Bekijk volle/desktop versie : citroenen voor bij de kip

13-03-2003, 12:34
wie weet er hoe ik die citroenen maak die heel lang in een dichte pot moeten zitten ik dacht zelf met water azijn en veel zout maar weet niet zekers mmeer alvast bedankt

13-03-2003, 12:38

Citaat:
Origineel gepost door Dina_23
wie weet er hoe ik die citroenen maak die heel lang in een dichte pot moeten zitten ik dacht zelf met water azijn en veel zout maar weet niet zekers mmeer alvast bedankt
Je kan ze ook gewoon kopen, makkelijker

17-03-2003, 14:06
mesguitiya: ik heb een keer op Tv gezien dat je datoo kan doen met sinaasappel/mango's an andere vruchten. Gaat dat dan ook op dezelfde manier of is dat een andere manier van inleggen?

Ik hoop dat je het antwoord weet...want die potten kopen is niet goedkoop.

shokran alvast

18-03-2003, 13:32
in de allehande van de AH nummer van Maart. gaat over maghreb en daar staat het ook in hoe je dat maakt. staan trouwens nog veel meer gerecht in....

31-03-2003, 13:07

Citaat:
Origineel gepost door miss_couscous
in de allehande van de AH nummer van Maart. gaat over maghreb en daar staat het ook in hoe je dat maakt. staan trouwens nog veel meer gerecht in....
Ja vooral die Tunesische Brik met Gamba-tonijnvulling. .....die is bij mij gelukttttttttttttt (meestal mislukt 9 van de 10 dingen die ik voor het eerst probeer)

31-03-2003, 13:54
IK HEB NIET EENS TIJD GEHAD MAAR JA MAAK NIE UIT IK HEB DIE MAGAZINE BEWAARD JE WEET MAAR NOOIT ALS JE JEZELF VERVEELD MAAK IK MIJN MAMMIE OOK EEN KEERTJE BLIJ ALS ZE ME IN DE KEUKEN ZIET STAAN

25-05-2003, 18:23

Citaat:
Origineel gepost door bent__lehram
Misschien een domme vraag, maar waar dienen ingelegde citroenen voor, als je ze bij de kip doet!!!! Kun je ze eten?
het is eigelijk voor de smaak... wij leggen er gewoon een paar schijfjes citroen op als we kip maken... dan blijft er meestal nie veel van de citroen over als alle sap eruit is...