Bekijk volle/desktop versie : Is het verschonen van je baby(dochter) als vader haram?



Pagina's : [1] 2 3

11-06-2005, 13:26
Salam aleikoem


Ik wil graag weten of het haram is om als vader je baby (dochter) te verschonen. Ik heb dit gehoord maar ik was er niet ervan overtuigd het werd niet gebaseerd op juiste argumenten, kan iemand mijn vertellen of dit waar is?

Alleen antwoorden als je het weet dus niet wat je er zelf van vind svp!

11-06-2005, 16:20



Citaat door Bijan:
Is poepen haram?
Is snoep eten haram?
Is orgasme met je man bereiken haram?
Is boodschappen doen haram?
Is bellen naar je vader haram?


Najibsri- onnozele trienen.
Wat bezielt jou nou weer ? Ziek mens .

11-06-2005, 16:28
moeder verschoont toch ook de Boys

11-06-2005, 16:33

Citaat door Leipe__Mocro:
Salam aleikoem


Ik wil graag weten of het haram is om als vader je baby (dochter) te verschonen. Ik heb dit gehoord maar ik was er niet ervan overtuigd het werd niet gebaseerd op juiste argumenten, kan iemand mijn vertellen of dit waar is?

Alleen antwoorden als je het weet dus niet wat je er zelf van vind svp!
Aleikoem salaam broeder...
Maar waarom zou het niet mogen...ik bedoel het is jou kind..maar Ghair Inshallah

11-06-2005, 16:43



Citaat door Leipe__Mocro:
Salam aleikoem


Ik wil graag weten of het haram is om als vader je baby (dochter) te verschonen. Ik heb dit gehoord maar ik was er niet ervan overtuigd het werd niet gebaseerd op juiste argumenten, kan iemand mijn vertellen of dit waar is?

Alleen antwoorden als je het weet dus niet wat je er zelf van vind svp!
Assalmaoealaikoem broeder
Ik heb nog nooit gehoord dat het haraam is, en het is tenslotte je eigen kind zoals de zusterhierboven noemt.
gayr Inscha ALlah
wasalamoe alaikoem warahmatoelah

11-06-2005, 16:56
het is wel zo dat als de dochter de pubertijd bereikt haar awarah moet bedekken voor haar moeder/vader/broer/zus kortom iedereen behalve voor haar echtgenoot

11-06-2005, 22:39
Er worden soms gewoon echt rare vragen gesteld man echt.
Tot nu toe is dit de domste!

11-06-2005, 22:57
er bestaan geen domme vragen? je kan ook gewoon niet reageren als je het niet wilt!

11-06-2005, 23:03

Citaat door Bijan:
Er bestaan zeer zeker domme vragen zoals je ziet.
Integendeel...als je iets niet weet vraag je het...

11-06-2005, 23:08

Citaat door islam4always:
het is wel zo dat als de dochter de pubertijd bereikt haar awarah moet bedekken voor haar moeder/vader/broer/zus kortom iedereen behalve voor haar echtgenoot
het lijkt me niet dat de broeder in kwestie zijn dochter van 13 wil verschonen...hummm rare mensen bestaan maar dan zou ik het eerder anders noemen of of de dochter is lichamelijk gehandicapt kijk dat is dan weer een andere kwestie..........

11-06-2005, 23:11

Citaat door Bijan:
Is poepen haram?
Is snoep eten haram?
Is orgasme met je man bereiken haram?
Is boodschappen doen haram?
Is bellen naar je vader haram?


Najibsri- onnozele trienen.

Nou mensen ik begrijp em ergens wel.. dit d8 ik namelijk ook toen ik dit las... mensen vragen echt de raarste dingen

11-06-2005, 23:15

Citaat door Bijan:
Enkel als het nut heeft. nogmaals: het was een domme vraag en blijft een domme vraag. Je kan er niets aan doen
ja 3la bla

12-06-2005, 00:51



Citaat door yassine_moslim:
[QUOTE=Leipe__Mocro]Salam aleikoem


Ik wil graag weten of het haram is om als vader je baby (dochter) te verschonen. Ik heb dit gehoord maar ik was er niet ervan overtuigd het werd niet gebaseerd op juiste argumenten, kan iemand mijn vertellen of dit waar is?

Alleen antwoorden als je het weet dus niet wat je er zelf van vind svp![/QU

salaam ik den k maar ik weet het zeker dat een vader dat mag want het si een blijft je dochter waarom zegt allah je moet een hoofdoek buiten dargen en binnen hoeft dat niet tenzij er ieman dkomt zie je dat is al een bewijs. wa alikoem assalam
ahahahahahahaha jij bent echt grappig ahhahHhahha soebhan Allah

12-06-2005, 01:16
Domme vragen bestaan niet, domme antwoorden daarentegen wel.
Deze man voelt zich enorm onzeker en stelt hier zijn vraag, voor velen moeilijk om daar op een normale manier op te antwoorden.

Het zou je vrouw en ook jezelf enorm veel plezieren om ook bepaalde taken ten aanzien van je kind op je te nemen, daar hoort ook de verschoning van de luiers bij.
Het doet me genoegen te lezen dat je bereid bent dat te doen, velen schuiven dat af op de moeder en willen daar niks van weten.
Verschoon jij maar gewoon de luiers van je kind.

12-06-2005, 10:46
Luister.

Het betreft hier een baby. Enig idee wat een baby is?

Al was het de baby van de buren, baby's blijven baby's.

Dit is wel degelijk een oliekoekendomme vraag, en mensen die het een uiterst pientere vraag vinden meten zich automatisch met het niveau van de vraagsteller.

Waarom zou je over alles vragen of het haram is? Deze vraag is zoiets als: Is van de trap lopen haram? Is naar de moskee gaan haram? Is koken haram?

Je moet wel van gisteren zijn om zulke vragen te kunnen verzinnen.

Waarom vraag je niet of het stellen van vragen haram is alvorens je zo een dergelijke vraag stelt?

Pagina's : [1] 2 3