Bekijk volle/desktop versie : Waarom zijn Marokkaanse meisjes zo wantrouwig?!



Pagina's : [1] 2 3

09-06-2005, 23:16

09-06-2005, 23:18



Citaat door Qassaam:

dat zijn ze terecht, wij mannen zijn niet altijd even eerlijk

09-06-2005, 23:20
Als je t vertrouwen verliest door een slechte ervaring, is het toch normaal dat je wantrouwig wordt
Of de verhalen die men hoort van een vriendin/buurmeisje/nicht etc die iets heeft meegemaakt

09-06-2005, 23:22

Citaat door dappere_sousie:
dat zijn ze terecht, wij mannen zijn niet altijd even eerlijk
Ik begrijp wat je bedoeld..




Maar het zijn altijd de verkeerde die ze wantrouwen..

09-06-2005, 23:22



Citaat door dappere_sousie:
dat zijn ze terecht, wij mannen zijn niet altijd even eerlijk
Ik wou net zeggen. Ze moeten wel, groot gelijk hebben ze! Die Marokkaanse mannen zijn in veel gevallen niet te vertrouwen. Als het kan, spelen ze met je. En ja, de dames willen niet met zich laten spelen.

09-06-2005, 23:24

Citaat door noranoor:
Ik wou net zeggen. Ze moeten wel, groot gelijk hebben ze! Die Marokkaanse mannen zijn in veel gevallen niet te vertrouwen. Als het kan, spelen ze met je. En ja, de dames willen niet met zich laten spelen.
Een meisje dat haar verstand gebruikt word niet geplayd..

09-06-2005, 23:26

Citaat door Qassaam:
Een meisje dat haar verstand gebruikt word niet geplayd..
Ik heb het niet perse over playen hoor. Maar inderdaad. Een gezond verstand laat dat niet toe.

09-06-2005, 23:28
scheer niet iedereen over 1 kam

09-06-2005, 23:28

Citaat door noranoor:
Ik wou net zeggen. Ze moeten wel, groot gelijk hebben ze! Die Marokkaanse mannen zijn in veel gevallen niet te vertrouwen. Als het kan, spelen ze met je. En ja, de dames willen niet met zich laten spelen.

Het duurt ook te lang om iemands vertrouwen te winnen, en in die tijd kun je het als (serieuze)jongen opgeven....en zoeken naar iemand die jou wél zal vertrouwen

09-06-2005, 23:30

Citaat door Hayat_Kiekeboe:
scheer niet iedereen over 1 kam
Sorry..

09-06-2005, 23:31

Citaat door dappere_sousie:
Het duurt ook te lang om iemands vertrouwen te winnen, en in die tijd kun je het als (serieuze)jongen opgeven....en zoeken naar iemand die jou wél zal vertrouwen
Dat is dan wel erg jammer, als ze elkaar toch wel zagen zitten. Dan zat haar onzekerheid hun liefde in de weg..

09-06-2005, 23:31

Citaat door noranoor:
Ik heb het niet perse over playen hoor. Maar inderdaad. Een gezond verstand laat dat niet toe.
Een goede moslima zal het ook nooit gebeuren..

09-06-2005, 23:37



Citaat door dappere_sousie:
Het duurt ook te lang om iemands vertrouwen te winnen, en in die tijd kun je het als (serieuze)jongen opgeven....en zoeken naar iemand die jou wél zal vertrouwen
Reactie achteraf van het meisje: "hamdolilah..hij was dus wel een player..anders zou hij gebleven zijn"








Hij is je wantrouwige gedoe gewoon zat..daarom is hij weg..

10-06-2005, 00:01
ewa kom op noranoor....




Ik wil het graag horen..

10-06-2005, 01:14
Het is gewoon goed om op je hoede te zijn ,en aangezien deze maatschappij steeds stiekemer aan het worden is ,is daar natuurlijk niets mis mee.

Er is niks mis met een gezonde portie wantrouwen,want niet iedereen gunt je alles of het beste,dat is nou eenmaal een feit ,hoe jammer dat ook wel niet mag zijn.Kijk je kan natuurlijk ook overdrijven ,en niemand vertrouwen,

En als het om mannen gaat,die zal niet in een keer mijn vertrouwen krijgen,
je hebt genoeg goeie mannen die het beste met je voor hebben,en nog meer die van je willen profiteren,dat is gewoon de werkelijkheid.

Vertrouwen is iets wat niemand zomaar geeft,zowel meisjes als jongens.
vertrouwen is iets wat je moet verdienen,en als je iemand echt zodanig als vriend of weet ik veel wat wil hebben ,dan zul je die persoon ervan moeten overtuigen dat je ook werkelijkwaar te vertrouwen bent,tenminste zo denk ik erover.
Het is natuurlijk ook niet leuk als iemand je niet vertrouwd terwijl je dat wel bent,
het gaat er dan denk ik ook om of je die moeite over hebt voor die gene.

misschien dat je het nou wat beter begrijpt,
ik heb in ieder geval mijn best gedaan.

Groetjes Dair

Pagina's : [1] 2 3