Bekijk volle/desktop versie : Mijn leven zonder me ouders.....



12-06-2005, 13:00

Citaat door leipe_chick:
Hallo dames en heren

Ik ga hier op marokko.nl een verhaal beginnen
Dit verhaal is niet waargebeurd
Ik hoop dat jullie me verhaal leuk zullen vinden
En dat ik het met succes zal afronden
En alle kritiek is welkom

Dikke zoen
.

12-06-2005, 14:39


meid ik ben wel benieuwd naar je verhaal
ik wil het wel lezen

12-06-2005, 15:12
aaaaaaaai mooi ga gauw weer verder koes koes

12-06-2005, 16:21
wajaw echt mooi ga weer verder

13-06-2005, 16:33


Een weekje later:

Ikram

Over drie dagen gaan we naar marokko..Het liefst zou ik nu al vertrekken, maar ik weet dat dat niet gaat...iK hield ervan om naar marokko gaan..Sinds ik hier woonde mocht ik helemaal nooit mee gaan...Maar me tante is echt veranderd....
Hoe dat komt weet k zelf ook niet...Die dag ging ze naar de buurvrouw...Toen ze terug kwam deed ze opeens poes lief...Echt raar
Hier is echt iets gaande...Opeens hoorde ik geschreeuw...Ik wist niet wat me overkwam en rende als een gek naar beneden...''Wat wat .....wat is er'' riep ik hijgend...Niks niks bentie...zei me tane...Ik keek haar weer verbaast aan...Geltie zei ik toen...Ben je een beetje ziek?...Ze keek me raar aan nee nee waarom? gewoon je bent veranderd zei ik...Ze lachte...Het is nu 2.00 in de middag en sinds 8.00 smorgens is hemi alhadj weg....Ik en me tante gingen naar de stad..Hier droomde ik altijd van....Het was zaterdag..dus best druk..We waren om 11.00 thuis..Want we waren ok nog langs me tante gegaan...Me tante had cadeautjes voor me gekocht maar dat wist ik niet eens...Alles wat me hartje begeerde kocht me tante..Soms keek ik haar dan heel lang aan en schudde me hoofD...Ze is echt veranderd tbarkellah...Om 12.00 begon ik me echt ongerust te maken...Hemi alhadj was er nog niet...Geltie zei ik...Ja bentie ze keek me vriendelijk aan..Ik glimlachtte maar die verdween toen ik aan hemi alhadj dacht...Geltie waar is oom karim..?Ik weet echt niet a bentie...ik weet echt niet
Je kon zien dat ze bezorgd was...Ik liep naar de telefoon en toetste het nummer van me oom in...Tuut Tuut Tuut Tuut Tuuuuuutt...Dat ding bleeef maar tuten...
Er liep een koude rilling over me rug en ik dacht meteen het ergste..Ik probeerde het weer....Hallo dit is de vocemail van xxxxxxxx....Shit man..IK legde de hoor op de haak..Ik zag me tante bedroefd voor zich uit staren...Uit het niets rende ik naar der toe en viel in der armen...Ze keek me lachend aan..rustig rustig schatje...
Ik gaf der een kus...Zo bleven we..Totdat ik iemand hoorde snurken...Ik keek naar me tante en gebaarde of ze het ook gehoord had...Ze knikte..
Ikliep rustig naar geltie's kamer..Daar hoorde ik het..Ik zag iemand in de bed van geltie...Ik schrok me dood
Je kon de hoofd niet zien want de deken was erover heen
Ik liep ernaar toe en zag...en zag.......................


Dikke zoen!!!

13-06-2005, 16:45
tnx zina ga snel verder

13-06-2005, 20:29
Hee meid hier meld zich een niewe fan
ga snel verder want je hebt echt talent

26-06-2005, 16:49
wilie hsoema 3lik man !!!!
seriues echt waar nog steeds iwa ga snel doro meid !
want ej doet het goed

26-06-2005, 17:08
leuk verhaal ga snel verder

28-06-2005, 01:19
ewa meid ga aub verder

29-06-2005, 18:13
Ik zag hemi elhadj
Ik viel op de grond van het lachen en me tante ging ook helemaal stuk van het lachen...
Me oom werd wakker en toen hij ons op de grond zag van het lachen lachtte hij uit het niets ook mee...
Later waren we allemaal in de woonkamer me oom ging om 7 uur (toen waren wij in de stad) TOEN Ging hij slapen omdat hij hoofdpijn had...Na een uurtje stond me tante op en ging slapen me oom ook..iK ZAT nog achter de computer...

Samia me beste vriwendin was online

Samia in tha house zegt:
Heey zine djellie

Love is love and love is you I love love so I love you zegt:
hey schatje van me

Samia in tha house zegt:
alles goed
oja je weet niet wat er gebeurt isn he Rachid en Imad gingen vechten

Love is love and love is you I love love so I love you zegt:
ja zo erg
wie heeft gewonnen

ze had micro aan ik hoorde haar lachen

samia in tha house zegt:
Raad om wie ze gingen vechten..OM MIJ!!

love is love and love is you I love love so I love you zegt:
Moet ik nog raden
maar hey
waarom gingen ze om je vechten???

samia in tha house:
kijk Rachid kon er niet tegen dat imad de hele tijd naar me keek en imand kon niet hebben dat ik heb negeerde en hij merkte ook dat rachid de hele tijd mijn aandacht probeerde te trekken

samia in tha house schakeld haar micro uit

love is love and love is you I love love so I love you zegt:
zo erggg

samia in tha house:

ja man maar hey het is nu half 3 in de nacht ik ga me
bedje in duiken

love is love and love is you I love love so I love you zegt:
ik niet man ik heb geen zin ik denk dat ik vandaag niet ga slapen

samia in tha house zegt:

jij bent gek....

samia heeft het gesprek verlaten..

ik ging op marokko.nl een verhaal te lezen
het ging over een meisje adat verkracht werd
het heet: Where is the love...???
het is een prachtig verhaal echt mascha echt prachrig
dat was het
sorry dat ik zolang niks van me liet horen
maar k moet snel weer weg

dikke

zoen!!!![/FONT]