Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : sommige dingen moet je prive houden vinden jullie niet

Pagina's : [1] 2

nadorya
12-06-2005, 17:49

mee eens of niet .of moet je hele hebben en houwen op internet zetten. wat vinden jullie?

tatouania_025
12-06-2005, 17:53
Sommige mensen kunnen nergens terecht met hun problemen en dan is dit waarschijnlijk een manier voor hun om advies te krijgen en erover te praten niks mis mee toch.

Dreamlover
12-06-2005, 17:53
Sommige dingen wel ja. Maar het meeste kan gewoon geplaatst worden. Als je maar niet met namen gaat zitten gooien enzo. Toch? Hoe denk jij erover? xxx DL

sihamkleuter
12-06-2005, 17:59
Ik denk dat er echt zusters zijn, die problemen hebben of die eenzaam zijn. Het internetmedium is voor hen dan een uitlaatklep waar ze anoniem kunnen blijven en toch alles kunnen zeggen wat ze op hun hart hebben. we moeten het niet onderschatten er zijn inderdaad zusters in nood of zusters die eenzaam zijn. helaas is het de laatste tijd zo dat er om de haverklap een topic met en "probleem"wordt geopend. Door de gebeurtenissen de afgelopen dagen, en het feit dat we weleens eerder hebben mee gemaakt dat iemand liegt, ga je (helaas) watrouwend die topics lezen. Maar.... soms denk ik weleens:zoiets zou ik nooit op het forum zetten, ik bedoel sommige dingen moeten inderdaad gewoon prive blijven.

saadia29
12-06-2005, 18:12

Van mij mag je alles er op gooien als het maar oprecht is, en je intentie niet is om de boel te bedonderen.

Dromenvanger
12-06-2005, 18:19
Mee eens, want ook al is jouw intentie oprecht er zijn altijd mensen die niet het goede met je voor hebben.

Safah83
12-06-2005, 19:03
Ik hou er niet van wanneer mensen te veel opscheppen over hoe geweldig ze het wel niet hebben :jammer: ... Dat moet je gewoon voor je houden vind ik...

Marisah
12-06-2005, 20:02
Ja kan best, al zou ik ook weer niet ALLES erop zetten, maar wel alles wat ik ook aan een ander zou vertellen... ik ben volgens mij ook de enige debiel hiero die gewoon onder mijn eigen naam post... dus mensen maken die link toch wel... m.

saadia29
12-06-2005, 20:08
Nog zo´n debiel die gewoon vrolijk onder haar naam post.

nadorya
12-06-2005, 21:02
Nog zo´n debiel die gewoon vrolijk onder haar naam post.je naam lijkt een beetje op de mijne . je mag raden :D

nadorya
12-06-2005, 21:05
Ik denk dat er echt zusters zijn, die problemen hebben of die eenzaam zijn. Het internetmedium is voor hen dan een uitlaatklep waar ze anoniem kunnen blijven en toch alles kunnen zeggen wat ze op hun hart hebben. we moeten het niet onderschatten er zijn inderdaad zusters in nood of zusters die eenzaam zijn. helaas is het de laatste tijd zo dat er om de haverklap een topic met en "probleem"wordt geopend. Door de gebeurtenissen de afgelopen dagen, en het feit dat we weleens eerder hebben mee gemaakt dat iemand liegt, ga je (helaas) watrouwend die topics lezen. Maar.... soms denk ik weleens:zoiets zou ik nooit op het forum zetten, ik bedoel sommige dingen moeten inderdaad gewoon prive blijven. :goedzo: zo denk ik precies .ik vind dat we een beetje moeten uitkijken wat voor advies we hier geven sommige roepen gelijk ga scheiden ga weg bij die man .kijk dat noem ik nou geen advies .persoonlijk zou ik nooit over echte prive zaken hier praten .ik hou het liever tussen mij en me man. ik open deze topic na aanleiding van al die topic die hier geopent zijn . :)

Dreamlover
12-06-2005, 21:07
Allemaal debielen hierow :hihi: :kus:

nadorya
12-06-2005, 21:21

Allemaal debielen hierow :hihi: :kus:wie zijn de debielen :confused:

Safah83
12-06-2005, 21:25
:goedzo: zo denk ik precies .ik vind dat we een beetje moeten uitkijken wat voor advies we hier geven sommige roepen gelijk ga scheiden ga weg bij die man .kijk dat noem ik nou geen advies .persoonlijk zou ik nooit over echte prive zaken hier praten .ik hou het liever tussen mij en me man. ik open deze topic na aanleiding van al die topic die hier geopent zijn . :) Ja ik kan me daar ook best boos om maken. Heel veel mensen adviseren meteen om te scheiden...subhanaAllah Men vergeet dat het huwelijk heel heilig is in de Islam en geen spelletje is... Problemen die voorkomen binnen een huwelijk moet men zien als een beproeving... heb je geduld of ga je scheiden....

Rimaa
12-06-2005, 21:27
Ik ben geen debiel ik ben een randdebiel :ego:

Pagina's : [1] 2