Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : wie weet waar ik ansheed van yussef islam kan vinden , pleasssssssse

Pagina's : [1] 2

achermijnpc
12-06-2005, 20:26

mensen, wie weet waar ik anasheed van yussef islam kan downloaden, pleasse, ik vind het zo mooi. ik weet niet of het de juiste rubriek is maar ik zet het zowat overal deze topic en liefst de engelstalige versies :) thanks mensen

sihamkleuter
12-06-2005, 20:28
ik heb er wel een paar. zal het zo voor je plaatsen ;)

oem_mujahid2
12-06-2005, 20:30
Assalaam ou alaikoum, Yusuf islaam gebruikt vaak instrumenten in zijn anasheed (wat haram is). Ik wou het alleen even zeggen zodat je het weet. Wasalaam liefs Oum Moussa

sihamkleuter
12-06-2005, 20:32
Assalaam ou alaikoum, Yusuf islaam gebruikt vaak instrumenten in zijn anasheed (wat haram is). Ik wou het alleen even zeggen zodat je het weet. Wasalaam liefs Oum Moussa als je met die instrumenten en tekst allah gedenkt en iemand persoonlijk kan raken en zelfs tot het goeie pad kan leiden, zie ik er nisk haraams aan. De meningen zijn hierover verdeeld.

achermijnpc
12-06-2005, 20:32

Assalaam ou alaikoum, Yusuf islaam gebruikt vaak instrumenten in zijn anasheed (wat haram is). Ik wou het alleen even zeggen zodat je het weet. Wasalaam liefs Oum Moussa bedankt voor de info, maar voor degene die het hebben zou ik het toch willen hebben ik vind het prachtig en in het engels kan ik het verstaan, en in het arabisch niet, heb je dan voor me ansheed in het engels zonder instrumenten dan??? bedankt en sihamkleuter zet ze hier op aub

oem_mujahid2
12-06-2005, 20:34
bedankt voor de info, maar voor degene die het hebben zou ik het toch willen hebben ik vind het prachtig en in het engels kan ik het verstaan, en in het arabisch niet, heb je dan voor me ansheed in het engels zonder instrumenten dan??? bedankt en sihamkleuter zet ze hier op aub Heel veel anasheed is met instrumenten en ook de deff mag niet voor mannen( ik zal insha allah het dalil opproberen te zoeken maar ben niet zo goed op de engelse sites) maar is enkel voor vrouwen toegestaan. En de meeste anasheed is ook met deff ghair inshallah :kus:

achermijnpc
12-06-2005, 20:34
als je met die instrumenten en tekst allah gedenkt en iemand persoonlijk kan raken en zelfs tot het goeie pad kan leiden, zie ik er nisk haraams aan. De meningen zijn hierover verdeeld. vind ik ook eigelijk, ik hoor altijd 2 verschillende dingen, dat het wel harram is en dan weer niet, lahehlem maar zet ze hier op en liefst in het engels, van yussef islam of van andere.

Manal01
12-06-2005, 20:35
Heel veel anasheed is met instrumenten en ook de deff mag niet voor mannen( ik zal insha allah het dalil opproberen te zoeken maar ben niet zo goed op de engelse sites) maar is enkel voor vrouwen toegestaan. En de meeste anasheed is ook met deff ghair inshallah :kus: wat is deff?

achermijnpc
Heel veel anasheed is met instrumenten en ook de deff mag niet voor mannen( ik zal insha allah het dalil opproberen te zoeken maar ben niet zo goed op de engelse sites) maar is enkel voor vrouwen toegestaan. En de meeste anasheed is ook met deff ghair inshallah :kus: bedankt meid, en een domme vraag misschien maar wat is deff??

oem_mujahid2
wat is deff? Die trommel waarmee vrouwen anasheed mogen maken op een bruiloft of dergelijke.

achermijnpc
12-06-2005, 20:36
wat is deff? hahah tegelijk die vraag gesteld

Manal01
12-06-2005, 20:36
Die trommel waarmee vrouwen anasheed mogen maken op een bruiloft of dergelijke. ah ok wij noemen dat derboeka

oem_mujahid2
12-06-2005, 20:38

ah ok wij noemen dat derboeka Ja daar heb ik ook weleens van gehoord, de benaming deff heb ik op een islamitische site gelezen vandaar :) Derboeka is toch ook zonder die belletjes enzo eraan...en die platte niet die lange trommel... die platte zonder belletjes zijn toegestaan

sihamkleuter
12-06-2005, 20:41
http://s22.yousendit.com/d.aspx?id=3D8GSMWB0W1C90NLQVCEZB5Z53 laat me weten of de link het doet. dan heb ik nog meer anasheed ook van andere zangers ook engelstalig

farah680
12-06-2005, 20:42
http://www.sydneymuslimyouth.com/anasheed.html :D helemaal naar beneden scrollen

Pagina's : [1] 2