Bekijk volle/desktop versie : Mijn Rot Leven ! WaarGebeurt..



13-06-2005, 11:49
Het begon allemaal al toen ik jong was..
Als kind ben ik laat ik maar zo zeggen weg gegeven
Omdat mijn vader op het criminele Cirquit zat
En hij om dat moment vast zatheeft mijn moeder mij weggedaan Zei kon het zelf niet aan en ze was ziek dus ze wenste mij een betere toekomst Als dat ik toen had. Ik werd Geplaats bij mijn moeder Haar vriendin..En ik groeide daar op.. Tot een jaar of 9..Hun hadden ook een dochter van mijn leeftijd.. 2 Maanden verschil. Ze hebben mij altijd wijs gemaakt dat ik tweeLing was. Toen kwam mijn vader weer in mijn leven hij ging me opzoeken datw as een schok want mij was nooit verteld dat de ouders waar ik woonde niet mijn echte vader en moeder waren Hij dacht dat elle2 de dochters van hem ware en nam ons allebei mee.. Rechtzaak tot Rechtzaak Die hij uiteindelijk had gewonnen..Toen begon hetleven voor mij pas egt een hel geloof me..

13-06-2005, 12:02


Toen ik 11 Jaar was en dus bij mijn Vader woonde die nooit tijd voor zijn kinderen had en aleen maar dacht aan geld geld geld.. Werd ik overgeplaatst naar een Internaat..De problemen thuis waren gewoon niet meer normaal.. Ikw erd kapot geslagen door mijn vader Om de domste redenen.. Ik moest hoofdoek om maar ikwas nog maar 11 Mijn vader zei dat ik een xxxx was En dat ie mij ooit aan de eertse de beste jongen zal geven in marokko die een verblijfsvergunning nodig heeft Dan was die van mij af.. Ik leek op mijn moede ren ik zal ook maar gauw aan kanker dood gaan (Mijn meoder was een jaar na mijn geboorte overleden) En wat had ik aan mijn stelende vader die aleen maar aan geld en hasies Dacht? Niks.. Dus ik moets naar een Internaat..2 Jaar later Mogt ik eruit en dus weer naar mijn vader mijn vader was intussen veel verandert hij had een neiuwe vrouw en een nieuw Kind Bilal Heten mijn broertje van 8 maanden.. Waar ik nisk van af wist..Een Hlaf jaar later kreeg ik een''vriendje'' Die flashde mij zo hard als ikw eet niet wat maar goed voor mij was dat natuurlijk egte liefde dat nooit zal eindigen..Toen in februari overleed mijn kleine zusje van toen 9 jaar .. Voor mijn ogen..Ik ging door een hel die tijd Zei was mijn zusje waar ik goed mee was Gewoon egt ik besgermde haar tege haat en pijn.. Maar helaas Allah Heeft haar lot in handen genomen Inshaallah Is ze Bij Allah.. Mijn Broers en mijn vader versguldigde mijervan dat ze dood was dat ikop haar meost passe en ik kreeg dat ook voordurend te horen Dat is zo erg geloof me.. Maar goed het leven ging door.. Toen ik wat ouder werd Kreeg ik steeds meer te maken met jongens.. De Een Na de ander Mte vriendinnen winkelen gewoon zoveel mogelijk Huis Ontwijken Ik leerde jongens kenne als vriende ik d8 ze zijn egt vrienden van me maar schijn bedriegt...

13-06-2005, 12:16
hoi hoi meid..

Wat erg dat je dit allemaal hebt moeten mee maken...
Mohim ga snel verder..!?

koes I

13-06-2005, 12:17
Ga zo door meid.....een goed begin...
Je hebt er een fan bij...

xxjes liena

13-06-2005, 12:31


ga gauw verder zina goed begin echt erg

ga so door je doet het goed

kus nieuwe fan

23-06-2005, 02:48
Oh wat triest........veel sbar toegewenst meid!