Bekijk volle/desktop versie : Lid Hofstadgroep overgeplaatst na ronselen



Pagina's : [1] 2 3

11-06-2005, 11:48
Uitgegeven: 11 juni 2005 11:26
Laatst gewijzigd: 11 juni 2005 11:46

DEN HAAG - Een van de leden van het vermeende terreurnetwerk de Hofstadgroep is overgeplaatst naar een ander huis van bewaring omdat hij vanuit de gevangenis medegedetineerden probeerde te werven voor de jihad.

Volgens een woordvoerster van het ministerie van Justitie is hij daarom overgeplaatst van Rotterdam naar een ander huis van bewaring, zo zei ze zaterdag. Het gaat om Ismail A., die in november werd aangehouden tijdens de belegering van een woning in het Haagse Laakkwartier.


Volgende maand dient een pro forma-zitting tegen Bilal L., die een straf heeft uitgezeten voor het bedreigen van Tweede-Kamerlid Wilders, werd een paar weken na zijn vrijlating aangehouden, omdat hij in de gevangenis zou hebben geronseld voor de jihad. Hij wordt nog niet in verband gebracht met de Hofstadgroep, hoewel zijn naam wel in het dossier van de vermeende leden van het terreurnetwerk voorkomt.

Bron

11-06-2005, 22:36



Citaat door Braezy:
Uitgegeven: 11 juni 2005 11:26
Laatst gewijzigd: 11 juni 2005 11:46

DEN HAAG - Een van de leden van het vermeende terreurnetwerk de Hofstadgroep is overgeplaatst naar een ander huis van bewaring omdat hij vanuit de gevangenis medegedetineerden probeerde te werven voor de jihad.

Volgens een woordvoerster van het ministerie van Justitie is hij daarom overgeplaatst van Rotterdam naar een ander huis van bewaring, zo zei ze zaterdag. Het gaat om Ismail A., die in november werd aangehouden tijdens de belegering van een woning in het Haagse Laakkwartier.


Volgende maand dient een pro forma-zitting tegen Bilal L., die een straf heeft uitgezeten voor het bedreigen van Tweede-Kamerlid Wilders, werd een paar weken na zijn vrijlating aangehouden, omdat hij in de gevangenis zou hebben geronseld voor de jihad. Hij wordt nog niet in verband gebracht met de Hofstadgroep, hoewel zijn naam wel in het dossier van de vermeende leden van het terreurnetwerk voorkomt.

Bron
Ik begrijp het niet. Als ik naar mijn multiculturele Hindoefitnessclub ga moet ik mijn mobiel afzetten. Als de broer van die luie vetlap in de bak komt, dan mag hij zijn mobieltje meenemen?

Laat die enge puber goed bedenken dat in het land van zijn dromen lelijke terroristjes van Varkensachtige afkomst, hij is immers half-Amerikaans zonder tong de gevangenis ingaan. In sommige landen blijft het afsnijden niet beperkt tot het voorhuidje. Alhoewel, met of zonder, veel heeft hij er de komende tien jaar niet aan...

Eigen hand eerst.

Scottie, mofje.

11-06-2005, 23:26

Citaat door Scottie:
Als de broer van die luie vetlap in de bak komt, dan mag hij zijn mobieltje meenemen?
Laat die enge puber goed bedenken dat in het land van zijn dromen lelijke terroristjes van Varkensachtige afkomst,
Wees beleefd en kappen met beledigen,Scottie!
Jij bent nooit aardig.

11-06-2005, 23:29
Denk je dat je hem veilig weg stopt heb je je hem weg gestopt op de ideale plek om zieltjes te winnen voor zijn strijd

11-06-2005, 23:50



Citaat door hamidu:
Wees beleefd en kappen met beledigen,Scottie!
Jij bent nooit aardig.
Nou, Hamidu, ik heb je net nog een compliment gemaakt. Niet omdat ik het met je eens was maar omdat ik je reactie scherpzinnig vond.

Mensen, moslims, je krijgt er een punthoofd van. Het is nooit goed. Breng je een mooie film onder de aandacht dan ben je een spion, zeg je iets scherps over het minderhedenbeleid van Mohammed 6 dan ben je ook een spion.

