Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : ik ben zo veranderd

majidahII
12-06-2005, 22:47

Salaam Alaikoem mijn zusters ik ben de laatste tijd echt mij zelf niet meer ik negeer mensen, wil niemand spreken ik vind dit zo erg van mezelf normaal gesproken was ik echt het type van lachen met iedereen, maar nu ik ken mezelf niet meer terug, ik moet het nu ook van anderen horen :traan1: dat ze vinden dat ik veranderd ben, hoe kan ik mezelf weer terugvinden? vooral sinds dat het mis is gegaan met mijn man, met wie ik aankomende zomer ga scheiden is het gewoon helemaal mis met mij, ben na zoveel maanden nog steeds gewoon kapot van verdriet, het ergste van allemaal vind ik dat ik gewoon mensen negeer zodat ik niet hoef te lachen met ze, dit kan toch zo niet? :traan1: Salaam Alaikoem

sihamkleuter
12-06-2005, 22:57
ach meissie toch... een scheiding is ook niet niks, je moet het gewoon nog allemaal verwerken. ik denk dat je alle recht hebt om verdrietig/boos te zijn. Jouw vrienden zouden juist voor jou klaar moeten staan ookal ben je op dit moment niet vrolijk. Dat kunnen ze toch ook niet van je verwachten. vertrouw op allah. voor ieder van ons is een weg uitgestippeld die we moeten begaan, insallah komt het geluk snel weer op jou weg.

oemtarik
12-06-2005, 23:06
majidah allah i3tek sbar ina allah ma3a asabarien je vrienden moeten het maar begrijpen, het is niet niks wat je allemaal mee maakt ik zou je wel aanraden om met vrienden/familie erover te praten, maak van je hart geen moordkuil sterkte

een_marokkaanse
13-06-2005, 10:34
Ik denk dat je ook depressief bent, ik heb ook een periode gehad dat ik niemand om me heen wou hebben. Zelf mijn eigen man niet, ben toen in therapie gegaan en nu gaat het stukken beter el-hamdoelilah.

serenity
13-06-2005, 10:49

Ik denk dat je er eerst uit moet zien te komen met jezelf, gun jezelf de tijd en rust om alles te verwerken en te accepteren. Loop jezelf niet voorbij, omdat je ziet dat iedereen om je heen 'wel verder' gaat. Bepaal je eigen tempo, anders kom je jezelf toch wel tegen. Als jij in reine bent met jezelf, kun je weer met anderen verder.