Bekijk volle/desktop versie : Ik ben in elkaar geslagen door mijn broer



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9

09-06-2005, 11:33

Citaat door Psyco_is_back:
En ik wil hierdoor aangifte doen bij de politie... Vinden jullie dat dit kan of zouden jullie het afraden? Ik ben ten einde raad...
.

09-06-2005, 11:46



Citaat door Psyco_is_back:
En ik wil hierdoor aangifte doen bij de politie... Vinden jullie dat dit kan of zouden jullie het afraden? Ik ben ten einde raad...
het is wel je broer meid.
maar om nou aangifte te gaan doen.
dan moet hij het wel heel bond hebben gemaakt.
maar zoiets doet hij volgens mij niet zonder reden.
hij wil het beste voor ze zusje.
zoals elke broer dat wil.

09-06-2005, 11:50

Citaat door Psyco_is_back:
En ik wil hierdoor aangifte doen bij de politie... Vinden jullie dat dit kan of zouden jullie het afraden? Ik ben ten einde raad...
Geloof mij meid hoeveel je broer ook mag haten omdat hij je geslagen heb, kan je het beste geen aangifte doen weetje hoe rot het is om opgepakt te worden opgesloten zitten voor sommige mensen is meestal heel hun toekomst verknald vanwege dat..... dat wil je je broer toch niet aan doen.

Wat is de reden dat hij jou heeft geslagen??

09-06-2005, 11:53

Citaat door hmara_oe_hamka:
het is wel je broer meid.
maar om nou aangifte te gaan doen.
dan moet hij het wel heel bond hebben gemaakt.
maar zoiets doet hij volgens mij niet zonder reden.
hij wil het beste voor ze zusje.
zoals elke broer dat wil.
geen enkel reden is een goede reden om je zusje te slaan... je zusje moet je helpen/steunen/op haar fouten wijzen (op een normale manier) maar slaan?


09-06-2005, 11:57



Citaat door Miss_Magrebia:
Hij toont zijn liefde door middel van stoten uitdelen, dat noem ik geen liefde, maar THA MAN uithangen...

Wat heb ik een hekel aan zulke " so Named BROERS"
ja okee heb je gelijk in.
maar sommige die pakken het op zo een manier aan.
ik weet dat het verkeerd is.

ik zelf ben ook nooit geslagen door me broers.
maar als ik ze nu ga vertellen dat ik zwanger ben.
eey dan vertel ik je dat ik dan zo snel mogelijk weg moet zijn.
dat zou wel de eerste reactie zijn als ik zeg ik ben zwanger.
tenzij ze me laten uipraten.

09-06-2005, 11:58
Aangeven geeft alleen maar NOG meer problemen dan je al hebt?

Stel hij moet de bak in,wat denk je dat er gebeurt als hij eruit komt? Ik denk niet dat hij je met open armen zal gaan begroeten hoor..

09-06-2005, 12:05

Citaat door Psyco_is_back:
En ik wil hierdoor aangifte doen bij de politie... Vinden jullie dat dit kan of zouden jullie het afraden? Ik ben ten einde raad...
Wat schiet je ermee op als je je broer laat opsluiten, die vieze iebe3ash weer een pleziertje doen, kunnen ze weer een marokkaan vernederen, je bloedeigen broer nog wel.
Denk je nou echt dat je er goed aan doet door hem aan te geven, hij zal jou er zijn hele leven om verrachten, en kom op zeg het is en blijft je broer.
Hij slaat je echt niet zomaar, behalve als hij psychisch niet helemaal in orde is, maar dan kan hij beter opgenomen worden in een inrichting.
Je familie zal dit je ook niet in dank af nemen, dus denk beter na over de gevolgen die jou daad met zich mee kunnen brengen, wellicht breng je onherstelbare schade aan.

Sister think twice before you act!

groetjes sunshine

09-06-2005, 12:05

Citaat door Miss_Magrebia:
Ik heb dat ook niet meegemaakt: heb geen oudere broer....... Maar BROERS moeten niet denken dat ze zomaar lekker hun zusje mogen mishandelen ....
Kom op zeg ....
nee dat moeten ze zeker niet denken.
maar meid alles heeft een reden.
weet jij wat er tussen hun is voor gevallen?
in sommige gevallen is dat gewoon hun eerste reactie.
als ze niet weten wat ze moeten doen.

09-06-2005, 12:08

Citaat door sunshine86:
Wat schiet je ermee op als je je broer laat opsluiten, die vieze iebe3ash weer een pleziertje doen, kunnen ze weer een marokkaan vernederen, je bloedeigen broer nog wel.
Denk je nou echt dat je er goed aan doet door hem aan te geven, hij zal jou er zijn hele leven om verrachten, en kom op zeg het is en blijft je broer.
Hij slaat je echt niet zomaar, behalve als hij psychisch niet helemaal in orde is, maar dan kan hij beter opgenomen worden in een inrichting.
Je familie zal dit je ook niet in dank af nemen, dus denk beter na over de gevolgen die jou daad met zich mee kunnen brengen, wellicht breng je onherstelbare schade aan.

Sister think twice before you act!

groetjes sunshine
iemand die zijn zusje slaat is psychisch, met wat voor reden dan ook...

09-06-2005, 12:11

Citaat door soufiane37:
iemand die zijn zusje slaat is psychisch, met wat voor reden dan ook...
vind jij dus dat ze hem moet aangeven?

09-06-2005, 12:13

Citaat door sunshine86:
vind jij dus dat ze hem moet aangeven?
ja maar niet bij de politie...

wat zeggen haar ouders? keuren zij die pak slaag van haar broer goed? een beetje goed ouders, geeft haar broer een pak slaag (wat hij verdient)

09-06-2005, 12:16

Citaat door Psyco_is_back:
Ik zei tegen hem dat hij lelijk was en hij heeft me gewoon helemaal in elkaar geslagen... Is toch niet normaal?!?1
hahahah( sorry ik kon me niet inhouden), misschien is zijn uiterlijk wel een hele gevoelige plek, misschien is hij daar wel heel onzker over.
maar oke dat is echt een domme reden om er meteen op los te gaan beuken.
als ik dat tegen mijn broer zou zeggen dan zou die een of andere domme opmerking terugmaken en daarmee is de kous af.

maar toch denk ik dat je hem beter niet aan kunt geven, omdat de gevolgen die dat met zich mee kan brengen misschien iets is wat de situatie voor jou alleen maar erger zal maken.

09-06-2005, 12:17



Citaat door soufiane37:
ja maar niet bij de politie...

wat zeggen haar ouders? keuren zij die pak slaag van haar broer goed? een beetje goed ouders, geeft haar broer een pak slaag (wat hij verdient)
ja inderdaad waar zijn haar ouders, kan toch niet dat ze dat zomaar ongestraft laten?

09-06-2005, 12:22

Citaat door Psyco_is_back:
ik zij gewoon de waarheid, maar hij is er ook achter gekomen dat ik zijn geld heb gestolen hij is gewoon niet in orde joh...
ook nog zijn geld gestolen, komt steeds wat bij, heb je misschien nog meer gedaan?
maar is nog geen reden om jou te slaan natuurlijk, heb je het wel tegen je ouders gezegd, en wat vonden zij ervan?

09-06-2005, 12:27

Citaat door Psyco_is_back:
hij heeft me gedreigt, als ik het tegen mijn ouders zeg, krijg ik nog meer pakslaag.... ik loop gewoon met een blauw oog rond, ik schaam me dood...
vraag dan eerst of je het tegen je ouders moet zeggen... politie is eenstapje te ver...

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9