Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : doe'a tijdens gemeenschap met je man.

Pagina's : [1] 2

moi28
09-06-2005, 20:05

Salam Ik heb gehoord dat als je met je man naar bed gaat dus gemeenschap gaat houden dat je een doe'a moet opzeggen maar ik vraag me nu toch af wie dit allemaal weet en wie het allemaal doet. ik niet in iedergeval ik ken het niet eens zou het wel willen leren maar of ik er aan denk dat is nog maar de vraag...... Als je zo opgewonden bent ga ik echt niet tegen hem zeggen stop we moeten een doe'a opzegen om gemeenschap te doen. Kan toch niet met alle respect voor de mensen die het wel doen. Ik wacht op jullie reactie en de doe'a die je moet zeggen tijdens het sexen. ws

Marisah
09-06-2005, 20:11
Welke smeekbede zegt men voor het hebben van geslachtsgemeenschap? Print paginaVraag: Bismi allahi arahmanien arahiem, voor mijn vraag te stellen, wil ik dit even zeggen. Moge allah alle moslims beschermen tegen het kwade en tegen alle verleidingen in deze wereld, mag hij ons moslims allen een plaatsje toewijzen in djianna insha allah.. Graag zou ik willen weten welk duâa men moet doen wanneer man en vrouw de daad gaan verrichten en waarom deze??? Antwoord: In de naam van Allah de Barmhartige de Genadevolle De boodschapper van Allah (Allah's vrede en zegen zij met hem) heeft ons alles geleerd, zelfs hoe wij de toiletten dienen te betreden en onze behoeftes doen. De islam bespreekt alle zaken die te maken hebben met het mensenleven en natuurlijk zaken die met seksualiteit te maken hebben. De smeekbede voor seksuele gemeenschap luidt: In de naam van Allah, O Allah, houd de shaytaan van ons vandaan en houd de shaytaan van de gunst dat U aan ons geeft."(Boekharie 4/141, Moesliem 2/1028). "Allaahoemma djanniebnie s-shaytaana wa djanniebie s-shaytaana maa razaqtana". De moslim zegt deze smeekbede voor de geslachtsgemeenschap zodat de shaytaan geen aandeel krijgt in het nageslacht door het te beinvloeden en te schaden. En Allah weet het beste.

moi28
09-06-2005, 20:39
Welke smeekbede zegt men voor het hebben van geslachtsgemeenschap? Print paginaVraag: Bismi allahi arahmanien arahiem, voor mijn vraag te stellen, wil ik dit even zeggen. Moge allah alle moslims beschermen tegen het kwade en tegen alle verleidingen in deze wereld, mag hij ons moslims allen een plaatsje toewijzen in djianna insha allah.. Graag zou ik willen weten welk duâa men moet doen wanneer man en vrouw de daad gaan verrichten en waarom deze??? Antwoord: In de naam van Allah de Barmhartige de Genadevolle De boodschapper van Allah (Allah's vrede en zegen zij met hem) heeft ons alles geleerd, zelfs hoe wij de toiletten dienen te betreden en onze behoeftes doen. De islam bespreekt alle zaken die te maken hebben met het mensenleven en natuurlijk zaken die met seksualiteit te maken hebben. De smeekbede voor seksuele gemeenschap luidt: In de naam van Allah, O Allah, houd de shaytaan van ons vandaan en houd de shaytaan van de gunst dat U aan ons geeft."(Boekharie 4/141, Moesliem 2/1028). "Allaahoemma djanniebnie s-shaytaana wa djanniebie s-shaytaana maa razaqtana". De moslim zegt deze smeekbede voor de geslachtsgemeenschap zodat de shaytaan geen aandeel krijgt in het nageslacht door het te beinvloeden en te schaden. En Allah weet het beste. dank je wel ik ga het leren inchallah. ja dit kreeg ik niet mee toen ik ging trouwen en mijn man weet het ook niet dus vandaar maar het is nu wel moeilijk om daar aan te denken na 4 jaar huwelijk maar ik hoop inchallah dat ik het ga doen. choekran

