Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : Hoe moet ik het aanpakken

Lady_Yas
13-06-2005, 18:23

Salaam mensen, Heb deze topic ook bij l&r geopend maar hier zitten toch meer serieuze atnwoorden althans dat denk ik toch. Ik kreeg onlangs van iemand de opmerking dat ik jongens bijna nooit tijd geef dus vb. op straat iemand die me aanspreekt ga ik niet op antwoorden denk altijd van pff ze zullen wel flirten enzo en 99 kansen op de 100 is het zo. Nou buiten dat eigelijk had die persoon gelijk ik negeer mannen en geef ze geen tijd. Zal het effect hebben op me dat ik echt alleen ga blijven??? Begin beetje schrik te krijgen zie da al mijn vriendinnen al zijn gtrouwd van mijn leeftijd (22). Ik wil niet iemand ontmoeten die me op straat aanspreekt en vraagt achter telefoonnummer ofzo. Mijn wens is een goeie moslimman te vinden die echt respect heeft voor me en weet hoe hij me moet behandelen. Masha Allah zo mannen maar spijtig genoeg komen ze zeldzaam voor Iedereen zegt dat je geduld moet hebben oke is te begrijpen maar Ja het is makkelijker gezegd dan gedaan je moet geduld hebben watn de ware komt eraan. Mijn vraag is hoe zal die ware er aan komen????? hij kan toch niet morgen ineens voor mijn deur staan?? Wie denkt er ook zo over en hoe zouden jullie meisjes het aanpakken en hoe denken mannen erover? M3a salama

tangia21
13-06-2005, 18:25
een man moet via een deur binnengaan en niet via een raam (als je begrijpt wat ik bedoel) ;)

Lady_Yas
13-06-2005, 18:28
een man moet via een deur binnengaan en niet via een raam (als je begrijpt wat ik bedoel) ;) hij moet toegang krijgen en die man kan niet zomaar aan de eerste beste deur komen. hij moet toch weten dat daar achter die deur iemand zit die het waard is en hoe zal hij het weten?

Dreamlover
13-06-2005, 18:32
Door je te volgen? :confused: Hahahaha I don't know.. wil ik ook wel weten :maf::o

tangia21
13-06-2005, 18:37

als echt iemand jou wil, dan doet hij ook moeite daarvoor, desnoods via via.Maar als iemand zomaar buiten je Nummer vraagt :maf2: dan vind ik dat niet sirieus (dan vind ik ) maar het kan ook juist andersom betekenen.Ik heb mijn man ook eerst leren kennen voordat we getrouwd waren, en ja, ik dacht precies net als jou, maar toen dacht ik, laat ik hem een kans geven (mijn man dus) om hem te leren kennen.En nu hebben we 2 kinderen en ik ben toevallig ook 22

Rimaa
13-06-2005, 18:37
Salaam mensen, Heb deze topic ook bij l&r geopend maar hier zitten toch meer serieuze atnwoorden althans dat denk ik toch. Ik kreeg onlangs van iemand de opmerking dat ik jongens bijna nooit tijd geef dus vb. op straat iemand die me aanspreekt ga ik niet op antwoorden denk altijd van pff ze zullen wel flirten enzo en 99 kansen op de 100 is het zo. Nou buiten dat eigelijk had die persoon gelijk ik negeer mannen en geef ze geen tijd. Zal het effect hebben op me dat ik echt alleen ga blijven??? Begin beetje schrik te krijgen zie da al mijn vriendinnen al zijn gtrouwd van mijn leeftijd (22). Ik wil niet iemand ontmoeten die me op straat aanspreekt en vraagt achter telefoonnummer ofzo. Mijn wens is een goeie moslimman te vinden die echt respect heeft voor me en weet hoe hij me moet behandelen. Masha Allah zo mannen maar spijtig genoeg komen ze zeldzaam voor Iedereen zegt dat je geduld moet hebben oke is te begrijpen maar Ja het is makkelijker gezegd dan gedaan je moet geduld hebben watn de ware komt eraan. Mijn vraag is hoe zal die ware er aan komen????? hij kan toch niet morgen ineens voor mijn deur staan?? Wie denkt er ook zo over en hoe zouden jullie meisjes het aanpakken en hoe denken mannen erover? M3a salama Nou ik ben ook van jou leeftijd, en inderdaad heb ik zoals jij zegt nooit mannen tijd en aandacht willen geven ondanks dat ik wel serieus wilde trouwen. Het is wat je zegt je wil geen jongen die je op straat aanspreekt, wacht totdat je vader of je broer of wie dan ook naar je toe komt en zegt he Lady_Yas vandaag is een jongen naar me toe gekomen en hij heeft interesse in je! Als jongens je via, via aanpsreken laat ze dna duidelijk merken dat je het op halaal manier wil doen, dus via je pa of andere familie elkaar leren kennen. Maak veel doe3aa voor een vrome echtgenoot, een vrome man een oprechte moslim zal het juist aan pakken met je en vraagt je niet om je nummer snap je? Succes :goedzo:

Safah83
13-06-2005, 19:18
Als het zover is (elmekteb)... staat hij ineens voor je alsof hij uit de lucht komt vallen....

Lady_Yas
13-06-2005, 19:29
Als het zover is (elmekteb)... staat hij ineens voor je alsof hij uit de lucht komt vallen.... Nou dat hoor ik soms maar je moet toch ook je lot een beetje in de hand werken of niet? niet dat ik hier ga zeggen dat je hem zelf opzoekt ofzo maar ik kan het me niet voorstellen dat hij morgen voor mij staat.

Safah83
13-06-2005, 19:31
Nou dat hoor ik soms maar je moet toch ook je lot een beetje in de hand werken of niet? niet dat ik hier ga zeggen dat je hem zelf opzoekt ofzo maar ik kan het me niet voorstellen dat hij morgen voor mij staat. Toch is het zo.... wanneer het elmekteb is staat hij ineens voor jou en zeg jij volmondig ''Ja''... Wat jij moet doen is geen zorgen maken en vooral niet zoeken... Geniet van de tijd bij je ouders want voor je het weet is dat ook weer voorbij.. ;)

Lady_Yas
14-06-2005, 12:15
insha allah

miss_rif21
18-06-2005, 15:40
Door je te volgen? :confused: Hahahaha I don't know.. wil ik ook wel weten :maf::o jep sommige mannen volgen of beter gezecht letten op het meisje wat ze doet en enz want hij wil ook een echte moslim vrouw!!

blauwe_hemel
18-06-2005, 17:21
Meid, je moet het gewoon op je laten afkomen en er zelf niet achter zoeken..inscha'Allah zal Allah jouw pad doen kruisen met een vrome moslimman..De gasten die je op straat aanspreken en je nr vragen, daar heb je inderdaad niets aan..Als je zelf toch sabab wilt doen, dan kan je nog altijd navraag doen..misschien bij vriendinnen of je broers..Wie weet kennen zij wel een leuke broeder die bij je zal passen.