Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : Kijk Wat Er In Marokko Gebeurtt Oorlooog

naamloos1234
09-06-2005, 23:34

Dit is gewoon te erggg!!! Arabische soldaten mishandelen RIffijen in Tmasient!!!! Alleen omdat de riffijnen demonstreren. Zien jullie niet wat er gebeurt... Mensen worden gewoon mishandeld en verkracht... Kleine meisjes worden gedwongen tot seks.. DIT IS TE ERG VOOR WOORDEN OOOW MY GOD en jullie maken jullie nog druk om de palestijnen... voor meer INFORMATIE KIJK OP DEZE SITE: http://www.tawiza.nl/content/actueel.php?id=227&igg=actueel Er is gewoon oorlog uitgebroken zo lijkt het wel... Net als in de tijd van Abdelkarim Khattabi!! De haat die de arabieren voor de berberse mensen hebben is zooo erg.. We worden gewoon onderdrukt!!

mimi_tangaouia
09-06-2005, 23:50
dit is te erg voor woorden een achterneef van mij is ook opgepakt

Manhattan girl
09-06-2005, 23:50
Erg zeg. Helaas is het een feit dat wijlen Koning Hassan II totaal geen interesse had in het Rif gebied, die is totaal verwaarloost. Ik kwam daar vroeger wel eens en verbaasde mij over het feit dat daar totaal geen enkele voorziening was (water, electra, goede wegen) terwijl als je zuidelijker in Marokko komt de voorzieningen veel beter waren. Hypocriet maar helaas waar.

saadia29
10-06-2005, 13:25
Was dit op het nieuws, heb het nooit eerder gezien of gehoord :confused:

Souraida
10-06-2005, 13:57

Oh mijn god he! Gewoon te erg voor woorden.

DkNYgirl
10-06-2005, 13:59
is er nu echt oorlog?

oem_mujahid2
10-06-2005, 22:58
Dit is gewoon te erggg!!! Arabische soldaten mishandelen RIffijen in Tmasient!!!! Alleen omdat de riffijnen demonstreren. Zien jullie niet wat er gebeurt... Mensen worden gewoon mishandeld en verkracht... Kleine meisjes worden gedwongen tot seks.. DIT IS TE ERG VOOR WOORDEN OOOW MY GOD en jullie maken jullie nog druk om de palestijnen... voor meer INFORMATIE KIJK OP DEZE SITE: http://www.tawiza.nl/content/actueel.php?id=227&igg=actueel Er is gewoon oorlog uitgebroken zo lijkt het wel... Net als in de tijd van Abdelkarim Khattabi!! De haat die de arabieren voor de berberse mensen hebben is zooo erg.. We worden gewoon onderdrukt!! Waarom niet druk maken om palestijnen en wel om marokanen?? nee een mens is een mens..palestijn..marokaan..turk..nl...chinees etc... overal waar oorlog is is even erg of het nou een marokaan meemaakt of een palestijn... Moge Allah subhana wa taala het de mensen in oorlog vergemakkelijke en hen belonen voor al hun sabr en belonen voor de beproevingen die zij moeten doorstaan..amin amin