Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : Kan je dan alweer zwanger raken??

oem_mujahid2
10-06-2005, 11:09

salaam ou alaikoum Ik heb een vraagje insha allah....als je bent bevallen en je kraambloeding is over en je hebt gemeenschap met je man maar bent nog niet ongesteld geweest kan je dan alweer zwanger raken??? barakallahoefiekoum

sihamkleuter
10-06-2005, 11:11
ja, je kan zwnager raken. Ze zeggen wel dat zolang je borstvoeding geeft en zolang je menstruatie niet is gekomen wordt je niet zwanger. maarrrr jij weet niet of je menstruatie nog komt. Ik ben toen de bloeding gestopt was gewoon 4 weken later ongesteld geworden (ik gaf ook borstvoeding) dus ik zou geen risico nemen ;)

oem_mujahid2
10-06-2005, 11:14
ja, je kan zwnager raken. Ze zeggen wel dat zolang je borstvoeding geeft en zolang je menstruatie niet is gekomen wordt je niet zwanger. maarrrr jij weet niet of je menstruatie nog komt. Ik ben toen de bloeding gestopt was gewoon 4 weken later ongesteld geworden (ik gaf ook borstvoeding) dus ik zou geen risico nemen ;) Borstvoeding geef ik niet meer, maar ik ben nog niet ongesteld geworden ben nu 6 weken na mijn bevalling..bloeding is 1,5 week geleden gestopt maar ik ben nu al meteen begonnen aan de pil ook al ben ik nog niet ongesteld geweest, maar de pil is pas na 1 maand gebruik betrouwbaar :wow: Ja dan zal ik maar een beetje oppassen inderdaad :)

seloua18
10-06-2005, 11:22
IK zou maar oppassen beste zuster,ben je straks weer zwanger :D

tangia21
10-06-2005, 11:31

toen ik bevallen was van mijn 1e kind, werd ik gelijk zwanger omdat ik ook dezelfde fout deed als jou.(gelijk in bed duiken :hihi: )

sihamkleuter
10-06-2005, 11:44
toen ik bevallen was van mijn 1e kind, werd ik gelijk zwanger omdat ik ook dezelfde fout deed als jou.(gelijk in bed duiken :hihi: ) :hihi: stiouterd :hihi:

oem_mujahid2
10-06-2005, 11:50
toen ik bevallen was van mijn 1e kind, werd ik gelijk zwanger omdat ik ook dezelfde fout deed als jou.(gelijk in bed duiken :hihi: ) :wow:

oem_mujahid2
10-06-2005, 11:56
Nu vind ik het wel weer spannend hahaha..ik ben echt erg...wil aan de ene kant echt NIET zwanger raken zo snel maar aan de andere kant vind ik het weer spannend....

oem_mujahid2
10-06-2005, 13:18
Meskiena het is echt niet makkelijk om snel achter elkaar zwanger te worden,lichaamlijk en geestelijk niet ik spreek uit ervaring. Ik heb ook ongeveer hetzelfde meegemaakt. Mijn oudste dochter was net 3 toen mijn 2de dochtertje geboren werd die heb ik borstvoeding gegeven voor 7 maanden ,omdat mijn eerste koe melk allergie had, had ik besloten om de andere borstvoeding te geven. Na de geboorte van mijn 2de heb ik na mijn kraambloeding 7 maanden geen menstruatie gehad,omdat ik dus borstvoeding gaf bleek dat normaal te zijn dat je menstruatie weg kan blijven,ik had in die tussentijd ook geen pil genomen omdat ik dacht hoe kan ik nu zwanger raken als ik niet eens ongesteld word? Ik besloot dus om na de 7de maand met borstvoeding te stoppen,omdat ik niet voldoende melk meer had,ik wachte mijn menstruatie af maar wilde niet komen dus ben ik naar de gynecoloog gegaan en die heeft mij verteld dat ik bijna 2 maanden zwanger was :nerd: dus na 7 maanden had ik nog een baby erbij, en het was een hele zware tijd voor mij. Alhamdoulilah zijn het nu 3 grote meiden en dus op naar de 4 de incha Allah. :D Ja het lijkt me ook wel zwaar maar ook wel weer leuk om kinderen in dezelfde leeftijdscatogorie te hebben , dan hebben zeveel aan elkaar!! Masha allah dat je 3 meiden hebt :goedzo: Alhamdoelilah moge allah swt ze laten opgroeien tot vrome moslimas met veel taqwa ...amin