Bekijk volle/desktop versie : Jalatiief,, Jeh jalatiief,,= Egt niiet normaal!



Pagina's : [1] 2 3

10-06-2005, 19:23
Egt erg ,, Het liijkt wel tegew00rdig of er alleen maar capsonisch mensen zijn. Meisjes die me vies aan kijken, en arogant nakijken.
Wat iis dit
Waar0m zijn mensen z0 vraag ik me zelf af?


Ik Liiep,, en vederop stonden 2 marokaanse meisjes en 2 marokaanse j0ngens. volgens mij waren het stelletjes want ze stonden hand in hand.
Ik liep en had hun bijna bereikt,,_ T0dat 1 van de j0ngens zei.
heey ziina.
Ik sgronk ze geen aandacht,, en liep vdr
de 2 meisjes keken me vies aan en heel erg capsonisch, Nah jah,,_ Iik dacht bij me zelf eh hoertjes ga iemand anders viies aankijken en niiet mij.
ik had geen ruzie liep dus snel vdr.

Todat 1 van de meisjes voor me ging staan en zei:
Eh hoertje,, je geniet wel he van de aandacht.
ik: Tazz,, Mischiien dat jij van aandacht houd maar ik niet. Ik heb geen zin om me worden aan je vies te maken,, dus zou je zo vriendelijk zijn en aaan de kant gaan, want wil je apen gezicht liever niet meer aankijken.

Ze werd rood en ging aan de kant,, De j0ngens zaten helemaal te lachen.
Ik liep vdr ik was onderhandere woedend,, _ Ik dacht bij me zelf jeh kk mensen!
Ze schreeuwde nog van alles, wat ze maar konden bedenken.

Ik liep vdr en was blij toen ik eindelijk weg was,, Gew00n rust geen capsonische wijfen die zich zelf wat vinden.
En sukkels van een jongens denken dat ze alles zijn met hun mooie praatjes!!

kus__<<x _ X0ESH,, sARA

10-06-2005, 20:00


...ewa jaa....

tegewoordig is dat normaal

10-06-2005, 20:28
Hahah,, Ziieke mensen joh!
eght gaar

10-06-2005, 21:55

Citaat door missxsara:
Egt erg ,, Het liijkt wel tegew00rdig of er alleen maar capsonisch mensen zijn. Meisjes die me vies aan kijken, en arogant nakijken.
Wat iis dit
Waar0m zijn mensen z0 vraag ik me zelf af?


Ik Liiep,, en vederop stonden 2 marokaanse meisjes en 2 marokaanse j0ngens. volgens mij waren het stelletjes want ze stonden hand in hand.
Ik liep en had hun bijna bereikt,,_ T0dat 1 van de j0ngens zei.
heey ziina.
Ik sgronk ze geen aandacht,, en liep vdr
de 2 meisjes keken me vies aan en heel erg capsonisch, Nah jah,,_ Iik dacht bij me zelf eh hoertjes ga iemand anders viies aankijken en niiet mij.
ik had geen ruzie liep dus snel vdr.

Todat 1 van de meisjes voor me ging staan en zei:
Eh hoertje,, je geniet wel he van de aandacht.
ik: Tazz,, Mischiien dat jij van aandacht houd maar ik niet. Ik heb geen zin om me worden aan je vies te maken,, dus zou je zo vriendelijk zijn en aaan de kant gaan, want wil je apen gezicht liever niet meer aankijken.

Ze werd rood en ging aan de kant,, De j0ngens zaten helemaal te lachen.
Ik liep vdr ik was onderhandere woedend,, _ Ik dacht bij me zelf jeh kk mensen!
Ze schreeuwde nog van alles, wat ze maar konden bedenken.

Ik liep vdr en was blij toen ik eindelijk weg was,, Gew00n rust geen capsonische wijfen die zich zelf wat vinden.
En sukkels van een jongens denken dat ze alles zijn met hun mooie praatjes!!

kus__<<x _ X0ESH,, sARA
ach die meiden hebben geen zelfvertrouwen...
daardoor vallen ze je aan .. bang dat de jongens jou " leuker " zullen vinden of wat dan ook ...
maar tegenwoordig heb je dat wel vaak hoor
best erg eigenlijk
wallah soms denk ik als ogen konden doden dan was ik er nu niet meer geweest..
echt zulke erge blikken krijg je soms toegeworpen ...

En het meest van getrouwde vrouwen xalthans bij mij dan....
als ze met hun mannetje lopen en ze lopen langs me sooooo dan echt vijandige blikken krijg ik dan !!
net of ik hun man wil inpikken of zo ???
onzekerheid speelt een hele grote rol bij deze dames....
maar ach gewoon blijven negeren.....

11-06-2005, 04:29


Ja he vind ik ook overal word je aangestaard en lang nagekeken enzo


11-06-2005, 08:53

Citaat door missxsara:
Egt erg ,, Het liijkt wel tegew00rdig of er alleen maar capsonisch mensen zijn. Meisjes die me vies aan kijken, en arogant nakijken.
Wat iis dit
Waar0m zijn mensen z0 vraag ik me zelf af?


Ik Liiep,, en vederop stonden 2 marokaanse meisjes en 2 marokaanse j0ngens. volgens mij waren het stelletjes want ze stonden hand in hand.
Ik liep en had hun bijna bereikt,,_ T0dat 1 van de j0ngens zei.
heey ziina.
Ik sgronk ze geen aandacht,, en liep vdr
de 2 meisjes keken me vies aan en heel erg capsonisch, Nah jah,,_ Iik dacht bij me zelf eh hoertjes ga iemand anders viies aankijken en niiet mij.
ik had geen ruzie liep dus snel vdr.