Haniefa
09-06-2005, 21:03
Salam Ik heb gehoord dat als je met je man naar bed gaat dus gemeenschap gaat houden dat je een doe'a moet opzeggen maar ik vraag me nu toch af wie dit allemaal weet en wie het allemaal doet. ik niet in iedergeval ik ken het niet eens zou het wel willen leren maar of ik er aan denk dat is nog maar de vraag...... Als je zo opgewonden bent ga ik echt niet tegen hem zeggen stop we moeten een doe'a opzegen om gemeenschap te doen. Kan toch niet met alle respect voor de mensen die het wel doen. Ik wacht op jullie reactie en de doe'a die je moet zeggen tijdens het sexen. ws Voor mij is het algemeen bekend. Je moet de doeá zeggen voordat je begint. En als jij in je opgewondenheid, Allah subhana wata hala niet om hulp kunt vragen, vind IK dat wel erg. Je moet niet alleen in verdriet doeá doen, maar ook bij dit soort zaken hoor je Allah subhana wata hala te gedenken.

moi28
09-06-2005, 21:44

Voor mij is het algemeen bekend. Je moet de doeá zeggen voordat je begint. En als jij in je opgewondenheid, Allah subhana wata hala niet om hulp kunt vragen, vind IK dat wel erg. Je moet niet alleen in verdriet doeá doen, maar ook bij dit soort zaken hoor je Allah subhana wata hala te gedenken. salam Ja dat begrijp ik wel maar ik heb het nooit eerder gehoord en sorry dat ik die kennis niet heb en het is beter laat dan nooit anders zou ik deze topic niet openen. even voor de duidelijkheid zoiets ga ik het niet met mijn moeder over hebben bij de thee....... en ik heb een doe'a boekje maar staat niet in geschreven. alhamdoelilah ws

ouafaetoen
09-06-2005, 22:15
sallam ou allaikoem wbr Niet om je aan te vallen, maar is goed van je dat je meer wilt leren en je er ook voor open laat staan. Ik zelf heb een hele goed doea boekje waar alles in staat, zelf in het nederlands ondertiteld en hoe je het moet uitspreken en dan nog eens inhet arabisch. Ik zelf ga ook niet zo snel naar mijn ouders over zulke vragen, maar je hebt genoeg boeken die je daarbij kunnen helpen, om meer te weten over de islam... Het internet tegenwoordig kun je ook veel dingen op vinden gair inschaallah allaikoem sallam wbr is nooit te laat om wat te leren

seloua18
09-06-2005, 23:08
IK zelf zeg hem niet maar mijn man alhamdoelillah denkt er wel aan :o ik heb gehoort als je die doe3a zegt voor het vrijen, dat allah swt je kind dat uit die sexuelegemeenschap uitvoort komt dat die voor de rest van zijn leven tegen de shajtaan beschermd is.wallahoea3lem

InshaAllaah
22-02-2010, 23:38
Notificatie!

DarkbutLovely
22-02-2010, 23:51
Tot God spreken terwijl je aan het krikken bent? Helemaal naar de malle:haha:

gelukkigeleven
23-02-2010, 00:08
Tot God spreken terwijl je aan het krikken bent? Helemaal naar de malle:haha: rare humor heb jij:maf:

Couture_Jewelry
23-02-2010, 00:11
bismillah allahoema djanabna sjaitana wa djanabna sjaitana ma razaqtana

DarkbutLovely
23-02-2010, 00:45
rare humor heb jij:maf: Hoezo, er staat duidelijk 'tijdens' gemeenschap.

Salafiyah
23-02-2010, 00:49

bismillah allahoema djanabna sjaitana wa djanabna sjaitana ma razaqtana بِسْمِ الله اللّهُـمَّ جَنِّبْنا الشَّيْـطانَ، وَجَنِّبِ الشَّـيْطانَ ما رَزَقْـتَنا

Salafiyah
23-02-2010, 00:55
Dua geslachtsgemeenschap Ibn Abbas (moge Allah tevreden met hem zijn) heeft overgeleverd dat de Profeet (vrede en zegeningen zij met hem) zei: “Wanneer iemand van jullie zijn vrouw wilt benaderen, en hij zegt (de onderstaande woorden), als het dan bepaald is dat zij een kind krijgen (uit deze geslachtsgemeenschap), dan zal shaitan het nooit kunnen schaden.” 1 Het is dus aangeraden om deze smeekbede te verrichten en Allah te vragen om bescherming voor het nageslacht tegen de shaitan. Wanneer er dan een zwangerschap voortkomt uit deze geslachtsgemeenschap, zal het kind beschermd zijn tegen shaitan, insha’Allah. De smeekbede die verricht dient te worden, is: In de Naam van Allah, O Allah, houd de shaitan weg van ons en houd hem weg van hetgeen waarmee U ons voorziet.

Salafiyah
23-02-2010, 00:57
http://www.duakracht.nl/hoe

Pagina's : [1] 2