Bekijk volle/desktop versie : BADR HARI vs LEKO…



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7

13-06-2005, 10:38
Hey mensen ik was gisteren in de arena en ik moet jullie vertellen het was een top dag…. En we dachten als toetje de grote spectakel BADR tegen LEKO te zien… afsluiter van een top middag/avond..

Badr kwam echt lauw op dat meen ik, voor de gene die hem kennen (persoonlijk of van verhalen) weten hoe zijn opkomsten zijn…. Nou deze was een extra uitgebreide versie van hoe hij normaal op komt dus… hij kwam vanuit het tribune op langs alle mensen heen, iedereen raakte hem aan en riep zijn naam en hij ging tussen de mensen in zitten op het tribune. Toen was het de beurt van Leko om op te komen.. moehiem hij opgekomen en Badr zat toen nog tussen de mensen. Leko stond al kant en klaar in de hoek te wachten en de Arena wachte op Badr (want die was nog steeds bezig met zijn opkomst) zijn muziek werd weer opgezet en de Arena ging weer los, eindelijk de ring in....en toen gingen we er lekker voor zitten..

TING….. De bel ging en de Arena ging helemaal los, echt waar iedereen stond achter Badr… die gasten waren echt gewaagd aan elkaar…

Het begon goed en Badr ging los samen met zijn aanhang…. Maar ik denk dat hij te gretig was en BOEM daar een achter waardse trap recht in zijn LEVER!!!!! Hij ging neer en HARD ook.. Hij kon niks meer saffie de stekker was eruit getrokken!!!!! Zijn bitje eruit gespuugd en hij bleef maar naar lucht happen die hij niet kon krijgen.... hij ging echt hard neer... en dat nog wel in de eerste ander halve minuut....

omdat er zoveel ophef was over deze partij was de spanning natuurlijk heel hoog… en hij wilde bewijzen dat hij de heer en meester is van de ring…. Maar helaas hij ging HARD neer en nog wel in zijn eigen stad….. Voor zijn eigen publiek!!!!

meskien toen hij op de grond lag zag je m gewoon kijken van dit kan toch niet waar zijn….. Jawel vriend het is gebeurd je ligt en je haalt de 8 tellen nooit om weer te herstellen… dat hadden ze snel door in de andere hoek en ze ginge los…..

wat denk je wat Leko zijn reactie was toen Badr op de grond lag….. Hij spuugde 3x in zijn richting….. Saffie hij lag op de grond en kreeg nog een demonstratie lama spuugen….

toen werden de prijzen uitgereikt… maar Badr lag nog op de grond en zag hoe zijn glorie werd ingenomen door Stefan Leko…. Leko die daarna de microfoon overnam en deed zijn zegje…: IF YOU WANNE BEAT ME U HAVE TO GET SOME MORE LESSES!!!!!!! Het enige wat Badr kon doen was liggen, kijke en goed luisteren....

Badr stond op en wilde zijn publiek toe spreken…. Maar helaas de mensen die eerst zo luid zijn naam riepen die jaagde hem net zo HARD HET ZWIJGEN OP….. Hij kon geen woord zeggen in de mic….. Je zag aan zijn gezicht, saffie die jonge ging kapot van binnen.... de zaal liep leeg en hij bleef maar rondjes lopen in de ring als `n gek die zijn portomonee aan het zoeken was....

kijk ik ben zeker niet voor die Leko echt niet maar ik vond dit echt een goeie les voor Badr… kijk hij is nog jong en moet nog veel disipline leren en dat heeft niemand hem kunnen bij brengen denk ik…. Maar daar zal nu verandering in komen… ik denk zelf dat dit een goeie les voor m is geweest en dat hij nu pas ECHT gaat knokken om te laten zien wat hij in huis heeft.... mensen die gast is pas 20 en de zwaar gewichten vrezen hem.... alleen hij ging te hard van stapel en ging hard op z`n bek.... maar ik denk en weet bijna zeker dat wat hij gisteren heeft mee gemaakt met zijn eigen publiek hem aan de ene kant heeft kapot gemaakt en aan de andere kant hem veel POWER heeft gegeven (hij heeft de volgende keer veel goed te maken) en dat is de power die hij gisteren heeft mee gekregen..

ik weet dat het allemaal goed gaat komen maar speel niet altijd de favoriet…. Want als je dan gaat dan ga je hard bro dat heb je gisteren gezien…. Ik had je een andere einde toe gewenst maar dit was nodig bro, dit gaat je sterker maken…. Let maar op hoe hij gaat terug komen....

we horen van je BADR jallah zied!!!


groet..

