Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : Irritante streken van je kids

Pagina's : [1] 2 3 4

Marisah
13-06-2005, 15:24

Salaam alaikum, Er was hier iemand die een topic had geopend over haar zoontje en een van zijn acties... maar die heeft ze verwijderd... en ik vond het juist zo leuk om te lezen (ook van een ander) was die kids altijd flikken... Dus dacht ik.. hier je klaag-topic over de vage acties van die kinderen! Mijn smurf heeft niet van die lachwekkende acties, alleen tekenen op de tafel en stoelen en verder valt het erg mee.. M.

tangia21
13-06-2005, 15:33
Salaam alaikum, Er was hier iemand die een topic had geopend over haar zoontje en een van zijn acties... maar die heeft ze verwijderd... en ik vond het juist zo leuk om te lezen (ook van een ander) was die kids altijd flikken... Dus dacht ik.. hier je klaag-topic over de vage acties van die kinderen! Mijn smurf heeft niet van die lachwekkende acties, alleen tekenen op de tafel en stoelen en verder valt het erg mee.. M. dat was ik meid, maar aangezien er grappen erover werden gemaakt in andere topics, had ik het maar verwijderd. :moe:

Marisah
13-06-2005, 15:34
Ja wilde je naam niet noemen... maar vond het onderwerp leuk...

saadia29
13-06-2005, 15:37
Marisah, welke topic heb jij verwijderd, over zusterschap? Zaten wel interessante verhalen om te lezen :kwaad:

tangia21
13-06-2005, 15:42

er zullen overal grappen worden gemaakt ... dus dan weet je het voor de volgende keer,sorry dat ik het zeg lieve tangia,je kan beter dan geen topic openen maar gewoon blijven reageren.Anders word je straks weer boos.xxx volgende keer als ik een topic wil openen, dan vraag ik jou om goedkeuring allah iekofel3awen :moe: je zei nog zelf tegen mij, Dreb rasek m3a el7iet (bedoel je dat ook als grap)?

achermijnpc
13-06-2005, 16:09
ik denk dat we allemaal wat hebben gemist :rolleyes:

achermijnpc
13-06-2005, 16:22
Neej joh een kleine onenigheid tussen Zina Sabrina en Tangia,verder niet. De één is zwanger en de ander overtijd,dus het ligt vast aan de hormonen en wij vrouwen moeten dat toch wel begrijpen van elkaar! goed gesproken :goedzo:

sihamkleuter
13-06-2005, 16:23
dat was ik meid, maar aangezien er grappen erover werden gemaakt in andere topics, had ik het maar verwijderd. :moe: tangia waar is je gevoel van humor gebleven :D

Marisah
13-06-2005, 16:24
Marisah, welke topic heb jij verwijderd, over zusterschap? Zaten wel interessante verhalen om te lezen :kwaad: ach had geen zin in 2 strijd... de souni's tegen de 'normale' zeg maar...

Marisah
13-06-2005, 16:34
hahahhaa... ja, je schaamt je dood dan he... hahaha...

sihamkleuter
13-06-2005, 16:44
Mijn dochter heeft altijd rare streken,soms wel lachwekkende hoor. Zoals afgelopen weekend; we gingen naar een verloving toe die gehouden werd in een zaal. Er was in een hoek een tafel met 2 glazen melk en een bord dadels en een 4 etages taart. Wat doet die mormel, gaat naar die tafel toe en pakt die dadels en deelt ze uit aan die mensen. De zusje van de bruid had het gezien en pakt haat bij d'r hand en roept keihard: Wiens dochter is dit! Ik geneerde me totaal omdat ik bijna de enige was met kind en stond met een vuurrood hoofd op en pakte haar. Ze probeerde nog een poging te wagen om aan de taart te gaan zitten,maar gelukkig was ik sneller als haar. Ik pakte haar en belde meteen mijn broer op,die haar meenam naar de mannen. daar was ze ook niet braaf hoor,maar goed......... Dit is de eerste keer dat ze mee is gegaan naar een feest en ook meteen de laatste keer! meskina....... Maar ik vind wel dat die zus van de bruid wel wat aardiger mag reageren

