Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : Het is hier saai geworden!!

Pagina's : [1] 2 3

oem_mujahid2
12-06-2005, 10:08

Assalaam ou alaikoum zusters, Na dat gedoe met zusterke is het hier vreselijk SAAI geworden..insha Allah komt er weer wat leven in hier want dit is ook maar niks.... wa salaam ou alaikoum

Marisah
12-06-2005, 10:13
ja hahhaha, maar het is ook weekend he... veel mensen zijn op bezoek, weg met hun man etc etc... alleen wij zijn zielig achter de pc hahaha... Mijn man is een maatje van hem helpen met een dakkapel... dus ik ben weer Remy... en jij?

oem_mujahid2
12-06-2005, 10:15
ja hahhaha, maar het is ook weekend he... veel mensen zijn op bezoek, weg met hun man etc etc... alleen wij zijn zielig achter de pc hahaha... Mijn man is een maatje van hem helpen met een dakkapel... dus ik ben weer Remy... en jij? Ik zit op me schoonzus te wachten die me om 9.30 zou komen ophalen ...beetje laat he haha..ach ja er is open dag voor vrouwen hier in de moskee..met hapjes..kraampjes etc dus ga ik zo heen...me man is naar een voetbal toernooi voor broeders in brussel...die laat thuis vanavond b en ik dus ook remy...

soulfa
12-06-2005, 12:29
Nou, ik heb liever dit, dat dat hele zusterke gebeuren. lekker rustig. Ik moet wel zeggen, zusterke bracht wel leven in de brouwerij. Ze heeft iedereen op z'n achterste poten gekregen.

Dreamlover
12-06-2005, 12:31

Het is hier idd rustiger dan voorheen.

Fedwa123
12-06-2005, 12:31
Zitten er alleen maar getrouwde vrouwen op dit forum? :confused: Voel me een beetje een buitenstaander :likje: hier.

wardaroosje
12-06-2005, 12:32
Salam dames Ik heb het allemaal altijd een beetje gevolgd van de zijlijn:) Maar ja weinig te doen op een zondag.......beetje schoonmaken....koken en luieren:) liefs warda

Dreamlover
12-06-2005, 12:32
Zitten er alleen maar getrouwde vrouwen op dit forum? :confused: Voel me een beetje een buitenstaander :likje: hier. Nee hoor, ik ben vrijgezellig. :p

Fedwa123
12-06-2005, 12:34
Nee hoor, ik ben vrijgezellig. :p :banana:

wardaroosje
12-06-2005, 12:39
Nee hoor, ik ben vrijgezellig. :p me too :banana:

Fedwa123
12-06-2005, 12:49
me too :banana: :banana: :banana:

saadia29
12-06-2005, 12:53
Willen jullie dan aub naar een ander forum overstappen, tis hier echt en alleen voor gefrustreerde eh pardon getrouwde vrouwen :hihi:

Dreamlover
12-06-2005, 12:57

Willen jullie dan aub naar een ander forum overstappen, tis hier echt en alleen voor gefrustreerde eh pardon getrouwde vrouwen :hihi: :eek: :haha:

Fedwa123
12-06-2005, 12:59
Willen jullie dan aub naar een ander forum overstappen, tis hier echt en alleen voor gefrustreerde eh pardon getrouwde vrouwen :hihi: :hoera: Haha over een paar jaar zijn wij net zo gefrustreerde eh pardon getrouwd, als jullie :D , dus nu kunnen we in ieder geval veel van jullie leren. We blijven lekker hier :D

Marisah
12-06-2005, 13:01
Ik heb 2 kasten opgeruimd... ik moet nog alle andere kasten in mijn huis... en 4 ordners, 3 stapels, 3 bakken en de administratie van bedrijf... heb 2 wassen gedraaid... aangekleed (kortom nieuwe jogingbroek aan), bed opgemaakt, kind naar bed.. en wil nu slapen... Ik heb nog een nieuw voornemen, elke dag een kast opruimen... weet je hoeveel troep ik heb? Mijn man bewaard het liefst namelijk alles, alle doosjes, boekjes, kabeltjes, 1001 cd's, blaadjes, enveloppen alles... en ik heb het een beetje laten gaan, kortom alle kasten en lades zijn volgepropt met troep... Ah ja, gefrustreerd ja, was je ooit een veelbelovende carieredame... met mantelpak en altijd overwerken... zit je nu thuis te plannen welke la je morgen uit gaan ruimen hahhahahaa..... M.

Pagina's : [1] 2 3