Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk Stijl gefohnde haren beschermen



Pagina's : [1] 2 3

11-06-2005, 12:36
Weet iemand welk product ik in mijn haar na het fohnen kan gebruiken zodat het niet uitdroogt? Ik wil het vooral gebruiken in Marokko ivm de hete zon.

Maar.........het moet mijn stijl gefohnde haren wel stijl laten.
De meeste producten maken je haar namelijk vochtig en dan gaat het (bij mij) meteen weer krullen.

Tips iemand????

11-06-2005, 12:51


Ja, dit zou ik ook graag willen weten.

Welk product gebruiken jullie zodat het niet gaat pluizen als het net gestijld is?

11-06-2005, 13:08
Wat ik altijd doe is mijn vochtige haren insmeren (vooral punten) met een druppel elvive haar masker met uv bescherming. Of inspuiten met uv bescherming van gull voordat je je haren fohnt. En dames; op het strand of buiten in de hete zon je haren altijd insmeren met hoge factor zonnecreme!

11-06-2005, 13:44

Citaat door honing:
Wat ik altijd doe is mijn vochtige haren insmeren (vooral punten) met een druppel elvive haar masker met uv bescherming. Of inspuiten met uv bescherming van gull voordat je je haren fohnt. En dames; op het strand of buiten in de hete zon je haren altijd insmeren met hoge factor zonnecreme!
Geeft dat ook bescherming voor nadat je je haar gefohnt hebt?

En creme is vloeibaar...dan gaat mijn haar weer krullen.......

11-06-2005, 13:49


ja maar het is geen vet masker het trekt in je haar en vormt er een laagje omheen zodat je haren beschermt zijn tijdens en na het fohnen. En als je het op je vochtige haren smeert dan is je haar gewoon droog na het fohnen en krult t niet.

11-06-2005, 13:55
Ok dank je wel!

11-06-2005, 16:27
ik gebruik mousse of brylcreme.

11-06-2005, 21:39

Citaat door honing:
Wat ik altijd doe is mijn vochtige haren insmeren (vooral punten) met een druppel elvive haar masker met uv bescherming. Of inspuiten met uv bescherming van gull voordat je je haren fohnt. En dames; op het strand of buiten in de hete zon je haren altijd insmeren met hoge factor zonnecreme!
Kan dat??

11-06-2005, 23:11
Ik zelf gebruik een hele goeie haarmasker van The Body shop. Hij is van Brazil coconut (hij ruikt nog lekker ook nog!) Na 1 keer gebruiken merk je gelijk al een verschil. Het is voor droog en beschadigd haar.

Zelf heb ik hem nu in drie maanden tijd 4 keer gebruikt, mijn haar ziet er nu echt stukken gezonder uit dan eerst. Ik smeer heb voor het slapen gaan in me haar. Pas de volgende ochtend was ik het er uit.

Na het fohnen en of stylen gebruik ik dan weer amandelenolie... Hamdoelilah heb ik nu geen last meer van droge haar. Heb een gezonde glans in me haar en dit allemaal dankzij die masker.

Dames jullie kunnen ook voor een monster langs bij The Body shop!!

11-06-2005, 23:16
Ik heb de goudentip!



Amandelolie!

11-06-2005, 23:27
niet te veel in je haar doen, het is volgens mij bij elke drogist wel te koop

11-06-2005, 23:45

Citaat door Roosje007:
Ik zelf gebruik een hele goeie haarmasker van de Body shop. Hij is van Brazil coconut (hij ruikt nog lekker ook nog!) Na 1 keer gebruiken merk je gelijk al een verschil. Het is voor droog en beschadigd haar.

Zelf heb ik hem nu in drie maanden tijd 4 keer gebruikt, mijn haar ziet er nu echt stukken gezonder uit dan eerst. Ik smeer heb voor het slapen gaan in me haar. Pas de volgende ochtend was ik het er uit.

Na het fohnen en of stylen gebruik ik dan weer amandelenolie... Hamdoelilah heb ik nu geen last meer van droge haar. Heb een gezonde glans in me haar en dit allemaal dankzij die masker.

Dames jullie kunnen ook voor een monster langs bij de Body shop!!
Hoe lang laat je het masker erin zitten?

12-06-2005, 00:21


Ik gebruik de producten van Dove, Intense Care, die zijn echt fantastisch. Maar ik slik ook voeding supplementen, voor mooiere huid en haren, kan ook daardoor komen!

Ff voor honing; Wat kan ik dan het beste gebruiken tegen extra bescherming voor de zon? Is er een speciaal haarproduct?

12-06-2005, 00:35

Citaat door ClassyCasaouia:
Ik gebruik de producten van Dove, Intense Care, die zijn echt fantastisch. Maar ik slik ook voeding supplementen, voor mooiere huid en haren, kan ook daardoor komen!

Ff voor honing; Wat kan ik dan het beste gebruiken tegen extra bescherming voor de zon? Is er een speciaal haarproduct?
Je kan allerlei producten vinden die je haren tegen de zon beschermen. Maar als je van eenvoud houd dan meng je gewoon wat zonnebrand creme met hoge factor door je dagelijkse haarverzorging of breng de creme gewoon rechtstreeks op je haar aan. gr honing

12-06-2005, 00:44

Citaat door honing:
Je kan allerlei producten vinden die je haren tegen de zon beschermen. Maar als je van eenvoud houd dan meng je gewoon wat zonnebrand creme met hoge factor door je dagelijkse haarverzorging of breng de creme gewoon rechtstreeks op je haar aan. gr honing
Bedankt wijfie.

Pagina's : [1] 2 3