Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : wat vinden mannen ervan dat jullie zo verslaafd zijn aan marokko.nl

Pagina's : [1] 2

nadorya
12-06-2005, 21:19

ik ben niet echt verslaaft maar ik moet wel elke dag even kijken . en mijn man wordt er afentoe :maf2: maar dan stop ik gelijk anders krijgen we ruzie. :p .als hij avondienst heeft dan zit ik er wat langer op hahah :D

Dreamlover
12-06-2005, 21:20
Slecht, dingen lijden eronder.

tatouania_025
12-06-2005, 21:41
Ik zit alleen achter de computer als me man werkt of als hij slaapt en hij werkt vaak in de avond en dan zit ik hier tenminste als de kinderen slapen !!!!!!!!!

Rimaa
12-06-2005, 21:44
Mijn man maakt me dood als hij weet dat ik hier zit .

lallakouzina
12-06-2005, 21:48

die v mij weet dat ik ook hier op zit.hij komt er ook soms op.maar als hij thuis is moet ik me inderdaad beheersen :hihi: groetjes !! :zwaai:

houda99
12-06-2005, 21:48
Nou mijn man is verslaafd aan Al Jazeera. Dus als hij Al Jazeera kijkt dan zit ik achter de computer. Zo is het eerlijk verdeeld. En toen ik nog geen internet had, ging ik in mijn kamer een goed boek lezen of een tijdschrift (heb bijna de hele bieb uitgelezen voor mijn pre-internet periode :hihi:

achermijnpc
12-06-2005, 21:52
wajuww ik dacht dat ik de enige was, :D hahaha ik heb al zoveel dreigementen :hihi: gehad dat hij m.nl zou blokkeren zodat ik er thuis niet meer op kon, maar dat heeft hij nog niet gedaan, gelukkig maar hahahaah

saadia29
12-06-2005, 21:52
Nou die van mij doet er niet zo moeilijk over. Het zijn gewoon momenten ben al 5 jaren lid, soms kom ik er een paar maanden helemaal niet op, dan weer heel veel, dus ik denk dat het nu het piekmoment is er zal wel weer een dalmoment komen. Het begon met de ramadan toen met KP, toen moest ik gewoon iedere keer kijken of er niet wat nieuws opzat. Ik denk dat ik na de zomervakantie insha Allah wel ga minderen.

Rimaa
12-06-2005, 21:55
Ik heb geen man:huil: Ik heb een persoonlijkheidsstoornis op wie o wie lijk ik?

nadorya
12-06-2005, 21:56
ik denk zolang het maar niet je prive beinvloedt. dan is het goed .

stilleverlangen
12-06-2005, 21:58
Mijn man die weet niet wat ik op het internet doe :hihi: Hij denkt eindelijk zit ze achter die computer, dan heeft hij de tv voor hem alleen. Anders pak ik de afstandbediening af :hihi:

Atlas_Gebergte
12-06-2005, 22:01
mijn man doet niet moeilijk over hoor, als hij marokkaanse nieuws zit te kijken, dan ga ik achter internet zitten, hij zit ook vaak achter internet. En hij werkt s avonds, dus dat is wel makkelijk.

Dreamlover
12-06-2005, 22:53

Slecht, dingen lijden eronder. Hiermee bedoel ik wat ik er van vind he :maf: heb namelijk geen man.

Samira_C
12-06-2005, 23:25
ik ben niet echt verslaaft maar ik moet wel elke dag even kijken . en mijn man wordt er afentoe :maf2: maar dan stop ik gelijk anders krijgen we ruzie. :p .als hij avondienst heeft dan zit ik er wat langer op hahah :D Nee mij man vind helemaal niet erg. Maar als hij bijvoorbeeld aandacht wilt dan krijgt hij het ook. Maar we hebben er gelukkig geen ruzie over.

ceuta
12-06-2005, 23:37
Ik ga er achter als ik alles gedaan heb,(kan ie niks zeggen hihi) Mijn man kijkt veel schotel art enz dus dan spring ik erachter!Maar je moet ook geen aanleiding geven dat ie kan zeiken..Bv de afwas laten staan of zo..Dat vind ie tuurlijk niet leukkkkkkk...

Pagina's : [1] 2