Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : weekje vakantie spanje of turkije?!

yasmina.
09-06-2005, 19:00

Ik zit te denken aan Barcelona of Istanbul.... Istanbul heb ik al via british airways zitten zoeken maar ik kom daar niet uit. Als ik een reis voor 2 pers. wil boeken met kindje van 2 kom ik rond de 700 euro uit. Wil een goedkope vakantie van rond de 300 euro of zo?? Barcelona dan? En waar zitten die leuke plekjes....? Heb geen zin om op het strand te liggen (ben geen strandmens)...... wil leuke dingen doen...... en moet ook iets leuks bij zitten voor kinderen maar pfff kom er echt niet uit en de vakantie nadert! Wie o wie kan helpen op basis van eigen ervaringen of ervaringen van kennissen? HELLUP

nissrin
09-06-2005, 19:05
ik ben vorige jaar naar Spanje geweest, het was wel een zon, strandvakantie. Maar wij zijn 1 dag naar barcelona geweest (bus excursie) en ik kwam ogen tekort. Zoveel te zien en te beleven. Het was echt een prachtige stad. Wij wilden zeker een keer terug maar dan alleen naar Barcelona. en Nu is mijn schoonzusje naar Barcelona getrouwd, en inschalla gaan we haar daar binnen kort opzoeken. ps: jij zegt dat je ongeveer 300 EUr. kwijt wilt aan de vaklantie, maar volgens mij is Barcelona best wel een duur stad!!

yasmina.
09-06-2005, 19:15
ja maar ik bedoel max. 300,= euro aan vliegreis en hotel. Wat we daar geen eten en kopen en zo zien we daar wel weer en neem ik extra mee natuurlijk.. MAar ik vind die vliegreis + hotel alleen al veel te duur. Mijn man heeft ook liever barcelona.. Hij is pas geleden via barcelona naar marokko gegaan en was daar 2 dagen. Hij wil daar dus nu naar terug met mij en dochtertje... Alleen tsjah.... weet dus echt niet waar ik moet zoeken naar leuk hotel en zo... wat ook een beetje betrouwbaar is en een BAD heeft! Wil dat trouwens graag..... heb hier thuis alleen een douche.. en heb dan tijdens vakantie gewoon zin om eens een keer uitgebreid te gaan zitten badderen :) nou hopelijk zijn er nog goeie tips ! Vakantie begint bij mij over 2 weken! Dussss ik moet snel zijn anders komt het er gewoon niet van, wat ik superzonde vind. Ik wil gewoon eens een keer een ander land bezoeken dan telkens weer marokko. Dan is het ook nog weer eens zo dat ik dan niet marokko bezoek maar familie..... wil eens gewoon lekker vakantie vieren. dus ik hoop echt dat het er dit jaar van komt, insa-allah. en insa-allah met jullie hulp!

nissrin
09-06-2005, 19:22
Waarom gaan je niet naar een reisburo dan ? Zij hebben van die reisfolders met alle info over de hotels, in die reisfolders staan meestal wat voor kamer je kan reserveren of het een bad heeft of niet, en nog meer van die dingen !!