Bekijk volle/desktop versie : De enige echte tie7oezja topic! Kom en doe mee!



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37

09-06-2005, 20:33
Ewa mensen, zid! Hier verzamelen we alle leuke, grappige moppen. Maak niet uit waarvandaan. Marokkaanse, Nederlandse!

Ik zal wel starten met een leuke, eentje uit de rifgebergten, meegekregen van mijn oma:

Een mskien en mskiena, die in kampoe woonden, afgezonderd van de rest van de wereld, hadden nog nooit de ‘grote’ stad gezien. Maar op een dag moest de mskien naar de stad om iets met zijn paspoort te regelen. Helemaal opgewonden moest hij lopend gaan. Maar tijdens het lopen kwam hij iets tegen dat hij nog nooit gezien had. Het glinsterde en het lag in het zand. Hij bukte om het op te rapen, een stukje ‘glas’. Oftewel een spiegel maar dat wist hij niet, want zoiets had hij nog nooit gezien! Hij bewaarde hem in zijn zak en bij thuiskomst ging zijn vrouw zijn broek wassen. Je weet, deze mskiena had ook nog nooit een spiegel gezien.
Tijdens het wassen kwam ze iets scherps tegen, ze haalde het uit de zak. Ze bekeek het goed en zei:
‘Aha, hij heeft dus met haar? Wat een lelijkerd zeg!’



Ewa jallah, nu jullie!

09-06-2005, 20:39


Nog eentje van mijn grootouders doorgekregen:

Een dokter zorgde voor drie gekken. Op een dag ging hij eens controleren hoe het met ze gaat. Hij tekende een deur op de muur en bracht de gekken naar die kamer. De eerste gek liep al richting de getekende deur en probeerde hem open te breken met hoofd, vuisten, alles. Na een paar minuten zakte hij op de grond. De volgende dacht mij lukt het wel en het zelfde verhaal. Ook die zakte tegen de muur. De derde bleef zitten, en de dokter was helemaal blij. Hij dacht die is beter!
Dus hij loopt op hem toe, hoe komt het dat jij niet die deur open gaat doen? De gek fluisterde: ‘Ssssst! Ik heb de sleutel in mijn zak!’


09-06-2005, 20:44
En meisje zat buiten bij de zjoeb te huilen omdat ze geen dorro mocht van haar ma. Er liep een man langs en die vroeg het meisje waarom ze huilde. ‘Ik mag geen dorro van mijn mamma.’ De man vond het zielig en zei: ‘Aag meid, als jij voor mij in die boom klimt krijg je van mij een dorro.’ Het meisje werd helemaal blij en ging rennend naar de boom, ze klom omhoog en kreeg de dorro. Meteen ging ze naar haar mama om het te vertellen. Maar haar moeder was er helemaal niet blij mee. Ze zei : “Hij wilde je onderbroek zien, e dommerd!” Het meisje zei : “Nee hoor, ik ben helemaal niet dom! Ik heb mijn onderbroek uitgetrokken!”


09-06-2005, 20:55
Raadseltje van Rif Radio

“3echkegt, 3echkejie. Zrigtet, tzraji. Sgiegt.” Min te3na tenita?
“Ik vind haar leuk, zij mij. Heb haar gezien, zij mij. Gekocht.” Wat is dit?

11-06-2005, 18:28


Waarom doet niemand mee?

11-06-2005, 20:14

Citaat door madame_nadia:
Raadseltje van Rif Radio

“3echkegt, 3echkejie. Zrigtet, tzraji. Sgiegt.” Min te3na tenita?
“Ik vind haar leuk, zij mij. Heb haar gezien, zij mij. Gekocht.” Wat is dit?
een spiegel??

