Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : meiden met hoofddoek

Pagina's : [1] 2

tatouania_025
09-06-2005, 00:09

Gaan jullie naar het strand als jullie in marokko zijn en zo ja wat dragen jullie dan ?

Marisah
09-06-2005, 10:30
Uh ga niet vaak, alleen als mijn man wil zwemmen en nu met mijn zoontje zal ik wel gaan... Ik draag gewoon mijn gewone kleding zoals altijd.... en als het rustig is ga ik ook zwemmen, kleed ik mij om in de bus/auto/huisje of iets. Ja het plakt wel ja, maar soms kan ik de verleiding niet weerstaan... en het is zo raar, ipv met zwemkleding... M.

islam4always
09-06-2005, 11:29
s avonds naar het strand toe en dan van het uitzicht genieten

nella
09-06-2005, 11:30
Ik ga helemaal niet, vooral in Tetouan is het echt erg voor woorden. Mensen lopen daar halfnaakt. Ik hou daar niet zo van. Ik ga soms wel laat in de avond een wandeling maken.

sai77
09-06-2005, 11:46

Ik ga helemaal niet, vooral in Tetouan is het echt erg voor woorden. Mensen lopen daar halfnaakt. Ik hou daar niet zo van. Ik ga soms wel laat in de avond een wandeling maken. groot gelijk in tetouan en mdiq,martil marina smir is het echt erg ik ga maar een keer en heel vroeg maar zwem niet ga alleen kijken en genieten van de zon

nella
09-06-2005, 11:54
groot gelijk in tetouan en mdiq,martil marina smir is het echt erg ik ga maar een keer en heel vroeg maar zwem niet ga alleen kijken en genieten van de zon Ik ga meestal in de avond. Maar gewoon overdag doe ik echt niet. Niet normaal wat je daar allemaal ziet..

Atlas_Gebergte
09-06-2005, 12:04
Ik ga niet, misschien wel een wandeling s avonds.

ZA3TAR
09-06-2005, 12:05
het leukste van Tetouan is dat je ook afgelegen stranden hebt daar ga ik altijd heen met mijn man!!! amsa heeft , martil, kabou negro ,kabila je moet alleen een stuk te voet!! maar genn hond die daar komt!!!!!!!

tatouania_025
09-06-2005, 12:06
ik weet het soms zie je echt de raarste dingen daar, maar ik heb kinderen die gek zijn op het strand dus ik moet wel dit wordt mijn eerste keer met hoofddoek naar marokko dus vandaar dat ik deze vraag stel ik weet echt niet wat voor kleren ik dan aan moet

waterlelie
09-06-2005, 12:14
Uh ga niet vaak, alleen als mijn man wil zwemmen en nu met mijn zoontje zal ik wel gaan... Ik draag gewoon mijn gewone kleding zoals altijd.... en als het rustig is ga ik ook zwemmen, kleed ik mij om in de bus/auto/huisje of iets. Ja het plakt wel ja, maar soms kan ik de verleiding niet weerstaan... en het is zo raar, ipv met zwemkleding... M. Het is toch haram om naar een strand te gaan waar ook andere mensen halfnaakt aanwezig zijn. Ook al ga je zelf niet zwemmen je mag het naakt van een ander niet zien. Als je dan toch met je zoontje wil zwemmen kun je beter een huisje huren met een privezwembad. Ik heb ook een dochter en een man die graag zwemmen maar zo doen wij het altijd.

Classy_Saloua
09-06-2005, 13:04
Ik wil zwemmen :(

Marisah
09-06-2005, 13:44
Het is toch haram om naar een strand te gaan waar ook andere mensen halfnaakt aanwezig zijn. Ook al ga je zelf niet zwemmen je mag het naakt van een ander niet zien. Als je dan toch met je zoontje wil zwemmen kun je beter een huisje huren met een privezwembad. Ik heb ook een dochter en een man die graag zwemmen maar zo doen wij het altijd. Betaal jij? hahhaha... Nou ik ga dus niet midden in marismir tussen iedereen zitten met mijn natgeplakte kleding... maar goed, ieder zijn ding he... er zijn wel meer dingen die ik doe die niet horen.. M.

ZA3TAR
09-06-2005, 14:23

waterlelie kun je dat huren dan!! waar ongeveer? en wat zijn de koste? een tip voor de aankomende vakantie voor mij!!!! lijkt me heerlijk!! op een afgelegen strand moet ik ook vaak opletten dat er niemand komt tot nu toe wel geen last gehad!! maar je kan je ook niet echt onspannen!!!! hihi

chica_tangawia
09-06-2005, 14:51
nou vorig jaar was mijn eerste vakantie met hijaab. Daarvoor droeg ik geen hijaab maar toen ging ik ook absoluut niet in badpak ofzow zwemmen. Dan had ik meestal gewoon een kort broekje ofzow met daarover een omslag rok(je) en een shirt. Maar vorig jaar ben ik wel naar het strand geweest, gewoon met me voeten in het water lopen maar ik ben niet gaan zwemmen. Voor de rest gewoon ff op het strand zitten. Kletsen met me nicht. Als ik wou zonnen gingen me nicht en ik na het middageten lekker boven op het dak liggen zonnen. heeeeeeeerlijk. en nog veilig ook!

waterlelie
09-06-2005, 15:31
waterlelie kun je dat huren dan!! waar ongeveer? en wat zijn de koste? een tip voor de aankomende vakantie voor mij!!!! lijkt me heerlijk!! op een afgelegen strand moet ik ook vaak opletten dat er niemand komt tot nu toe wel geen last gehad!! maar je kan je ook niet echt onspannen!!!! hihi Dat kan denk ik in elke grote stad wel. Ik heb weleens een huis met zwembad gehuurd in tetouan, tanger, saadia, marrakesch, en agadir. Dit jaar gaan we naar zuid frankrijk en huren we ook een bungalow met zwembad. Het klinkt heel duur maar het kost maar 250 euro per week ( afhankelijk van wanneer je gaat natuurlijk)

Pagina's : [1] 2