Moslims, moe word je ervan ...

Hee, Hamidu, ga je morgen mee borrelen in de April? Ik zeg wel dat je mijn chauffeur bent, dan kijken ze wel maar houden hun handen thuis, die nichten. Nou die schoffies nog ...

Scottie. love me do.

12-06-2005, 00:19

Citaat door Scottie:
Nou, Hamidu, ik heb je net nog een compliment gemaakt. Niet omdat ik het met je eens was maar omdat ik je reactie scherpzinnig vond.

Mensen, moslims, je krijgt er een punthoofd van. Het is nooit goed. Breng je een mooie film onder de aandacht dan ben je een spion, zeg je iets scherps over het minderhedenbeleid van Mohammed 6 dan ben je ook een spion.

Moslims, moe word je ervan ...

Hee, Hamidu, ga je morgen mee borrelen in de April? Ik zeg wel dat je mijn chauffeur bent, dan kijken ze wel maar houden hun handen thuis, die nichten. Nou die schoffies nog ...

Scottie. love me do.
Hey Scottie,pas op! Ik ben een moslim en ik heb geen zin in je losbandige leven!

12-06-2005, 00:22

Citaat door Scottie:


Mensen, moslims, je krijgt er een punthoofd van.

Scottie. love me do.

Ku klux clan ?

12-06-2005, 01:26

Citaat door hamidu:
Hey Scottie,pas op! Ik ben een moslim en ik heb geen zin in je losbandige leven!
Waarom betrek je de islam hierbij?Ik ben moslim, waar slaat dat op?

12-06-2005, 01:30

Citaat door Sugah_:

Ku klux clan ?
Neuh, kaboutertje.

12-06-2005, 01:35

Citaat door bou3ou:
Waarom betrek je de islam hierbij?Ik ben moslim, waar slaat dat op?
Omdat de islam is mijn manier van leven!
En jij waar slaat je vraag op?

12-06-2005, 02:15

Citaat door hamidu:
Omdat de islam is mijn manier van leven!
En jij waar slaat je vraag op?
Dat jij moslim bent betekent niet dat iedereen zich moet aanpassen aan jou.Niet iedereen is moslim!!!!Jij moet je aanpassen.Val mensen niet lastig met je geloof!!!

12-06-2005, 10:45

Citaat door bou3ou:
Dat jij moslim bent betekent niet dat iedereen zich moet aanpassen aan jou.Niet iedereen is moslim!!!!Jij moet je aanpassen.Val mensen niet lastig met je geloof!!!
Blijf on-topic

12-06-2005, 10:46


iedereen wordt geboren als moslim maar vele weten dat niet

later komen ze er wel achter.

en voor ismael A
als er voldoende moslims in de gevangenis zitten eisen we gebeds ruimte en een oproep tot het gebed zoals goede moslims betaamd.
En anders roepen we zelf wel op tot het gebed zoals in de spaanse gevangenissen, waar ook een meerderheid moslims gevangen zitten.

moslims zijn niet klein te krijgen, daar is het geloof te groot voor.

12-06-2005, 10:57

Citaat door bou3ou:
Waarom betrek je de islam hierbij?Ik ben moslim, waar slaat dat op?
Projectie! Blijkbaar voelt hij zich aangesproken als men het over mensen heeft die oproepen tot de jihad.

12-06-2005, 10:57

Citaat door hapymary:
iedereen wordt geboren als moslim maar vele weten dat niet

later komen ze er wel achter.

en voor ismael A
als er voldoende moslims in de gevangenis zitten eisen we gebeds ruimte en een oproep tot het gebed zoals goede moslims betaamd.
En anders roepen we zelf wel op tot het gebed zoals in de spaanse gevangenissen, waar ook een meerderheid moslims gevangen zitten.

moslims zijn niet klein te krijgen, daar is het geloof te groot voor.
Lekker voorbeeld. Moslims in de gevangenis. Die zitten daar niet omdat ze Moslim zijn, hoor. Anders zouden we toch wat meer gevangenissen moeten hebben, of met zijn 20gen in een cel

Dus als je zo trots bent op Moslim zijn, zou ik toch met andere voorbeelden aankomen.

Pagina's : [1] 2 3