Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : wat heb jij vandaag in huis gedaan?

Pagina's : [1] 2 3

zwangermeisje
09-06-2005, 14:44

Salaam aleykoem zusters wat hebben jullie vandaag in huis schoongemaakt.....ik wil kijken wat ik zo al doe en dan als k het goed bij hou een schoonmaak lijst maken omdat ik altijd alles door elkaar doe hihihih nou ik heb deze hele week niks maar dan ook niks gedaan voelde me niet lekker muik buik zit een beetje in de weg hihih khair insha Allah maar vandaag kreeg ik opeens een schoonmaak drang begon met de wasbinnen halen opgevouwen en in de kasten gedaan daarna alle baby spullen gewassen en buiten opgehangen de woonkamer gestoft geveegt en gedeild en ook de keuken de badkamer schoongemaakt (soms doe ik alleen de was bak en mijn kastje) maar vandaag ook de tegels en de vloer gedaan de w.c gedaan ben nu echt kapot hihih wilde eigenlijk nog de rommelkamer vegen en dweilen maar niet gedaan.... en dames wat hebben jullie vandaag in en rond het huis gedaan??? oww ja en het isvandaag Donderdag (kan ik het lekker bij houden)

snoopie
09-06-2005, 14:49
Ik ben aan het werk en heb nog niets gedaan thuis.

ZA3TAR
09-06-2005, 14:49
nog niks erg he!!! ga denk ik maar zo effe beginnen!!!

Ouissam
09-06-2005, 14:50
Ik heb eerlijk gezegd niet zoveel gedaan vandaag behalve een wasje gedraaid, afgewassen en gestofzuigd en opgeruimd. Ik werd telkens hier naar toe getrokken omdat zusterke zo eng deed :jammer:

zwangermeisje
09-06-2005, 14:51

nou ouissam is toch wel iets...

UndercoverAngel
09-06-2005, 14:52
Ik ben aan het werk en heb nog niets gedaan thuis. Me 2.. :) .:UcA:.

zwangermeisje
09-06-2005, 14:54
jah ik wilde eigenlijk nog erbij zetten alleen voor de huisvrouwtjes maar dan voellen de werkende zusters zich weer buiten gesloten hihih ;)

ZA3TAR
09-06-2005, 14:57
Me 2.. :) .:UcA:. ze3ma werken haha jaja je bedoelt m.nl in de gaten houden yek!! ih yawedie ih yawedie...

UndercoverAngel
09-06-2005, 15:02
ze3ma werken haha jaja je bedoelt m.nl in de gaten houden yek!! ih yawedie ih yawedie... :hihi: Ik heb vandaag niet zo'n zin, het is een rustig dagje geen vergaderingen etc.. en heb eigenlijk alles al gedaan. Over een klein uurtje mag ik lekker naar huis, dan opruimen/koken en naar een vriendin toe om gezellig bij te praten! .:UcA:.

ceuta
09-06-2005, 15:08
Salaam aleykoem zusters wat hebben jullie vandaag in huis schoongemaakt.....ik wil kijken wat ik zo al doe en dan als k het goed bij hou een schoonmaak lijst maken omdat ik altijd alles door elkaar doe hihihih nou ik heb deze hele week niks maar dan ook niks gedaan voelde me niet lekker muik buik zit een beetje in de weg hihih khair insha Allah maar vandaag kreeg ik opeens een schoonmaak drang begon met de wasbinnen halen opgevouwen en in de kasten gedaan daarna alle baby spullen gewassen en buiten opgehangen de woonkamer gestoft geveegt en gedeild en ook de keuken de badkamer schoongemaakt (soms doe ik alleen de was bak en mijn kastje) maar vandaag ook de tegels en de vloer gedaan de w.c gedaan ben nu echt kapot hihih wilde eigenlijk nog de rommelkamer vegen en dweilen maar niet gedaan.... en dames wat hebben jullie vandaag in en rond het huis gedaan??? oww ja en het isvandaag Donderdag (kan ik het lekker bij houden) HAhaha wat grappig we hebben allebei nesteldrang soebhanallah... IK ben vanochtend opgestaan heb zoontje naar creche gebracht. Heb toen slaapkamers gestoft gezogen en bedden verschoond (onder matras zeiltje gelegd hihi)Dekens uit de raam gehangen en gezogen en gedweild.. Toen de trap gedaan en de wc uitgedaan geschrobt en gedweild!! Heb de huiskamer gestoft en spinnenwebben weggehaald..Spiegels gedaan.. En toen het ergste wallah eigenlijk te veel heb ik 2 tapijten uit de huiskamer geschrobt in de tuin en over de schuting gehangen (met papie..) Toen gestofzuigd en zoontje gehaald van de creche En als laats nog gedweild en eten gemaakt (tagien kefta)....Mijn man komt net binnen en zegt hahah wat heb jij gedaan gek met die tapijte is te zwaar.... Zit hier nu dus bekaf met een harde buik hahah maar echt heerlijk bevalling mag nu echt beginnen hiihh... :hadj:

Atlas_Gebergte
09-06-2005, 15:09
Ik heb nog niks gedaan in huis, ben om 18.00 uur klaar, en dan rond 19.00 uur thuis, dan opruimen/stofzuigen en de was vouwen en opbergen.

boyengirl
09-06-2005, 15:10
nou nou ceuta je moet wel rustig aan doen hoor anders kom ik je wel helpen hahhahahaha

oem_mujahid2
09-06-2005, 15:12

salaam ou alaikoum, Ik heb gister een grote schoonmaak beurt gehouden in het huis. Gestofzuigd gedweil,gestoft..badkamer goed gedaan + wc keukenkastjes uitgedaan etc.. vandaag heb ik gewoon alles opgeruimd, de afwas van gisteravond opgeruimd die nog op het droogrekje stond...gestofzuigd beneden want ik had een glazen waterkan kapot laten vallen ook maar meteen ff het tapijt in de woonkamer gestofzuigd weer. Ik ga dalijk de was afhalen als die droog is en een neiuwe machine aanzetten, en mischien nog wat was strijk en vouwen als ik zin heb...en nog een keer door de wc doen doe ik elke dag.

ZA3TAR
09-06-2005, 15:14
:hihi: Ik heb vandaag niet zo'n zin, het is een rustig dagje geen vergaderingen etc.. en heb eigenlijk alles al gedaan. Over een klein uurtje mag ik lekker naar huis, dan opruimen/koken en naar een vriendin toe om gezellig bij te praten! .:UcA:. nee hoor meid als het kan gewoon lekker genieten hoor altijd maar serieus is ook niet alles toch!!! veel schoonmaakplezier straks he!! liefss missss

ZA3TAR
09-06-2005, 15:17
HAhaha wat grappig we hebben allebei nesteldrang soebhanallah... IK ben vanochtend opgestaan heb zoontje naar creche gebracht. Heb toen slaapkamers gestoft gezogen en bedden verschoond (onder matras zeiltje gelegd hihi)Dekens uit de raam gehangen en gezogen en gedweild.. Toen de trap gedaan en de wc uitgedaan geschrobt en gedweild!! Heb de huiskamer gestoft en spinnenwebben weggehaald..Spiegels gedaan.. En toen het ergste wallah eigenlijk te veel heb ik 2 tapijten uit de huiskamer geschrobt in de tuin en over de schuting gehangen (met papie..) Toen gestofzuigd en zoontje gehaald van de creche En als laats nog gedweild en eten gemaakt (tagien kefta)....Mijn man komt net binnen en zegt hahah wat heb jij gedaan gek met die tapijte is te zwaar.... Zit hier nu dus bekaf met een harde buik hahah maar echt heerlijk bevalling mag nu echt beginnen hiihh... :hadj: jij denkt zeker lekker hard werken en dan heb je een harde buik misschien dat je daar mee je weeen op wekt yek!! ik heb jou wel door...

Pagina's : [1] 2 3