tangia21
13-06-2005, 17:14
Dat is niet eens zo grappig! Weet je wat pas grappig is: Mijn dochter heeft een keer bij mijn ma geslapen omdat ik tentames had en flink moest blokken. Volgende dag ben ik meteen na mijn tentames doorgegaan naar mijn werk. Ik moest over werken tot half acht. Toen zei mijn bedrijfsleider: Ik breng je wel naar huis. Toen ik eenmaal arriveerde bij mijn straat stond mijn dochter in haar pyama voor de deur met een pot pindakaas en een eetlepel in haar hand. Haar mond zat helemaal onder de pindakaas en dan roept ze mij nog bij mijn voornaam. Ik zakte door de grond en mijn bedrijfsleider lachte in een deuk joh! De volgende dag heeft ze het aan iedereen op werk verteld over mijn dochter. Wat zullen ze wel niet denken van mij: marokkaanse tokkies! haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahahaha :hihi: :hihi:

sihamkleuter
13-06-2005, 17:15

Dat is niet eens zo grappig! Weet je wat pas grappig is: Mijn dochter heeft een keer bij mijn ma geslapen omdat ik tentames had en flink moest blokken. Volgende dag ben ik meteen na mijn tentames doorgegaan naar mijn werk. Ik moest over werken tot half acht. Toen zei mijn bedrijfsleider: Ik breng je wel naar huis. Toen ik eenmaal arriveerde bij mijn straat stond mijn dochter in haar pyama voor de deur met een pot pindakaas en een eetlepel in haar hand. Haar mond zat helemaal onder de pindakaas en dan roept ze mij nog bij mijn voornaam. Ik zakte door de grond en mijn bedrijfsleider lachte in een deuk joh! De volgende dag heeft ze het aan iedereen op werk verteld over mijn dochter. Wat zullen ze wel niet denken van mij: marokkaanse tokkies! ik heb ook zoiets meegemaakt: Mijn dochtertje was toen 2 jaar. ze had haar haartjes en gezichthelemaal ingesmeert met nivea haar hele haar en gezicht was spierwit.. ze leek weleen spookje Ik zelf wilde net gaandouchen en ik had mijn haar los (In de war) een een pyama aan. Ik vond het zo grappig dat k dacht dit moetik aan mijn buurvrouw laten zien. Ik keek eerst uithet raam of de auto van haar man er niet stond. Dat wa sniet zodus ik ging aankloppen. Toen deed haar ZWAGER :eek: open (een man van in de 40!!!!) stond ik daar nmijn pyama met mijn haren los, en een dochtertje die eruit zag al seen spook :maf: maarre of dit nou een streek van mijn dochtertje is of van mij????? :hihi:

saadia29
13-06-2005, 17:17
Dat is niet eens zo grappig! Weet je wat pas grappig is: Mijn dochter heeft een keer bij mijn ma geslapen omdat ik tentames had en flink moest blokken. Volgende dag ben ik meteen na mijn tentames doorgegaan naar mijn werk. Ik moest over werken tot half acht. Toen zei mijn bedrijfsleider: Ik breng je wel naar huis. Toen ik eenmaal arriveerde bij mijn straat stond mijn dochter in haar pyama voor de deur met een pot pindakaas en een eetlepel in haar hand. Haar mond zat helemaal onder de pindakaas en dan roept ze mij nog bij mijn voornaam. Ik zakte door de grond en mijn bedrijfsleider lachte in een deuk joh! De volgende dag heeft ze het aan iedereen op werk verteld over mijn dochter. Wat zullen ze wel niet denken van mij: marokkaanse tokkies! hahaha grappig hoor :hihi:

saadia29
13-06-2005, 17:18
ik heb ook zoiets meegemaakt: Mijn dochtertje was toen 2 jaar. ze had haar haartjes en gezichthelemaal ingesmeert met nivea haar hele haar en gezicht was spierwit.. ze leek weleen spookje Ik zelf wilde net gaandouchen en ik had mijn haar los (In de war) een een pyama aan. Ik vond het zo grappig dat k dacht dit moetik aan mijn buurvrouw laten zien. Ik keek eerst uithet raam of de auto van haar man er niet stond. Dat wa sniet zodus ik ging aankloppen. Toen deed haar ZWAGER :eek: open (een man van in de 40!!!!) stond ik daar nmijn pyama met mijn haren los, en een dochtertje die eruit zag al seen spook :maf: maarre of dit nou een streek van mijn dochtertje is of van mij????? :hihi: Nee schat, dit kan je je dochter echt niet kwalijk nemen :hihi:

Pagina's : [1] 2 3 4