Bekijk volle/desktop versie : Marokko gaat zwaaar verliezen in kenya..



09-06-2005, 22:41

Citaat door appieRdamplayer:
als ze weer die zieke systeem gaan spelen.. 3-5-2 Yeeeeeehhh megool...
kenya heeft 2 heeele snelle spitsen.. middenveld is niet eens ruimte om te pasen waardoor ze paniekerig worden en bal inleveren.. T is maar dat malawi niet kan afmaken.. kenya kan dat wel en spelen het beter uit..

dus begin wk 2006 uit je gedachtes te halen.. ookal gaan ze door.. T is alleen maar een schande voor ons.. net als wk 98..

3-5-2 Hahahah yeh zekkouf ik word paranoia !!
.

09-06-2005, 23:08


en het is erg warm in Kenia dat zou ook een probleem kunnen zijn voor die fransjes, die gewend zijn in normale weersomstandigheden te spelen, en niet bij 40 graden.

09-06-2005, 23:08
Marokko won van Kenya met 5-1. Maar inderdaad toen speelden ze niet dat achterhaalde systeem. En het gevolg daarvan was dat ze goed voetbal lieten zien over de flanken.

Ik snap niet waarom Zaki zo bang is en zo verdedigend speelt.

09-06-2005, 23:29
Misschien speelt hij zo weer tegen Kenia net als thuis

10-06-2005, 00:41


ik denk dat ie wel zal moeten nu safri en chamakh er niet bij zijn, ik hoop dat ie 4-3-3 zal spelen maar eigenlijk kan het me niets schelen als ze maar winnen. en hoezo kenya kan kansen beter afmaken daar heb ik anders niets van gemerkt in die 5-1 pak slaag

10-06-2005, 00:47
Alleen met vallen en opstaan kom je verder het marokkaanse elftal ontwikkellt zich steeds beter en alleen met vallen en opstaan kom je verder. Kenia winnen ze inschallah ook, het hoeft niet mooi te zijn want uiteindelijk telt alleen het resultaat.

10-06-2005, 00:54

Citaat door Al-hoceimaboy1:
Alleen met vallen en opstaan kom je verder het marokkaanse elftal ontwikkellt zich steeds beter en alleen met vallen en opstaan kom je verder. Kenia winnen ze inschallah ook, het hoeft niet mooi te zijn want uiteindelijk telt alleen het resultaat.
precies

alsof andere landen elke wedstrijd goed aanvallend voetballen

10-06-2005, 01:00
Amstermoro helemaal gelijk.
Marokko speelt zijn beste voetbal nu eenmaal niet tegen afrikaanse landen, tegen europese landen spelen ze doorgaans een veel hoger niveau.

10-06-2005, 12:55

Citaat door Al-hoceimaboy1:
Amstermoro helemaal gelijk.
Marokko speelt zijn beste voetbal nu eenmaal niet tegen afrikaanse landen, tegen europese landen spelen ze doorgaans een veel hoger niveau.
Ze hebben denk ik niet tegen een goeie europese land gespeelt...dus ja..dat kun je ook niet zeggen..!

10-06-2005, 13:33
Marokko is in training in een heel warm arabisch land (ABU DHABI) om zich voor te bereiden op de wedstrijd tegen kenya. Verder is Kenya een goed land als ze thuis spelen maar aan een land als marokko kan het niet tippen !!!
Marokko zal er alles aan doen om de wedstrijd te winnen want marokko kan zich geen fout meer veroorloven in de laatste drie wedstrijden puur om het feit dat tunesie ze op de hielen zit. Tunesie zelf speelt morgen een hele moeilijke wedstrijd tegen GUInea in TUNIs! Tunesie zal haar handen vol hebben tegen de guineérs. Tunesie zien verleizen is het mooiste wat het marokkaanse elftal kan overkomen. tunesie komt dan op 7- 11 terwijl marokko dan staat op 7-15. Guinea komt dan op 8-14, met dus 1 wedstrijd meer gespeeld.

Marokko zal met een aanvallende ploeg moeten aantreden tegen Kenya. Een
4-3-3 systeem (zie beneden) moet het kenya zeer moeilijk maken op een grasveld dat je eigenlijk geen grasveld mag noemen (ZANDBAK). Met natuurlijk Zairi op de rechter vleugel om de verdediging open te breken. Kharja (Marokko's beste speler) zal een evenwicht moeten creeren met Yasinne Abdesadki op het middenveld (zeer goede speler). Verder moeten we spelen met opkomende backs. Oualid reqragui en Badr el kadouri (zeer vlugge speler). Alhoewel ik Bakkati het liefst zie spelen op de rechts-back positie. Bakkati is zowel aanvallend als verdedigend beter dan reqragui. Naybet en Ouadoo als centrale verdedigers.
De sluitpost sinouh: goede speler, maar ik zie liever k.ZAZA op doel.

opstelling:

