Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : [B]Wie van de zwangere dames gaat of wie ging tijdens zwangerschap met de auto op vak

smurfin
13-06-2005, 21:03

[B]Wie van de zwangere dames gaat of wie ging tijdens zwangerschap met de auto op vakantie. Ben zelf ook zwanger en ga dit jaar met de auto op vakantie. Ben benieuwd wat er mee en tegen zal vallen tijdens dit rit. Aangezien ik vaak naar het toilet moet :( Ik denk dat mijn man gek van me wordt :maf2: Voor de dames die tijdens hun zwangerschap met de auto op vakantie gingen graag jullie ervaring hiermee :kus: Voor de dames die nu tijdens hun zwangerschap met de auto op vakantie gaan TRIQ SALAMA en GENIET VAN JULLIE VAKANTIE :kus: Groetjes smurfin :nijn:

monamour
13-06-2005, 21:12
Ik ben zo jaloers op jullie.... Ik ga niet op vakantie.. :huil: Ik ben zo aan vakantie toe... Maar inshallah volgend jaar beter... Heb vanaf december toch inshallah 16 weekjes verlof :stout: Dan kan ik inshallah van mijn babytje genieten... Ik dacht dat ik de enige was die zo vaak naar de wc moest... Op mijn werk worden ze gek van me... Loop de hele dag heen en weer naar de plee... :maf:

smurfin
13-06-2005, 21:27
Ik dacht dat ik de enige was die zo vaak naar de wc moest... Op mijn werk worden ze gek van me... Loop de hele dag heen en weer naar de plee... :maf:[/QUOTE] Ik denk dat de meeste vrouwen dit probleempje hebben. Ik vindt het vooral 's nachts heel vervelend lig ik net lekker te slapen moet ik er weer uit :jammer: En daar blijft het natuurlijk niet bij paar uur later gaan we weer :maf2:

monamour
13-06-2005, 21:32
Ik denk dat de meeste vrouwen dit probleempje hebben. Ik vindt het vooral 's nachts heel vervelend lig ik net lekker te slapen moet ik er weer uit :jammer: En daar blijft het natuurlijk niet bij paar uur later gaan we weer :maf2:[/QUOTE] Pfff... weet precies wat je bedoelt... :(

dahlia
13-06-2005, 23:26

Ik ben toen ik zwanger was van mijn dochter toen 6 maanden op vakantie gegaan met de auto, zware :jammer: rugpijn, en toen we aankwamen kon ik de hitte niet verdragen, ik werd snel duizelig, en kon niet tegen de drukte van bijvoorbeeld een markt of zo, nee zwanger op vakantie nooooooooooooooooooit meer.

boyengirl
14-06-2005, 14:50
ik ben met 5 maanden zwangerschap met de auto naar marokko gegaan had ook nog mijn zoontje van 2 die bij mij wou slaapen in mijn armen maar ik had niet zon last van gelukkig had geen arco maar ja iedereen is anders he gewoon genieten van je vakansie en niet teveel denken aan die buik hahhahah als zal die goed zich baar zijn ik ga deze zomer met het vliegtuig inschallah heb er zin in ma3a salama

zwangermeisje
14-06-2005, 15:13
oww om eerlijk te zijn moet ik er niet aan denken om nu op vakantie te gaan moet om de 10 min plassen mijn voeten daar zit een heel zwembad in van vocht en ik kan niet lang 1 houding aan houden maar misschien als ik 5 maanden was ofzo dat ik het dan anders had gevonden maar ik ga liever niet op vakantie als ik zwanger ben