Todat 1 van de meisjes voor me ging staan en zei:
Eh hoertje,, je geniet wel he van de aandacht.
ik: Tazz,, Mischiien dat jij van aandacht houd maar ik niet. Ik heb geen zin om me worden aan je vies te maken,, dus zou je zo vriendelijk zijn en aaan de kant gaan, want wil je apen gezicht liever niet meer aankijken.

Ze werd rood en ging aan de kant,, De j0ngens zaten helemaal te lachen.
Ik liep vdr ik was onderhandere woedend,, _ Ik dacht bij me zelf jeh kk mensen!
Ze schreeuwde nog van alles, wat ze maar konden bedenken.

Ik liep vdr en was blij toen ik eindelijk weg was,, Gew00n rust geen capsonische wijfen die zich zelf wat vinden.
En sukkels van een jongens denken dat ze alles zijn met hun mooie praatjes!!

kus__<<x _ X0ESH,, sARA
wallahi meid je hebt echt gelijk echt hatelijk gewoon. Bij mij in de buurt wonen zulke levenloze mensen, bij een zo'n meisje heb ik gewoon gezegd tfoe tfoe a3liek moge je gezicht zo blijven staan zoals je nu naar mij kijkt tarr a3liek wallahi zo ben ik echt niet zomaar iemand op straat uischelden maar was het zat

11-06-2005, 08:55

Citaat door moslima070:
ach die meiden hebben geen zelfvertrouwen...
daardoor vallen ze je aan .. bang dat de jongens jou " leuker " zullen vinden of wat dan ook ...
maar tegenwoordig heb je dat wel vaak hoor
best erg eigenlijk
wallah soms denk ik als ogen konden doden dan was ik er nu niet meer geweest..
echt zulke erge blikken krijg je soms toegeworpen ...

En het meest van getrouwde vrouwen xalthans bij mij dan....
als ze met hun mannetje lopen en ze lopen langs me sooooo dan echt vijandige blikken krijg ik dan !!
net of ik hun man wil inpikken of zo ???
onzekerheid speelt een hele grote rol bij deze dames....
maar ach gewoon blijven negeren.....
hihihihi ja getrouwde dames ook abiedallah wat moet ik met je man, ik heb de mijne, let eerder op je man en niet op mij

11-06-2005, 10:59
ewa ja vooral als je in een andre stad bent die zwimpie's kijke je aan van top tot teen

11-06-2005, 11:00

Citaat door 100-Dirham:
ewa ja vooral als je in een andre stad bent die zwimpie's kijke je aan van top tot teen
zou niet weten ben nooit in andere steden, ik merk het in mijn geval dat het gewoon bij mij in de buurt is jaloezie heerst

11-06-2005, 11:20

Citaat door marocina:
zou niet weten ben nooit in andere steden, ik merk het in mijn geval dat het gewoon bij mij in de buurt is jaloezie heerst
gaat te ver dus je wilt zegge je bent nooit in andere stede geweest in nederland

11-06-2005, 11:24

Citaat door 100-Dirham:
gaat te ver dus je wilt zegge je bent nooit in andere stede geweest in nederland
als ik ging dan altijd met ouders naar famillie maar dan in auto dus zag niks wat heb ik er verder te zoeken

11-06-2005, 11:52

Citaat door marocina:
als ik ging dan altijd met ouders naar famillie maar dan in auto dus zag niks wat heb ik er verder te zoeken
ewa kom op ben toch geen koter meer

11-06-2005, 13:54


Egt raar!

Ze denken dat ze alles zijn ,, Omdat ze z3ma heel sjikiie met hun boys staan. Denken ze dat ze alles kunnen maken bij andere mensen.
Vanochtend toen ik naar de markt ging,, zag ik weer dat ene meisje,,_
Met een egte hele korte minirokje en een topje,, ze zat op een bankje,,_ Het maakt mij niet uit wat andere aantrekken ofzo,, Ga niet vies naar andere meiden kijken wat ze aan hebben ofzo.
Maar niet dat ze normaal op dat bankje zat,, ze zat gewoon met benen wijd,, je kon gewoon alles goed.
Ik daccht bij me zelf eh wiiliie ,, dat mensen zo laag kunnen zijn. En alle mannen ,, en jongens reden langs en zaten te genieten. Tf0e... ik moet egt kotsen. En gaat ze een beetje zoenen met die jongen!
Toen ik langs liep keek ze me vies aan en zei bitch!
ik zei... ga ga ebh3da leren je bennen dicht te doen en dan k0m je maar terug naar mij toe,,_ Je hebt zkr voor elke beste jongen je bennen opegespreid.
En toen liep ik maar vdr! ik heb gewoon schijt,,_ Ik heb een hekel aan zulke mensen,, Beetje over andere mensen dingen zeggen en niet in eerste stansie naar zichzelf kijken. Tfoe...

Maar dat meisje is 18 ofzo... en ik ben 14,,_ Maar jah ik zie d,r veel ouder uit. Dus ik bitch gewoon lkkr trug:P

11-06-2005, 13:56

Citaat door marocina:
als ik ging dan altijd met ouders naar famillie maar dan in auto dus zag niks wat heb ik er verder te zoeken
Jah,,_ Het maakt t0ch niet uit,, Wat moet je daar in je eentje zoeken
Ik ga alleen wel eens met me zussen naar een andere stad,, maar nooit alleen!

11-06-2005, 13:58

Citaat door $T4L|<:
haha heb je de slappe lach

Pagina's : [1] 2 3