13-06-2005, 11:18


Nou wordt dus geen K1 voor hem he..heeeeeel jammer wollah!!maja de man met de PRAATJES kan ze helaas niet waar maken toch blijf ik achter hem staan

13-06-2005, 11:27
hahahah en stoer praten op elke intervieuw ik ga hem afmaken wie is hij dit en dat. En zo zie je maar praatjes vullen geen gaatjes he matie. Mohiem volgende keer beter he badr daag dan Remy Bonjaski uit mischien dat je hem wel afmaakt ahahaha

13-06-2005, 11:53
wahahahah dat zal al helemaal rwiena worden denk NOG SNELLERE KO willen jullie filpje zien??

daar:

http://www.ftv.nl/videoplayer/index.cfm?fuseaction=videolaunch&nbg=ftv&pid=ftv&v ideo_id=184068

13-06-2005, 12:01


Wejooooow kapot geklaard jeh vernedering niet eens 40 sec in de ring gestaan hahahahaahh hij zeker gevlucht naar thailand om daar verder te trainen

13-06-2005, 12:27
maar komt wel goed, alleen niet meer zo`n grote mond..

en daden ipv woorden

13-06-2005, 13:06
ik zeg niet dat ik niet achter m sta maar hij moet niet zo biggie doen snapje.... en dat heeft hij gisteren wel gemerkt..... tuurlijk kent elke top sporter ook zijn downs maar kom op he... dit was wel een beetje te veel of niet dan... hij moet niet zo`n ophef maken en doen alsof hij onverslaanbaar is..... dat heeft hij gisteren goed gemerkt.... echt ik heb m zien lopen op het eind..... die jonge zou op dat moment nog liever door de grond willen zakken.....


weet je wat het betekend als je wordt uit gefloten door je EIGEN publiek...????

dat wil zeggen dat hij de volgende keer verdomd goed z`n best moet doen anders gaat het berg afwaards..

13-06-2005, 13:49
ja was zeker wel jammer voor hem vooral na zo een opkomen maar ja ik zelf ging er al zo ie zo van uit dat i het niet zou hallen hallo mensen die een beetje bekend zijn in de kick box wereld weten wel dat leko de favoriet was. Ik vondt het echt jammer voor tarik slimani hij liet zich niet kenne tegen panjuk terwijl iedereen zij dat i niet eens de eerste ronde zou hallen klasse gedaan tarik en nu juri mes pakken in alkmaar en hup naar de finale en doe die 40.000 rooitjes in je zak TARIK SLIMANI komt er wel.

13-06-2005, 13:53
ewa mensen.

ik vond het egt jammer wallah toen ik het gistere hoorde. MAAR je heb wel klote om tegen leko testaan die man heeft zoveel ervaring en zoveel partijen weg en dan staat badr tog voor hem , het maak mij nie uit hoe groot zijn mond is en dat hij ze3ma ''vernedert'' is maar hij stond er wel en jaah iedere vechter moet wel een x naar de grond gaan want je moet als vechter zijnde weten hoe het is!! en incha allah zal hij zich nog bewijzen in de komende gevechten. ik heb er vertrouwen in!

thalla mensen!

13-06-2005, 14:39
heb je helemaal gelijk in maar als je hem zelf uit daagd en je roept jezelf uit tot favoriet en je maakt het niet waar..... hmmm dan ga je af hoor!!!

en als je erbij was dan kon je er over mee praten...

maar kijk maar over 2 weken dan komt het op euro sport...

tuurlijk is het jammer... maar nu weet hij ook hoe de vloer van de ring ligt... en ik weet zeker dat hij dat de volgende keer in zijn achterhoofd houd

13-06-2005, 14:41
zodra je een beetje bekend wordt dan is ineens iedereen je beste vriend vriendin neef nicht broer oom tante tweelingbroer............


ach....Jammer van de Partij....veel succes de volgende keer.....

13-06-2005, 22:31
hey ik vond het echt jammer dat me neef hard neer viel gister ik kon wel doodgaan..vond het echt jammer maar aan de andere kant is het ook ziijn schuld want als hij een dag van te voren niet uit was geweest dan had ik gister leko zker weten laten weten wat hij waard was....



ze3ma belangrijk mijn NEEEF terrrrm, niemand heeft gevraagd wat je van hem bent.

13-06-2005, 22:36


aaaa wat jammer lekker voor hem, als je veel praat moet je er zeker van zijn dat je het kan waarmaken. dikke HCHOUMIYA al die niggers iedereen lachte de mocross uit.
badr hari is een watje niet leko
LEKO IS THE MAN

13-06-2005, 22:46

Citaat door gestelbradazz$$:
Hey lipglossy........... Badr Hari is niet eens je neef..........wat blader je??? Zou je wel willen!!!!!!

hahaha [SIZE=7]meskienaa zeker geen neven

13-06-2005, 22:48

Citaat door hassanbaldi:
aaaa wat jammer lekker voor hem, als je veel praat moet je er zeker van zijn dat je het kan waarmaken. dikke HCHOUMIYA al die niggers iedereen lachte de mocross uit.
badr hari is een watje niet leko
LEKO IS THE MAN
Ewaaaaaaaa
jaaa!!

Hij was ZELFVERZEKERD !

Ewa ja je bent zeker zo 1tje :..van wie er wint daar ben jij voor



hahah

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7