Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : Wie moet er morgen werken en heeft er absolluut geen zin in

Pagina's : [1] 2 3

Rimaa
12-06-2005, 21:50

Ik :moe:

sihamkleuter
12-06-2005, 21:50
ik ook :moe:

Rimaa
12-06-2005, 21:52
ik ook :moe: waarom heb jij geen zin?

Rimaa
12-06-2005, 21:54
Absoluut met 1 L!!!! tikfout:moe:

Rimaa
12-06-2005, 21:56

Ik heb echt elke dag ruzie op me werk,elke dag dreig ik me ontslag in te dienen!

sihamkleuter
12-06-2005, 22:07
Ik heb echt elke dag ruzie op me werk,elke dag dreig ik me ontslag in te dienen! absoluut niet zelf ontslagnemen. dan verspeel je al je rechten (op ww) meld je ziek. overspannen ivm spanningen op het werk.

sihamkleuter
12-06-2005, 22:08
waarom heb jij geen zin? er ligt veel werk al weken in de kast. en aangezien ik m.nl verslaafd ben, schiet het gewoon niet op

saadia29
12-06-2005, 22:09
Ik, maar ik heb er wel zin in, maandag is er haast niemand aanwezig, dus traditegetrouw hang ik hier weer dehele dag rond.

Rimaa
12-06-2005, 22:12
absoluut niet zelf ontslagnemen. dan verspeel je al je rechten (op ww) meld je ziek. overspannen ivm spanningen op het werk. de arbo fluit je gelijk terug opzich is het wel een optie wat moet ik zeggen dan want het zijn echt een stelletje maloten daar :moe:

sihamkleuter
12-06-2005, 22:16
de arbo fluit je gelijk terug opzich is het wel een optie wat moet ik zeggen dan want het zijn echt een stelletje maloten daar :moe: Gewoon de waarheid dat je door hen overspannen bent, dat je hoofdpijn hebt, dat je niet kan slapen dat je er over piekert. en laat je niet onder druk zetten door een arboarts. Als hij/zij zegt at je weer moet gaan werken hou voet bij stuk en zeg dat je in die situatie het niet aankan. je kan altijd een second opinion vragen (bijeen andere arbo) die zijn vaak wat objectiever dan de arbo van de werkgever. Neem ook contact op met je huisarts. heb je een vast contract?

Rimaa
12-06-2005, 22:20
Gewoon de waarheid dat je door hen overspannen bent, dat je hoofdpijn hebt, dat je niet kan slapen dat je er over piekert. en laat je niet onder druk zetten door een arboarts. Als hij/zij zegt at je weer moet gaan werken hou voet bij stuk en zeg dat je in die situatie het niet aankan. je kan altijd een second opinion vragen (bijeen andere arbo) die zijn vaak wat objectiever dan de arbo van de werkgever. Neem ook contact op met je huisarts. heb je een vast contract? jah een vast contract,ze bezorgen me echt zware hoofdpijn! Ik weet dat de arbo alle zieken in een keer weer aan het werk heeft gezet!

latifa_soussia
12-06-2005, 22:21
Ik ben lekker vrij!! :banana: :banana: Weet alleen niet wat ik morgen kan doen.

sihamkleuter
12-06-2005, 22:22

Ik ben lekker vrij!! :banana: :banana: Weet alleen niet wat ik morgen kan doen. wrijf het er maar in :moe:

sihamkleuter
12-06-2005, 22:26
jah een vast contract,ze bezorgen me echt zware hoofdpijn! Ik weet dat de arbo alle zieken in een keer weer aan het werk heeft gezet! de arbo zijn partijdig. ze werken voor de werkgever en willen datiedereen weer aan de slag gaat, daar krijgen ze ook geld voor. ik was ook bij zo een arbotrut gekomen. Zezag dat ik 6 weken thuis zat en ze zei letterlijk: waaaaat ben je zo lang thuis dat kan echt niet hoor je MOET gaan werken. nou toen werd ik boos!!!! Ik zei :ik MOET niks, ik ben geen GASTARBEIDER, als ik niet wil werken dan werk ik helemaal niet ben niet afhanhelijk van jou :ego: toen dimde ze heel snel in, ook omdat ik dreigde een klacht in te dienen wegens intimiderend gedrag van haar naar mij toe! :kwaad:

latifa_soussia
12-06-2005, 22:27
wrijf het er maar in :moe: Laat ik het zo zeggen, Ik ben de hele week vrij! Hoezo wrijf het er maar in. :maf:

Pagina's : [1] 2 3