Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : Moslimomroep neemt belang in soap ONM

saadia29
12-06-2005, 20:27

HILVERSUM - De Nederlandse Moslim Omroep (NMO) gaat deelnemen in de soap Onderweg naar Morgen. Dat liet de omroep zondag weten in het mediaprogramma Antenne 2 van de Avro. In ruil voor een financieel belang in de serie wil de omroep er voor zorgen dat moslimpersonages die hierin meespelen een betere afspiegeling van de realiteit geven. "Wij zijn in Onderweg Naar Morgen gestapt om ervoor te zorgen dat de moslimpersonages die er al in zitten iets meer gaan corresponderen met de realiteit", aldus het hoofd tv-aankoop van de NMO, R. Alibux. Met de overeenkomst verwerft de NMO invloed op de verhaallijnen. Alibux: " Ik denk dat moslimjongeren die naar de soap kijken zich beter in de serie gaan herkennen". De soap verkast het komende tv-seizoen (vanaf september) van Yorin naar BNN die de serie op Nederland 2 gaat uitzenden. Hoeveel de NMO bijdraagt in het programma kon Alibux nog niet zeggen. De invloed van de moslimomroep moet vanaf 2006 naar voren komen. Wat een stelletje neppe moslims zeg :jammer:

Manal01
12-06-2005, 20:31
HILVERSUM - De Nederlandse Moslim Omroep (NMO) gaat deelnemen in de soap Onderweg naar Morgen. Dat liet de omroep zondag weten in het mediaprogramma Antenne 2 van de Avro. In ruil voor een financieel belang in de serie wil de omroep er voor zorgen dat moslimpersonages die hierin meespelen een betere afspiegeling van de realiteit geven. "Wij zijn in Onderweg Naar Morgen gestapt om ervoor te zorgen dat de moslimpersonages die er al in zitten iets meer gaan corresponderen met de realiteit", aldus het hoofd tv-aankoop van de NMO, R. Alibux. Met de overeenkomst verwerft de NMO invloed op de verhaallijnen. Alibux: " Ik denk dat moslimjongeren die naar de soap kijken zich beter in de serie gaan herkennen". De soap verkast het komende tv-seizoen (vanaf september) van Yorin naar BNN die de serie op Nederland 2 gaat uitzenden. Hoeveel de NMO bijdraagt in het programma kon Alibux nog niet zeggen. De invloed van de moslimomroep moet vanaf 2006 naar voren komen. Wat een stelletje neppe moslims zeg :jammer: ik snap nog steeds niet dat ze maar niet begrijpen dan elk moslim gezin anders is en net zo zeer als een nederlands gezin. hoe willen ze dat nou naar voren laten komen uhhh ff raden ze nemen de o zo typisch marokaans gezin of de o zo typisch turks gezin :jammer:

oem_mujahid2
12-06-2005, 20:32
pffffffffffff ik haat die nmo gedoe...hele aflevering onzin...alleen de quraan recitatie op het eind is masha Allah

houda99
12-06-2005, 20:39
ja, ik haat die omroep ook. Vind het eerlijk gezegd geen moslim omroep. Dus laten ZIJ maar eerst zien wat moslims zijn, dan kunnen we verder praten/

saadia29
12-06-2005, 20:41

Ik kijk al jarrrrrrrrrrrrrrrren geen NMO meer.

Marisah
12-06-2005, 21:55
hahhaa... mijn man en ik lagen in een deuk... dit was weer een leuke actie van de NMO...