Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : Tips voor keelpijn????

OumHafs
10-06-2005, 21:36

Salam oe aleikoem Wie heeft er voor mij een aantal goede tips om van keelpijn af te komen???? Is het nu wel of niet goed om warme melk met honing te drinken??? Asjeblieft dames help me... Salam oe aleikoem Oum Hafs

stilleverlangen
10-06-2005, 21:37
Dat kan inderdaad wel helpen. Maar je voelt het niet meteen, maar pas de volgende dag. Beterschap :kus:

een_marokkaanse
10-06-2005, 22:20
of een keelsnoepje, of drop, veel drinken!! melk en honing is ook goed.

Moslimatjuh
10-06-2005, 22:51
Salam oe aleikoem Wie heeft er voor mij een aantal goede tips om van keelpijn af te komen???? Is het nu wel of niet goed om warme melk met honing te drinken??? Asjeblieft dames help me... Salam oe aleikoem Oum Hafs Wa 'alaykoum salaam Ik weet dat ik een keer keelpijn had, het voelde aan alsof mijn keel geschraapt was. Toen heb ik 2/3 kleine theelepeltjes opgewarmde honing gegeten en ging toen slapen. De volgende dag was het over, alhomdollilah. Ik weet niet wat voor keelpijn jij hebt, maar je kan t proberen. Wa salaamoe 'alaykoum

oem_mujahid2
10-06-2005, 22:51

Ik heb zovaak melk met honing gedronken toen ik keelpijn had maar het hielp niks bij mij...

smurfi
10-06-2005, 23:29
Veel gorgelen met zoutwater!!! Op een glas water een lepel zout. Mag ook zonder zout, dus alleen met water. Het gaat meer om het gorgelen, daarbij komen namelijk afweerstoffen uit het bleod vrij en kunnen zo de keelontsteking bestrijden. Verder veel koude dranken nuttigen, zonder prik. Waterijsjes zijn ook heel goed en af en toe op een drop zuigen. Door het zuigen wordt de keel gesmeerd en dat verzacht de pijn, je kunt ook een lepel honing nemen dat verzacht ook.

Marisah
10-06-2005, 23:47
E, ik weet niet waarom, maar het werkt wel. Mijn schoonmoeder maakte het wel eens voor me toen ik ziek was... Een uitgeperste citroen met honing en warm water... ? Mss werkt het?!

sihamkleuter
11-06-2005, 00:01
verkoudheidsnoepjes,melk+honing.keel siroop by appotheek. Allah ishafiek insha allah he zina nog niks? :banana:

saadia29
11-06-2005, 10:18
Citroen uitpersen en drinken, gelijk keelpijn weg. Koffie schijnt ook te helpen, van horen zeggen.

Marisah
11-06-2005, 10:22
Of zoenen met je man... dat wordt hij ook ziek en voel jij je minder zielig... alleen moet jij dan waarschijnlijk weer voor je man zorgen... dus doe dat maar eigenlijk niet!

miss_rif21
11-06-2005, 11:32
een eetlepel olijfolie drinken!!! me neef deed het ook en schijnt te helpen!! en is gezond ook

OumHafs
11-06-2005, 23:06
Salam oe aleikoem Iedereen heel erg bedankt voor jullie tips. Ik heb bijna alles al geprobeerd behalve dat gorgelen dat zal ik ook is gaan proberen. Helaas heb ik er nog steeds last van soubhan Allah, nu al een week lang. Ik heb wel eens vaker keelpijn gehad maar nooit zo erg, ik denk daarom dat het mijn amandelen zijn. Annyway bedankt dames voor de tips. Salam oe aleikoem Oum Hafs