Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : hoe lang gaven of jullie borstvoeding

Pagina's : [1] 2

hamdoulilah
13-06-2005, 00:09

Salaam aleikom Hoe lang geven of gaven jullie borstvoeding Ik zou best graag de ervaringen van andere vrouwen willen weten. Mijn zoon is 3.5 maand en ik geef nog borstvoeding ik vind het echt heerlijk zón intiem moment ik hoop dat jullie hier ook jullie ervaringen kwijt willen. alvast bedankt voor jullie reacties.

houda99
13-06-2005, 01:00
Ik heb mijn zoontje 8 maanden borstvoeding gegeven. Ik wou eigenlijk doorgaan tot de volgende zwangerscahap zich aan had gediend. Maar hij wou opeens niet meer. Vond zijn fruithapjes veel intresanter dus hij weigerde gewoon op een gegeven moment. En ik vond het echt heel erg toen stopte. De meeste van mijn vriedinnen hebben ook ongeveer 1 tot 1,5 jaar borstvoeding gegeven. Merk dat steeds meer vrouwen daar bewust voor kiezen

ceuta
13-06-2005, 04:51
Ik heb mijn zoontje 8 maanden borstvoeding gegeven. Ik wou eigenlijk doorgaan tot de volgende zwangerscahap zich aan had gediend. Maar hij wou opeens niet meer. Vond zijn fruithapjes veel intresanter dus hij weigerde gewoon op een gegeven moment. En ik vond het echt heel erg toen stopte. De meeste van mijn vriedinnen hebben ook ongeveer 1 tot 1,5 jaar borstvoeding gegeven. Merk dat steeds meer vrouwen daar bewust voor kiezen Ik ook 8 maanden hamdoelillah,ben gestopt omdat hij ook niet meerwou! Ik hoop bij deze baby langer te doen inchallah

seloua18
13-06-2005, 10:28
Ik heb mijn zoontje 1 jaar gegeven en mijn dochtertje 2 jaar. en ik vond het heel makkelijk beter dan de fles.

Marisah
13-06-2005, 10:45

Hij wil nu niet meer... hij weigert gewoon, dus 15 maanden...

tangia21
13-06-2005, 11:01
mijn dochter is vandaag 10 maanden geworden en ik geef haar nog steeds borstvoeding.Maar ik ga ermee stoppen voordat het ramadan word.Vorig jaar werd het veelste moeilijk en daarom had ik de helft van ramadan gegeten en nog steeds niet ingehaald.En dat zie ik niet zo zitten om dit jaar weer hetzelfde mee temaken.Want ik viel bijna flauw en kon niets doen tijdens het vasten.ik moet zelfs een paar dagen inhalen van 2 jaaar en zelfs 3 jaar geleden door mijn zwangerschap

wittewarda
13-06-2005, 11:33
Mijn dochter is 14 en een halve maand en ze geniet nog steeds van de borstvoeding. Het is inderdaad een heerlijk moment als ze aan de borst zit.

hamdoulilah
13-06-2005, 16:58
macha állah wat knap van jullie dat jullie het allemaal zo lang hebben volgehouden. maar wat ik mij nou afvraag wanneer een baby rond de tien maanden is en al tandjes heeft en toch nog de borst krijgt hoe voelt dat dan? Want ik had namelijk gehoord dat ze dan regelmatig in de tepel bijten en dat het dan erg pijn doet. alvast bedankt voor jullie reacties :banana:

tangia21
13-06-2005, 17:16
macha állah wat knap van jullie dat jullie het allemaal zo lang hebben volgehouden. maar wat ik mij nou afvraag wanneer een baby rond de tien maanden is en al tandjes heeft en toch nog de borst krijgt hoe voelt dat dan? Want ik had namelijk gehoord dat ze dan regelmatig in de tepel bijten en dat het dan erg pijn doet. alvast bedankt voor jullie reacties :banana: nou mijn dochter heeft dat 1 keer gedaan, en ik heb goed laten merken (vraag me niet hoe :hihi: ) dat het pijn deed en ik was boos op haar.dat was de1e en laatste keer

oem_mujahid2
13-06-2005, 17:28
Ik heb maar 2 weken gegeven..ik had zo n pijn als hij aan het tepelhoedje dronk..de tepel wilde hij niet...en kolven deed minder pijn en toe nis mijn melk afgenomen...maar ik heb wel spijt dat ik niet meer sabr heb gehad met die pijn.....mijn situatie was ook moeilijk ik woonde bij me ouders die tijd...geen privacy..altijd opgejaagd door al dat bezoek..en ik werd er ook vanaf gepraat door iedereen... Ik heb nu vreselijk vee lspijt dat ik niet heb doorgezet ook al had ik zoveel pijn..insha allah als ik nog een kindje krijg heb ik meer sabr....

tangia21
13-06-2005, 17:32
Ik heb maar 2 weken gegeven..ik had zo n pijn als hij aan het tepelhoedje dronk..de tepel wilde hij niet...en kolven deed minder pijn en toe nis mijn melk afgenomen...maar ik heb wel spijt dat ik niet meer sabr heb gehad met die pijn.....mijn situatie was ook moeilijk ik woonde bij me ouders die tijd...geen privacy..altijd opgejaagd door al dat bezoek..en ik werd er ook vanaf gepraat door iedereen... Ik heb nu vreselijk vee lspijt dat ik niet heb doorgezet ook al had ik zoveel pijn..insha allah als ik nog een kindje krijg heb ik meer sabr.... dat heb ik ook met mijn 1 kind meid.Die had ik maar 4 weken borst gegeven omdat hij gewoon niet kon zuigen.WE hadden van alles geprobeerd, maar of hij wou zijn mond niet opendoen (zijn kaken waren erg sterk) of hij ging me bijten (ookal had hij geen tanden :maf: ) totdat het ging bloeden, en toen dacht ik van ja daaaaaaaaaag :moe: . maar mijn 2e (dochter van 10 maanden) deed het perfect vanaf de 1e minuut.Ze is zelfs duimend geboren :hihi:

oem_mujahid2
13-06-2005, 17:33
dat heb ik ook met mijn 1 kind meid.Die had ik maar 4 weken borst gegeven omdat hij gewoon niet kon zuigen.WE hadden van alles geprobeerd, maar of hij wou zijn mond niet opendoen (zijn kaken waren erg sterk) of hij ging me bijten (ookal had hij geen tanden :maf: ) totdat het ging bloeden, en toen dacht ik van ja daaaaaaaaaag :moe: . maar mijn 2e (dochter van 10 maanden) deed het perfect vanaf de 1e minuut.Ze is zelfs duimend geboren :hihi: Oh masha allah...maar de kraam zei ook dat mijn telpel erg vlak was en de baby kon het dan moeilijk pakken.Maar ik hoop als ik een 2e krijg dat die het beter doet insha allah..

eva2
13-06-2005, 19:14

ik heb mijn zoontje twee jaar borstvoeding gegeven alhamdoellilah!

houda99
13-06-2005, 20:48
Ik ook 8 maanden hamdoelillah,ben gestopt omdat hij ook niet meerwou! Ik hoop bij deze baby langer te doen inchallah O je ben DE ceuta die is bevallen. Gefeliciteerd meid. Moge Allah je kindje beschermen en in vrede en en gezondheid leven.

houda99
13-06-2005, 20:49
ik heb mijn zoontje twee jaar borstvoeding gegeven alhamdoellilah! Tabarkallah. :goedzo:

Pagina's : [1] 2