Bekijk volle/desktop versie : wat moet ik nou??????



13-06-2005, 12:20
ik weet niet meer wat ik moet doen........

het zit namelijk zo........

Nu bijna een jaar terug was ik verloofd met een jongen,maar helaas door bepaalde omstandigheden is het niet meer doorgegaan,maar enfin nu heb ik ong een half jaar totaal geen contact meer met hem.......

Maar ja in deze tussentijd heb ik contact(alleen maar contact gehad,mensen)met andere jongens,de meeste waren al wat ouder dus seriouzer,ik kreeg bepaalde gevoelens voor een jongen,en idem dito hij voor mij,en des te beter ik iemand leerde kennen,des te gekker ik op hem werd,maaar als het puntje op paaltje kwam,ook al was ik zo gek op hem en wist ik dat ik mn leven met hem wou delen,maar als hij op het punt stond om te komen,wil ik opeens niet meer,ik heb dit nu 2 maal gehad en een persoon heb ik echt diep gekwetst hiermee ,ook al geef ik echt om die jongen als ik vertel dat ik het niet meer wil,dan is het net of ik het zeg zonder gevoel,pffff ik weet het niet hoor maar ik doe het niet voor expres,ik weet niet wat het is,het heeft geen reden om het te beeindigen,daarom wist ik ook niet wat ik tegen die jongens moest zeggen.
er is gewoon geen reden klaar...
ik ben nu bang voor de toekomst,weet niet wat er gaat gebeuren,maar durf niet meer met iemand in contact te raken,
aaaaaaaaaaaahhhhh word er niet goed van

13-06-2005, 12:31


misschien moet je met je ex-verloofde praten.

13-06-2005, 12:33
Praat erover met mensen in jouw omgeving die jou en jouw situatie kennen. Het lijkt op bindingsangst.

13-06-2005, 12:41
Daar heb ik ook langs van

Zodra iemand te aardig doet, of serieus begint te praten, stoot ik 'm af

13-06-2005, 13:01


bindingsangst!?!

18-06-2005, 15:44
het is denk ik niet wat je bindingsangst kunt noemen.
kijk wanner een persoon alleen maar oog voor de ander persoon is het niet interesant voor de ander en is dan streid tussen de twee - dus dan ze rennen weg weg en hop op zoek naar en ander - niet letterlijk opnemen je begrijpt wa ik bedoel-
en dus bij de volgende gaat dat ook zo .
je kunt zo doorgaan en veel relaties beginnen en ze weer afhaken . en zo alleen blijven . of je neemt van die persoon aan dat hij aardig is voor je en lief en ja van jou houdt en je een orachtmeid vind en bij je wil blijven . iedere minute.
heb vertrouwen in je zelf vind dat je het zeker waar bent om een lieve gast te hebben. waarom een player bijv ? waarom is dat interesant voor bepaalde ja je rent als een gek achter die persoon doet veel moeite want hoe meer moeite je doet voor die pers des te meer dat een bevesteging dat is dat je van hem houdt .
hou op met bevestegingen aan je zelf te vragen. want diep in je hart wil je geen player of een ze3ma drukke gast die zn dingetje doet .nee je wil een man die je waardeerd in alles wat je wil of verlangt en een man die je minpunten ook kent en die er van houdt om met je te praten over dat gene wat er is met je begrijp je . dat je dat je dat gaat vinden bij een andere gast die in het begin van je relatie niet al te aardig is ? nee
nogmaals meid waardeer eerst de minputen van je zelf en kom je nu weer een man tegen die de tijd voor je neemt om te zien wat er rond om je heen gebeurd en respect voor je heeft en je niet laat wachten of niet sorry kan zeggen of jullie problemen niet kunne bepraten dan neem voor jezelf ook de tijd en probeer te zien waarom hij aardig en lief is JA OMDAT JIJ DAT OP DAT MOMENT UITSTRAALT want je geeft hem een reden om lief tegen jou te doen en blij te zien als jullie een afspraak maken .
en las je dat veel vindt dan praat erover met hem en geef het een kans hij is tenslotte ook een mens en gaat ook enkel op zijn gevoel af . maar jij kunt dat op dat ogenblik zelf beter inschatten dan wie dan ook maar lees diet en vergeet dit niet en hou dit in je achter hoofd .
veel sterkte en laat je het weten hoe het afgelopen is

18-06-2005, 17:48

Citaat door misstamchoent:
ik weet niet meer wat ik moet doen........

het zit namelijk zo........

Nu bijna een jaar terug was ik verloofd met een jongen,maar helaas door bepaalde omstandigheden is het niet meer doorgegaan,maar enfin nu heb ik ong een half jaar totaal geen contact meer met hem.......

Maar ja in deze tussentijd heb ik contact(alleen maar contact gehad,mensen)met andere jongens,de meeste waren al wat ouder dus seriouzer,ik kreeg bepaalde gevoelens voor een jongen,en idem dito hij voor mij,en des te beter ik iemand leerde kennen,des te gekker ik op hem werd,maaar als het puntje op paaltje kwam,ook al was ik zo gek op hem en wist ik dat ik mn leven met hem wou delen,maar als hij op het punt stond om te komen,wil ik opeens niet meer,ik heb dit nu 2 maal gehad en een persoon heb ik echt diep gekwetst hiermee ,ook al geef ik echt om die jongen als ik vertel dat ik het niet meer wil,dan is het net of ik het zeg zonder gevoel,pffff ik weet het niet hoor maar ik doe het niet voor expres,ik weet niet wat het is,het heeft geen reden om het te beeindigen,daarom wist ik ook niet wat ik tegen die jongens moest zeggen.
er is gewoon geen reden klaar...
ik ben nu bang voor de toekomst,weet niet wat er gaat gebeuren,maar durf niet meer met iemand in contact te raken,
aaaaaaaaaaaahhhhh word er niet goed van
Waarom wachten de mensen zo lang met trouwen als ze al verloofd zijn???
Daarom mag je eigelijk niet verloven.
Als je echt zeker weet dat je een toekomst met die jongen wilt, ga dan verloven, maar wacht niet 1 JAAR om te trouwen...
je leert jongenS kennen (ookal is het maar contact) je zet je huwelijk op het spel... nou jah....
dat mag al zeker niet..

18-06-2005, 18:09

Citaat door yezzylicious:
Waarom wachten de mensen zo lang met trouwen als ze al verloofd zijn???
Daarom mag je eigelijk niet verloven.
Als je echt zeker weet dat je een toekomst met die jongen wilt, ga dan verloven, maar wacht niet 1 JAAR om te trouwen...
je leert jongenS kennen (ookal is het maar contact) je zet je huwelijk op het spel... nou jah....
dat mag al zeker niet..
GIJ HEBT GESPORKEN HALALUJA GE BEGRIJP DA

18-06-2005, 18:10
het is niet je mekteb!!!! Diegeen die jouw man zal worden daarvoor zal je niet weg rennen