Bekijk volle/desktop versie : Waarom schamen voor je MARokkaans afkomst?



Pagina's : [1] 2

10-06-2005, 22:37
Ik heb door dat veel Marokkanen zich schamen voor hun afkomst ik begrijp het wel waarom als een nationaliteit zo zwart gemaakt wordt in de krant dat alleen hoeft te spreken van het woordje Marokkaan en je dan denkt aan alleen gruwelijk dingen dan begrijp ik waarom je liever geen Marokkaan wil genoemd worden maar waar blijft dan je trots als je beweert dat je Spaans, Itiliaans bent ??

10-06-2005, 22:39


Dit heb ik nou dus nog nooit gehoord

10-06-2005, 22:42
Salaam,

Ook nieuw voor mij, ik zie juist dat door de mediahype rondom de islam, marokkanen etc. Jongeren veel sterker zijn en er bekeren steeds meer nederlanders zich tot de islam. Duzz werkt alleen maar averechts, zelf bij mij. I"am proud to be a moslim and a marocain as well!!

10-06-2005, 22:43
Salaam Aleikom,

Haha volgens mij zijn de meeste Marokkanen erg trots dat ze Marokkanen zijn dus dit gebeurt zelden!
Tja misschien in de kleuterklas toen schaamde ik me dood dat ik een marokkaan was, toen zei ik: Ik ben een Nederlander...

Maar ik heb nog nooit een marokkaan gezien die zich schaamde voor zijn Afkomst...


Wa Salaam..

10-06-2005, 22:44


Wees liever trots op je geloof (maakt niet uit welke) ipv cultuur.

10-06-2005, 22:46

Citaat door FaNouR:
Wees liever trots op je geloof (maakt niet uit welke) ipv cultuur.
Salaam,

Cultuur wordt hier ook buiten beschouwing gelaten

10-06-2005, 22:46

Citaat door Supah96:
Ik heb door dat veel Marokkanen zich schamen voor hun afkomst ik begrijp het wel waarom als een nationaliteit zo zwart gemaakt wordt in de krant dat alleen hoeft te spreken van het woordje Marokkaan en je dan denkt aan alleen gruwelijk dingen dan begrijp ik waarom je liever geen Marokkaan wil genoemd worden maar waar blijft dan je trots als je beweert dat je Spaans, Itiliaans bent ??
...Dit zal je mij dus nooit horen zeggen...no matter what

10-06-2005, 22:47

Citaat door MevrNasiha:
Salaam,

Cultuur wordt hier ook buiten beschouwing gelaten
Het gaat hier toch om cultuur, marokkaan zijn is een cultuur.

10-06-2005, 22:48
Respect SHABBAB!! maar aalleen want me opvalt is dames alleen dames reageren!! waar zijn de heren want dat zijn juist de boosdoeners

10-06-2005, 22:49

Citaat door FaNouR:
Het gaat hier toch om cultuur, marokkaan zijn is een cultuur.
Salaam,

Afkomst is iets anders dan cultuur. Je ras oftwel afkomst daar kan je niets aan bepalen, maar cultuur wordt door mensen zelf gecreeërd. Duzz, zijn 2 verschillende zaken.

10-06-2005, 22:49

Citaat door Supah96:
Respect SHABBAB!! maar aalleen want me opvalt is dames alleen dames reageren!! waar zijn de heren want dat zijn juist de boosdoeners
haha , moet je beter kijken

10-06-2005, 22:50

Citaat door MevrNasiha:
Salaam,

Afkomst is iets anders dan cultuur. Je ras oftwel afkomst daar kan je niets aan bepalen, maar cultuur wordt door mensen zelf gecreeërd. Duzz, zijn 2 verschillende zaken.
Meid je hebt verschillende culturen, nederlandse/marokkaanse.
Het wordt niet gecreeieerd en is per defenitie niet slecht maar het blijft een cultuur.

10-06-2005, 22:58



Citaat door Supah96:
Ik heb door dat veel Marokkanen zich schamen voor hun afkomst ik begrijp het wel waarom als een nationaliteit zo zwart gemaakt wordt in de krant dat alleen hoeft te spreken van het woordje Marokkaan en je dan denkt aan alleen gruwelijk dingen dan begrijp ik waarom je liever geen Marokkaan wil genoemd worden maar waar blijft dan je trots als je beweert dat je Spaans, Itiliaans bent ??
hmm jammer genoeg zien ze me voor nederlander aan

maar ik ben een trotse marokkaan

10-06-2005, 22:59

Citaat door soukara123:
hmm jammer genoeg zien ze me voor nederlander aan

maar ik ben een trotse marokkaan
daarom ook ben ik trots op jou

10-06-2005, 23:02

Citaat door Supah96:
Ik heb door dat veel Marokkanen zich schamen voor hun afkomst ik begrijp het wel waarom als een nationaliteit zo zwart gemaakt wordt in de krant dat alleen hoeft te spreken van het woordje Marokkaan en je dan denkt aan alleen gruwelijk dingen dan begrijp ik waarom je liever geen Marokkaan wil genoemd worden maar waar blijft dan je trots als je beweert dat je Spaans, Itiliaans bent ??
ze3mak die zijn beter dan onss. ik ben trots heel trots.. dank allah dat hij je de islam heeft gegevenn .. by the way way ha je zegt het wie maak je dat wijs.. denk je je krijgt meer respect of zo... skoun fhalek...en ook al worden marokanen zwart gemaakt vecht voor je afkomst.. ik bedoel mensen de islam word ook zwart gemaakt ga je nu ook beweren dat je jood bent??? niet op jou gericht SUPAH96 maar voo de mensen waar jet obver hebt...

Pagina's : [1] 2