAllah, Dan moet ik even mijn grijze hersenMassa laten werken om een topic te verzinnen bij Koran en Hadiet.... Kzie dat er al 1 topic op staat.........(Te laat dus )

Maar over dat ik er wel wat van weet...... Nog te weinig... Veel Te weinig....InschAllah kunnen we Hier van mekaar kennis Op doen, en kennis door geven......
Je hebt gelijk. Wij weten maar een miniscuul deel van het geheel.
Maar Inshallah zal onze kennis vergroot worden door deze nieuwe rubriek.

14-03-2003, 01:03
jah inschAllah..... Zoals je weet is kennis op doen Net een Bodem Loze Put.... Houdt nooit op... Er is Zo Veel wat we aan kennis kunnen op doen.

Nu hebben we zo veel aan luxe, we hebben internet, vervoer (om van ene lezing naar andere te gaan) Boeken etc. Moet je je voorstellen dat er een tijd was dat men uren/weken/dagen moest reizen om 1 hadieth te horen te krijgen...?! Wij worden er nu mee dood gegooid, Kbedoel DaarMee dat ze nu voor het oprapen zijn......

InschAllah zullen we het goed benutigen, en niet verloren laten gaan......

14-03-2003, 01:30
Nu nog een forum islamlezingen

14-03-2003, 13:54

Citaat:
Origineel gepost door Najib26
Nu nog een forum islamlezingen
JA HEEL GRAAG EEN FORUM MET ISLAMLEZINGEN PLEASE???!!!

14-03-2003, 13:55
DUS MODERATORS..?.....

LAAT WAT HOREN HE?!

10-12-2004, 17:07
ghihi.. ff dit weer naar boven halen.. ik moet zeggen, ik heb wel het een en ander geleerd op deze topic jah