Bekijk volle/desktop versie : Leuk Restaurant?



Pagina's : [1] 2

13-06-2005, 09:56
Salaam ou 3aleykoem,
Ik ben op zoek naar een helal restaurantje, waar je lekker en niet al te duur kan eten in de omgeving van Amsterdam of Utrecht.
Ik heb gehoord dat in A'dam west een wokrestaurant zit waar je vooer 17,50 p.p zoveel kan eten als je wilt en dat het daar ook helal is, is iemand daar ooit geweest?
Of heeft iemand tips voor me inshaAllah?
B.V.D
MoslimaMoslima

13-06-2005, 11:10


Kan niemand me helpen?

13-06-2005, 11:25
Ja idd dat heb ik ook gehoord volgens een vriendin zit het restaurant in west.
Ik zal kijken of ik het kan vinden

Groetjes mimi

13-06-2005, 13:19
hier kan je zelf een keuze uit het soort restaurant je wilt heel handig

http://www.iens.nl/zoekEenRestaurant/?c=Amsterdam

13-06-2005, 13:32


er zit er een in amsterdam op de bilderdijkstraat alleen weet ik niet meer hoe die heet is een surinaams/hindoenstaans restaurant echt lekker eten is halal
ik zal even vragen hoe het heet dan hoor je het gauw

13-06-2005, 18:02
je hebt er 1 in utrecht ik dacht op amsterdamse straatweg

je kan daar surinaams eten of marokaans en dergelijke en het is allemaal halal
het heet meditrance corner

ik hoop dat je er wat aan hebt

13-06-2005, 18:04
ohja het isniet echt een restautant maar een afhaal centrum maar je kan er ook gewoon eten en het is erg lekker

13-06-2005, 19:34

Citaat door MoslimaMoslima:
Salaam ou 3aleykoem,
Ik ben op zoek naar een helal restaurantje, waar je lekker en niet al te duur kan eten in de omgeving van Amsterdam of Utrecht.
Ik heb gehoord dat in A'dam west een wokrestaurant zit waar je vooer 17,50 p.p zoveel kan eten als je wilt en dat het daar ook helal is, is iemand daar ooit geweest?
Of heeft iemand tips voor me inshaAllah?
B.V.D
MoslimaMoslima
Wokrestaurant? Als het chinees of Japans is is het zeker niet halal...want ze serveren doorgaans ook varkensvlees.

13-06-2005, 23:15
bazar amsterdam is een leuk restaurantje bij de albertkuyp, ze serveren eten uit verschillende landen en het is halal... dit is die site: http://www.bazaramsterdam.nl
Chrystal is ook een leuk restaurantje in de leidsestraat, daar verkopen ze shoarma en dat soort eten... veel suc6!

14-06-2005, 18:36

Citaat door Ill_brains:
Wokrestaurant? Als het chinees of Japans is is het zeker niet halal...want ze serveren doorgaans ook varkensvlees.
Het is dus wel Halal alhamdulilah, anders zou ik er nooit willen eten.
Het is in west, bos en lommerplein boven de KFC (althans dit heb ik vernomen van een vriendin).

14-06-2005, 18:37

Citaat door fatima_9:
bazar amsterdam is een leuk restaurantje bij de albertkuyp, ze serveren eten uit verschillende landen en het is halal... dit is die site: http://www.bazaramsterdam.nl
Chrystal is ook een leuk restaurantje in de leidsestraat, daar verkopen ze shoarma en dat soort eten... veel suc6!
Ja die bazar zat ik ook al aan te denken idd..die site ziet er ook heel erg leuk uit! Thnx

14-06-2005, 18:38

Citaat door khadija_oujda:
je hebt er 1 in utrecht ik dacht op amsterdamse straatweg

je kan daar surinaams eten of marokaans en dergelijke en het is allemaal halal
het heet meditrance corner

ik hoop dat je er wat aan hebt
Dankjewel, ik weet wel waar die zit, heb er alleen nooit gegeten.
Zal het zeker een keer proberen inshaAllah.

15-06-2005, 20:40



Citaat door angelmyself:
er zit er een in amsterdam op de bilderdijkstraat alleen weet ik niet meer hoe die heet is een surinaams/hindoenstaans restaurant echt lekker eten is halal
ik zal even vragen hoe het heet dan hoor je het gauw
Volgens mij heet die tropicana en is geschreven met gekleurde lettertjes ziet er heel vrolijk uit en daar tegen over is mesut ook een leuke restaurant.


mimi

16-06-2005, 15:53

Citaat door MoslimaMoslima:
Het is dus wel Halal alhamdulilah, anders zou ik er nooit willen eten.
Het is in west, bos en lommerplein boven de KFC (althans dit heb ik vernomen van een vriendin).
Je bedoelt de Asian plaza, ik was daar nog afgelope dinsdag en nee het is niet helal, wel kan je vis en groente eten.

16-06-2005, 15:54

Citaat door miss_mimi:
Volgens mij heet die tropicana en is geschreven met gekleurde lettertjes ziet er heel vrolijk uit en daar tegen over is mesut ook een leuke restaurant.


mimi
Tropicana is er niet meer, de zaak is gesloten voorgoed.

Pagina's : [1] 2