Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : leuke kleding: amsterdam

Marisah
09-06-2005, 22:08

Salaam alaikum, Nou na alle commotie, maar weer ff wat luchtige onderwerpen bedenken dames! Dus... ik dacht om hier een topic te maken met tips van plekken waar je leuke kleding kan kopen, met name bedekt of islamitisch... ik winkel in amsterdam, dus als je een leuke winkel weet ergens anders, dan open je gewoon een apart topic, blijft het een beetje overzichtelijk! M. ps ff een toevoegsel; wil niemand beledigen of uitsluiten hoor, met bedekt of islamitisch.. maar meer omdat dat vrij moeilijk te vinden is...

ouafaetoen
09-06-2005, 22:10
sallam ou allaikoem wbr Als ik meestal winkel in hartje Amsterdam dan is het gewoon meestal in de buurt van centraal station, ga meestal naar didi, superstart, maar heel veel winkels hebben nu lange rokken, en ben gek op lange rokken, eerst hadden ze dat niet, maar voor suggesties om ergens anders te kijken, they are welcome allaikoem sallam wbr

Marisah
09-06-2005, 22:12
Amsterdam: - Bos en lommer en plein 40 - 45 > Veel goedkope kleding, niet echt orgineel, maar wel goedkoop en mits goed gecombineerd met andere kleding, een superkoopje! 2 markten - Manzara > Turkse winkel op bos en lommerplein, leuke kleding... redelijke prijs. Vooral lange rokken! - Bilderdijkstraat to Blokker, zit een vaag winkeltje met allemaal hippiekleding. Hij verkoopt ook hele leuke tunieken, tassen, sjaals en rokken. Ook mooie sieraden. - Clercqstraat bij de Wiegbrug zit een ander vaag winkeltje, beetje alternatief, Boedha winkeltje noem ik het maar, omdat mijn moeder die daar soms koopt.. maar goed, ze hebben hele lekkere viscose sjaals voor 7,50 - 10 euro. Wel kleurig... Heb er vandaag weer 1 gekocht. M.

Marisah
09-06-2005, 22:13
Dappermarkt: volgens mij heet het winkeltje Paris Ze verkopen moderne (lees blote) kleding, maar ook vaak tunieken en leuke tassen..

noumidia1980
09-06-2005, 22:15

Dappermarkt, winkeltje Vida Vie, leuke kleding van bloot tot lang en bedekt.

Marisah
09-06-2005, 23:01
Oh mooie chimars kun je kopen bij het winkeltje van moskee El Tawheed, ze verkopen ook niqaabs, handschoenen en van die superdikke pantykousen.

Rimaa
09-06-2005, 23:04
C&A waar ik eigenlijk nooit kom heeft hele leuke tuniekjes, en jurkjes die je leuk kan combineren met een rok of broek! en een hele nette prijs.!!

Classy_Saloua
10-06-2005, 08:48
H&M blijft toch de winkel waar ik altijd met iets leuks naar buiten wandel..