Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : De wereld van de djinn en de duivels (ophelderingen)

Pagina's : [1] 2 3

oem_mujahid2
12-06-2005, 18:54

Assalaam oe alaikoem zusters, Ik ben vandaag in de moskee geweest en heb een boek gekocht dat heet "De wereld van de djinn en de duivels" Ik wil insha Allah elke keer hier een stuk typen uit het boek zodat we ook weten wat het inhoudt etc. In het boek staat overal dalil bij. Hebben jullie interesse om daar meer kennis over op te doen?? wa salaam oe alaikoem.. Liefs Oum Moussa

Manal01
12-06-2005, 18:57
:eek: :rolleyes: beetje slechte ervaring mee :(

Classy.Lady
12-06-2005, 18:57
Dat boek heb ik ook toevallig. Heb het nog niet gelezen eigenlijk, net zoals de andere 1001 boeken die ik hier in de kast heb..:hihi:

Classy.Lady
12-06-2005, 18:58
:eek: :rolleyes: beetje slechte ervaring mee :( Het boek, de topic of djins? :D

ikkkuh
12-06-2005, 18:59

Ja ik wil er wel meer over weten!! heb zelf ook wat meegemaakt met djinns...

Classy.Lady
12-06-2005, 19:00
Assalaam oe alaikoem zusters, Ik ben vandaag in de moskee geweest en heb een boek gekocht dat heet "De wereld van de djinn en de duivels" Ik wil insha Allah elke keer hier een stuk typen uit het boek zodat we ook weten wat het inhoudt etc. In het boek staat overal dalil bij. Hebben jullie interesse om daar meer kennis over op te doen?? wa salaam oe alaikoem.. Liefs Oum Moussa Scannen is makkelijker dan hele pagina s overtypen..:D

oem_mujahid2
12-06-2005, 19:00
:eek: :rolleyes: beetje slechte ervaring mee :( Ik ga geen enge verhalen vertellen :) maar kennis doorgeven uit een islamitisch boek Insha Allah. zoals: - wat zijn de djinn? - Sjaitaan en de djinn - Hun talenten en kracht -Hun zwakheid en tekortkomingen - Het voedsel en drinken van de djinn - de vormen die duivels kunnen aannemen Het gebruik van de djinn en duivels etc etc..... heeeel interresant vind ik

Classy.Lady
12-06-2005, 19:01
Ja ik wil er wel meer over weten!! heb zelf ook wat meegemaakt met djinns... Toch geen djin die om je hand kwam vragen he? :stoned:

oem_mujahid2
Scannen is makkelijker dan hele pagina s overtypen..:D Ik typ het graag dan leer ik het gelijk en sla ik het tenminste op en doe ik er moeite voor krijg ik insha ALLAH nog wat hasanah die ik goed kan gebruiken :D

monamour
Jaaaah doen!!! Ik vindt het heel interessant...!!!

oem_mujahid2
12-06-2005, 19:03
Jaaaah doen!!! Ik vindt het heel interessant...!!! Ok insha Allah zal ik zo al beginnen met typen ik vind het zelf ook heel interresant ben er meer over gaan nadenken na dat gedoe met zusterke en wil er nu wel meer kennis over vergaren insha allah. Ik ga even een beetje opruimen snel en dan begin ik met typen! wasalaam liefs Oum Moussa

Manal01
12-06-2005, 19:03
Ik ga geen enge verhalen vertellen :) maar kennis doorgeven uit een islamitisch boek Insha Allah. zoals: - wat zijn de djinn? - Sjaitaan en de djinn - Hun talenten en kracht -Hun zwakheid en tekortkomingen - Het voedsel en drinken van de djinn - de vormen die duivels kunnen aannemen Het gebruik van de djinn en duivels etc etc..... heeeel interresant vind ik zijn ze er ook nog in vormen :eek: iwa ik kijk dan wel af en toe naar je topic en zal met geknepen ogen lezen :p

Classy.Lady
12-06-2005, 19:04

Ik typ het graag dan leer ik het gelijk en sla ik het tenminste op en doe ik er moeite voor krijg ik insha ALLAH nog wat hasanah die ik goed kan gebruiken :D Met scannen doe je ook moeite hoor! :ego: Je loopt naar dat ding, opent dat zware ding, legt het boek neer, legt dat ding erweer op, je drukt op een knopje, en je wacht en je wacht en dan zie je het op de scherm verschijnen en dan ga je nog naar Imageshack en moet je het daar weer uploaden en dan moet je weer wachten en wachten en dan moet je weer die link kopieren en ga zo maar door.. Hoe bedoel je scannen is geen moeite doen! :hihi:

Classy.Lady
12-06-2005, 19:05
zijn ze er ook nog in vormen :eek: iwa ik kijk dan wel af en toe naar je topic en zal met geknepen ogen lezen :p Yep, ze kunnen de gedaante aannemen van bepaalde dieren en zelfs mensen..;)

KitChenPrinCesS
12-06-2005, 19:18
Met scannen doe je ook moeite hoor! :ego: Je loopt naar dat ding, opent dat zware ding, legt het boek neer, legt dat ding erweer op, je drukt op een knopje, en je wacht en je wacht en dan zie je het op de scherm verschijnen en dan ga je nog naar Imageshack en moet je het daar weer uploaden en dan moet je weer wachten en wachten en dan moet je weer die link kopieren en ga zo maar door.. Hoe bedoel je scannen is geen moeite doen! :hihi: Jij hebt wel ervaring he. :hihi: Groetjes, Kitchenprincess.

Pagina's : [1] 2 3