-------- Y. Hadji----------------------- A. Boussabon------------------------- J. Zairi------
----------------------------------------------------------------------------------------------------
----------------------- H. Kharja-----------------------------------Y. Abdessadki------------
----------------------------------------------M. Diane--------------------------------------------
--- B el Kadourri------------ N. Naybet------------A. Ouadoo----------- O. Reqragui------
--------------------------------------------------------------------------------------------------------
----------------------------------------------- K. Sinouh----------


P.S:

Jammer dat sefri niet kan spelen wegens een Blessure, anders had hij zeker op de verdedigende positie op het mddenveld gestaan. Die Gozer brengt altijd rust op het middenveld en heeft goede pasen tot zijn beschiking.
Ik weet nu niet hoe ik de controlerende posite op het middenveld moet invullen. Anders schuift Kharja door op die positie en Komt Mokhtari op het linker middenveld.

Marokko is een pleog dat veel in zijn mars heeft, spelers die uitblinken bij hun ploeg (Abdessadki, Kharja, Hadji, Chamakh, ze gaan allemaal ook nog eens naar betere clubs). Dus Insha'Allah halen we het Wk en hebben we nog voldoende tijd voor oefeninterlands tegen Europese en Zuid-Amerikaanse ploegen.

10-06-2005, 13:43

Citaat door Fouadman:
Marokko is in training in een heel warm arabisch land (ABU DHABI) om zich voor te bereiden op de wedstrijd tegen kenya. Verder is Kenya een goed land als ze thuis spelen maar aan een land als marokko kan het niet tippen !!!
Marokko zal er alles aan doen om de wedstrijd te winnen want marokko kan zich geen fout meer veroorloven in de laatste drie wedstrijden puur om het feit dat tunesie ze op de hielen zit. Tunesie zelf speelt morgen een hele moeilijke wedstrijd tegen GUInea in TUNIs! Tunesie zal haar handen vol hebben tegen de guineérs. Tunesie zien verleizen is het mooiste wat het marokkaanse elftal kan overkomen. tunesie komt dan op 7- 11 terwijl marokko dan staat op 7-15. Guinea komt dan op 8-14, met dus 1 wedstrijd meer gespeeld.

Marokko zal met een aanvallende ploeg moeten aantreden tegen Kenya. Een
4-3-3 systeem (zie beneden) moet het kenya zeer moeilijk maken op een grasveld dat je eigenlijk geen grasveld mag noemen (ZANDBAK). Met natuurlijk Zairi op de rechter vleugel om de verdediging open te breken. Kharja (Marokko's beste speler) zal een evenwicht moeten creeren met Yasinne Abdesadki op het middenveld (zeer goede speler). Verder moeten we spelen met opkomende backs. Oualid reqragui en Badr el kadouri (zeer vlugge speler). Alhoewel ik Bakkati het liefst zie spelen op de rechts-back positie. Bakkati is zowel aanvallend als verdedigend beter dan reqragui. Naybet en Ouadoo als centrale verdedigers.
De sluitpost sinouh: goede speler, maar ik zie liever k.ZAZA op doel.

opstelling:

-------- Y. Hadji----------------------- A. Boussabon------------------------- J. Zairi------
----------------------------------------------------------------------------------------------------
----------------------- H. Kharja-----------------------------------Y. Abdessadki------------
----------------------------------------------M. Diane--------------------------------------------
--- B el Kadourri------------ N. Naybet------------A. Ouadoo----------- O. Reqragui------
--------------------------------------------------------------------------------------------------------
----------------------------------------------- K. Sinouh----------


P.S:

Jammer dat sefri niet kan spelen wegens een Blessure, anders had hij zeker op de verdedigende positie op het mddenveld gestaan. Die Gozer brengt altijd rust op het middenveld en heeft goede pasen tot zijn beschiking.
Ik weet nu niet hoe ik de controlerende posite op het middenveld moet invullen. Anders schuift Kharja door op die positie en Komt Mokhtari op het linker middenveld.

Marokko is een pleog dat veel in zijn mars heeft, spelers die uitblinken bij hun ploeg (Abdessadki, Kharja, Hadji, Chamakh, ze gaan allemaal ook nog eens naar betere clubs). Dus Insha'Allah halen we het Wk en hebben we nog voldoende tijd voor oefeninterlands tegen Europese en Zuid-Amerikaanse ploegen.
Met die positie zouden ze zekr moeten winnen tegen Kenya

10-06-2005, 14:05

Citaat door NIKS:
Marokko won van Kenya met 5-1. Maar inderdaad toen speelden ze niet dat achterhaalde systeem. En het gevolg daarvan was dat ze goed voetbal lieten zien over de flanken.

Ik snap niet waarom Zaki zo bang is en zo verdedigend speelt.
Daarbij komt nog dat Marokko niet echt een sterke verdediging heeft. Het is een aardig team, maar niet eentje dat ver kan komen op het WK, althans niet als ze zo blijven spelen. Dat zal wel met de opstelling van die bondscoach te maken hebben.