11-06-2005, 20:14
Er was eens wahd marokaan en een Nl.
Ze gingen samen naar de zeeman dus die Nederlander kocht 7 onderbroeken en die marokaan 12 toen ze buiten waren vroeg die marokaan hoeveel heb je gekocht waarop die Nl. antwoordt:7 1 voor maandag 1 voor dinsdag 1 voor woensdag 1 voor donderdag 1 voor vrijdag 1 voor zaterdag en 1 voor zondag!!!!okeey okeey duidelijk zegt die marokaan die Nl.vroeg toen aan de marokaan waarom heb jij er 12 gekocht waarop die marokaan antwoord:1 voor januari 1 vor februari 1 voor maart 1 voor april 1 voor mei 1 voor juni 1 voor juli 1voor augustus en 1 september 1 voor oktober 1 voor november en 1 voor December!!!

11-06-2005, 20:24

Citaat door sadwoman:
Er was eens wahd marokaan en een Nl.
Ze gingen samen naar de zeeman dus die Nederlander kocht 7 onderbroeken en die marokaan 12 toen ze buiten waren vroeg die marokaan hoeveel heb je gekocht waarop die Nl. antwoordt:7 1 voor maandag 1 voor dinsdag 1 voor woensdag 1 voor donderdag 1 voor vrijdag 1 voor zaterdag en 1 voor zondag!!!!okeey okeey duidelijk zegt die marokaan die Nl.vroeg toen aan de marokaan waarom heb jij er 12 gekocht waarop die marokaan antwoord:1 voor januari 1 vor februari 1 voor maart 1 voor april 1 voor mei 1 voor juni 1 voor juli 1voor augustus en 1 september 1 voor oktober 1 voor november en 1 voor December!!!
Tfoe i3ok!

Maar aan de andere kant, de doorsnee nederlander doet geen wudu dus wat is erger

11-06-2005, 20:39
Hhaha ik ken er ook nog een:

Er was eens een kamer vol gekke mensen, er was een dokter die deze mensen een tijd lang behandeld had en wilde een test gaan doen. Hij deed muziek aan en riep van iedereen die gek is moet gaan dansen. Ze gingen allemaal dansen op een na, de dokter haald opgelucht adem en vroeg aan degene die zat van, waarom ga jij niet dansen, ben je beter geworden. De andere antwoorden van: Nee, ik ben de bruid.

11-06-2005, 20:41
sadwoman

En die 7azjiet, vies man

11-06-2005, 20:42
Haaha flammetje, die doktertie7oezja blijven goed he?

Oke zal er nog een paar plaatsen!

11-06-2005, 20:45
De dokter en de steen
De dokter van hierboven probeerde nog iets uit bij zijn patienten, want tja hij wil resultaat. Hij had een stalen bal en vroeg ze een voor een schop te geven. De eerste maakte de schopbeweging en de dokter hield hem snel tegen. Deze was niet beter. Evenals de tweede. De derde bleef aan de kant staan. De dokter was helemaal blij dus hij vroeg hem waarom schop jij niet? Deze patient zei: Ik wil liever een kopbal!

11-06-2005, 20:46


sweet mocro Hij is flauw

De dokter en het zwembad
Weer dezelfde dokter ging iets anders proberen. Hij nam ze mee naar een leeg zwembad en zei jongens ga lekker zwemmen. 2 sprongen ,meteen in het zwembad zonder water en begonnen enthousiast op de tegels zwembewegingen te maken. Eentje bleef langs de kant kijken. De blije dokter vroeg: “Waarom spring jij er niet in?” De gek: “Ik blijf aan de kant zodat ik kan redden als iemand verdrinkt.”

11-06-2005, 20:47
De dokter en Mohammed de 6e
Als laatste dacht hij ik geef ze alledrie een dirham, dan kan ik weten of ze al weten wat ze met geld moeten doen. De eerste keek er naar en gooide hem weg, de tweede keek er naar en gooide weg. De derde begon helemaal te glimlachen en sloot hem tussen zijn twee handen. De dokter vroeg: Gooi jij hem niet weg? Nee zei de gek, Mohammed de 6e slaapt…

11-06-2005, 20:47
Raadseltje van Rif Radio:

“Azro, mechae wedji azro, it3iech di wemen” Min je3na?

“Een steen, maar niet echt een steen die leeft in water.” Wat is het?

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37