Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : met een baby op vakantie

oemtarik
12-06-2005, 22:52

hallo dames, ik ga dit jaar voor het eerst met de kids op vakantie(marokko) we gaan met de auto en met een baby van 8 wk en een dreumes van 22mnd maar ik vraag me af wat ik allemaal moet meenemen, ik heb al heel wat lijstjes gemaakt maar ik ben zo bang om iets te vergeten, heeft misschien een van jullie hier ervaring mee? de baby wordt as woensdag ingeint en heb al een paspoort voor hem geregeld, hij krijgt flesvoeding dus heb ik genoeg voeding in huis gehaal en ook pampers maar wat moet ik nog meer. kan je misschien mijn lijstje aanvullen alvast bedankt gr oemtarik

Dezteny
12-06-2005, 23:59
Ik heb eerlijk gezegd niet zo veel ervaring, ik ben een keer met de auto geweest en ik vond het heel erg moeilijk met mijn kind. Maar in Marokko hebben ze alles, van baby voeding tot pampers. Neem wat je nodig hebt voor onderweg (Luiers, doekjes, eten, drinken) . Wat ik belangrijk vind is medicijnen Zetpillen, Mug stick (verkrijgbar bij Kruidvat), een flesje alcohol en thermometer en iets tegen diaree. Trik sahla Inshallah

saadia29
13-06-2005, 10:00
http://forums.marokko.nl/showthread.php?p=10934770#post10934770

oemtarik
13-06-2005, 16:15
dames thanks maar hebben jullie ook ervaring met zulke jonge babys(ongeveer 2 mnd)? graag jullie reactie

Marisah
13-06-2005, 16:36

Oem Tarik, had jij niet een huilbaby= Of was jij dat niet. Hoe is het nu= Beter... hoop ik

oemtarik
13-06-2005, 22:09
lieve marisah, ik ben het indd, heb het nog steeds, mijn baby huilt nog steeds zo erg ik heb van alles geprobeerd, een draagzak, wipstoel, inbakkeren en all die huishoudmiddeltjes, niks helpt, ik heb het nu maar geaccepteerd zoals het is, soms neem ik hem in mijn armen en soms laat ik hem gewoon een tijdje huilen, ben wel uitgeput en daarom ga ik inscha aalha as zaterdag op vakantie

Marisah
13-06-2005, 22:11
Oh ok, jammer dat het niet heeft geholpen?! Ben je nog naar een chiroprator geweest om te kijken of het toch dat KISS was? Via die ene site? Ja het is heeeel vermoeiend, mijn zoontje heeft toen weken gehuild en ik was gebroken, dus ik weet het een beetje... nou in ieder geval veel plezier en probeer te genieten van je vakantie he! En tips? Geen idee, de gewoonlijke veel voeding meenemen en pas op met water, gebruik mineraalwater en bel anders het consultatiebureau op of ze nog tips hebben??? Salaam alaikum, M.