Bekijk volle/desktop versie : ik hoop diep in mijn hart dat Marokko op het nippertje NIET naar wk gaat



Pagina's : [1] 2 3

09-06-2005, 12:52
... zoals 4 jaar geleden.


ooooooooooooallah, laat ze met saldo doelpunten stranden. aaaaaaaamin amin amin amin yaaaaaaaaaaaaaaaaaa rabbbb

09-06-2005, 13:01



Citaat door TjacKaaaa:
... zoals 4 jaar geleden.


ooooooooooooallah, laat ze met saldo doelpunten stranden. aaaaaaaamin amin amin amin yaaaaaaaaaaaaaaaaaa rabbbb
Jij bent zeker een Tunesier jekk

09-06-2005, 13:05
ik hoop dat naybet die braziliaanse spits van tunesie kaot trapt zodat hij nooit meer kan voetballen dat hoop ik echt

09-06-2005, 13:06
wil jij je bruiloft over 3 maanden en 2 weken halen

moet je vooral zo doorgaan !!!!

09-06-2005, 13:19



Citaat door TjacKaaaa:
... zoals 4 jaar geleden.


ooooooooooooallah, laat ze met saldo doelpunten stranden. aaaaaaaamin amin amin amin yaaaaaaaaaaaaaaaaaa rabbbb
waar slaat dit op sukkel.

ik hoop diep uit me hart dat marokko door zal gaan naar het WKKKKKKKKK. inscha-allah yah rabi.

als jij een tunsie bent hoop ik dat jou land inscha-allah nie door zal gaan

09-06-2005, 13:24

Citaat door TjacKaaaa:
... zoals 4 jaar geleden.


ooooooooooooallah, laat ze met saldo doelpunten stranden. aaaaaaaamin amin amin amin yaaaaaaaaaaaaaaaaaa rabbbb
En dan hoop ik dat jou huwelijk ook zal stranden ...

09-06-2005, 13:26
ey tunes ik zal zeggen jou tunesie staat 2met 11 punten en marokko 1met 15punten dus marokko speelt nog 3wedstrijden en als ze er maar 1winnen dan zijn ze door naar wk ook al verliezen ze die andere 2wedstrijden:

09-06-2005, 13:54

Citaat door TjacKaaaa:
... zoals 4 jaar geleden.


ooooooooooooallah, laat ze met saldo doelpunten stranden. aaaaaaaamin amin amin amin yaaaaaaaaaaaaaaaaaa rabbbb
Dind jemak a kechba

Kanker tunesier. Jullie hadden geluk in de finale, maar nu gaan jullie eruit, vieze flik kers.

In jullie fucking land wonen alleen zwemmels.

motherfuckers

opkankeren.

09-06-2005, 13:58
Mensen Mensen Waar Maken Jullie Je Zo Druk Over Hij Heeft Het Over Zijn Huwelijk

09-06-2005, 14:31

Citaat door Utreg-jojo:
Dind jemak a kechba

Kanker tunesier. Jullie hadden geluk in de finale, maar nu gaan jullie eruit, vieze flik kers.

In jullie fucking land wonen alleen zwemmels.

motherfuckers

opkankeren.

09-06-2005, 14:50
kijk alleen naar zijn nick dat zegt al genoeg deze man zit in een isoleercel!!!!!!!

09-06-2005, 15:16
Waar zien jullie dat het een Tunesier is

09-06-2005, 15:30


ik ben een Marokkaan, in hart en nieren.

maar goed. weten jullie wat? deze topic houden we boven tot we zien wie door is gegaan.

dan pas hebben jullie recht om te gaan schreeuwen. wantttttttttttttttttttttttttttt ik zal van vreugde vergaan als Marokko niet doorgaat.


yaaaaaaaaaaaaaa rabbi amin.

ana mghrabie, LLi ma3zjboe l7aal imoet.

bovendien, jullie reacties laten zien dat jullie werkelijk niet sporen, vandaar dat ik niet wil dat marokko doorgaat.

als jullie hersenen hebben, dan zouden jullie eerst gaan vragen waarom ik dat zo graag wil, alvorens met gescheld te beginnen. stelletje losers

09-06-2005, 15:30
he jongens weet je wat ik denk

dat het zo gaat aflopen, tunesie gaat naar wk en marokko gaat verder met koeien melken en mensen oplichten want daar zijn ze in

09-06-2005, 15:37
miskien je bent toch noet zo'n fanatieke riffi ahh mens dat zijn pas zielige mensen, losers

Pagina's : [1] 2 3