10-06-2005, 14:07



Citaat door Don_Znassi:
Met die positie zouden ze zekr moeten winnen tegen Kenya
Kenia is een vrij zwak elftal. Marokko moet daarvan kunnen winnen. Als er geen gekke dingen gebeuren gaan de drie punten mee in de tas naar Marokko. Ik kan me niet voorstellen dat Kenya een goed team heeft. Marokko heeft dan geen wereldspelers, maar zo'n duel moet gewonnen worden met het oog op de komende wedstrijden en dan met name die tegen de kamelen uit Tunesie

10-06-2005, 14:10

Citaat door Fouadman:
Marokko is in training in een heel warm arabisch land (ABU DHABI) om zich voor te bereiden op de wedstrijd tegen kenya. Verder is Kenya een goed land als ze thuis spelen maar aan een land als marokko kan het niet tippen !!!
Marokko zal er alles aan doen om de wedstrijd te winnen want marokko kan zich geen fout meer veroorloven in de laatste drie wedstrijden puur om het feit dat tunesie ze op de hielen zit. Tunesie zelf speelt morgen een hele moeilijke wedstrijd tegen GUInea in TUNIs! Tunesie zal haar handen vol hebben tegen de guineérs. Tunesie zien verleizen is het mooiste wat het marokkaanse elftal kan overkomen. tunesie komt dan op 7- 11 terwijl marokko dan staat op 7-15. Guinea komt dan op 8-14, met dus 1 wedstrijd meer gespeeld.

Marokko zal met een aanvallende ploeg moeten aantreden tegen Kenya. Een
4-3-3 systeem (zie beneden) moet het kenya zeer moeilijk maken op een grasveld dat je eigenlijk geen grasveld mag noemen (ZANDBAK). Met natuurlijk Zairi op de rechter vleugel om de verdediging open te breken. Kharja (Marokko's beste speler) zal een evenwicht moeten creeren met Yasinne Abdesadki op het middenveld (zeer goede speler). Verder moeten we spelen met opkomende backs. Oualid reqragui en Badr el kadouri (zeer vlugge speler). Alhoewel ik Bakkati het liefst zie spelen op de rechts-back positie. Bakkati is zowel aanvallend als verdedigend beter dan reqragui. Naybet en Ouadoo als centrale verdedigers.
De sluitpost sinouh: goede speler, maar ik zie liever k.ZAZA op doel.

opstelling:

-------- Y. Hadji----------------------- A. Boussabon------------------------- J. Zairi------
----------------------------------------------------------------------------------------------------
----------------------- H. Kharja-----------------------------------Y. Abdessadki------------
----------------------------------------------M. Diane--------------------------------------------
--- B el Kadourri------------ N. Naybet------------A. Ouadoo----------- O. Reqragui------
--------------------------------------------------------------------------------------------------------
----------------------------------------------- K. Sinouh----------


P.S:

Jammer dat sefri niet kan spelen wegens een Blessure, anders had hij zeker op de verdedigende positie op het mddenveld gestaan. Die Gozer brengt altijd rust op het middenveld en heeft goede pasen tot zijn beschiking.
Ik weet nu niet hoe ik de controlerende posite op het middenveld moet invullen. Anders schuift Kharja door op die positie en Komt Mokhtari op het linker middenveld.

Marokko is een pleog dat veel in zijn mars heeft, spelers die uitblinken bij hun ploeg (Abdessadki, Kharja, Hadji, Chamakh, ze gaan allemaal ook nog eens naar betere clubs). Dus Insha'Allah halen we het Wk en hebben we nog voldoende tijd voor oefeninterlands tegen Europese en Zuid-Amerikaanse ploegen.
Ik vind Marokko ook wel een aardige ploeg hebben, maar ze komen wel bepaalde kwaliteiten tekort denk ik. Mentaliteit is daar een van heb ik zo gemerkt in de loop der jaren. Verder missen ze een echt goede keeper, zo iemand als Van Der Sar bij Oranje die punten kan pakken.

Verder vraag ik me af of die bondscoach wel 4-3-3 durft te spelen zoals Van Basten dat doet bij Oranje. Dat laatste team heeft zeer gevaarlijke aanvallers zoals Van Nistelrooy, Kuyt en Robben. Ik heb bij Marokko nog niet echt een speler gezien die dat niveau heeft, maar misschien is dat wel een kwestie van tijd.

Ik hoop dat Marokko er het beste van maakt tegen die Kenianen. Het zal immers moeilijk voetballen zijn tegen een dergelijke stugge ploeg. Afgelopen woensdag toen Nederland tegen Finland speelde kon je dat ook zien. Marokko zal het moeten hebben van een paar spelers die het verschil maken. Laten we hopen en er ervanuit gaan dat dat gebeurt.

10-06-2005, 14:20

Citaat door amstermoro:
precies

alsof andere landen elke wedstrijd goed aanvallend voetballen
Nederland speelt ook niet echt sprankelend, maar de punten zitten telkens wel in de tas. Ik dat dat het belangrijkste is.