Bekijk volle/desktop versie : Wonen met je schoonouders..



Pagina's : [1] 2

08-06-2005, 23:55
Hoe vinden jullie dat?

Stel je bent getrouwd met een geweldig man en je moet in het begin van jullie huwelijk wonen met je schoonouders en zijn broers en zussen..

Hoe zouden jullie dit vinden?

Welke problemen zou je tegenkomen?

Hoelang zou je het daar kunnen uithouden? Al heb je de liefste schoonfamilie die dr maar is..

Is dit goed voor de relatie tussen man en vrouw? Stel je schoonma die krijgt ruzie en betrekt jou er bij of wat dan ook..

08-06-2005, 23:57


ik zou het niet aanraden
een vriendin van mij is ook bij haar schoonmoeder gaan wonen het zijn allebei schatten van een vrouwen alleen sinds zij daar woont zijn ze net water en vuur alleen maar problemen gelukkig heeft ze een woning waar ze volgende maand al in kan

09-06-2005, 00:19
ik zou toch liever wachten tot we een eigen huis hebben. dit ook omdat je aan mekaar moet wennen nog. stel dat hij Allah ie 7fed alleen zijn moeder heeft en geen vader meer, en zijn moeder woont alleen. Dan zou ik het wel doen. Ik zou het ook niet fijn vinden als me ma zielsalleen thuis woont. Maar als het hele gezin er nog woont, wil ik liever toch een huis voor ons alleen.

09-06-2005, 08:27
Ik zou het niet kunnen. Je gaat gebrek aan privacy krijgen en aan een beetje ruimte voor jezelf. Meestal krijg je vroeg of laat toch ruzie.

09-06-2005, 08:43


Het is niet aan te raden. Je eigen huisje is echt het beste.
Je kan de liefste schoonfamilie hebben, maar als je bij hun in woont kan dat allemaal veranderen. Vooral als er nog broertjes en zusjes wonen, dan heb je binnen de kortste keren ruzie.

09-06-2005, 08:55
Niet aan beginnen meid, het is toch beter om meteen in je eigen huisje in te trekken dan bij je schoonouders.

09-06-2005, 09:11
pff mijn neef en zijn vrouw wonen ook samen in utrecht met de ouders thuis
en ik denk niet dat het een pretje is,
als ik het was, zou ik echt eerst wachten totdat ik mijn huisje heb, ik ben namelijk heeeeeeeeel erg
op mijn privacy gesteld

groetjes je zuster soekran

09-06-2005, 15:05
IK zou er niet aan beginnen hoe verlieft jullie ook mogen zijn,wacht gewoon lekker op je eigen huisje.

09-06-2005, 15:54
Moet er niet aan aan denken. Dan kun je niet eens normaal naar het toilet. Stel je voor zeg, dat je je schoonouders tegenkomt, terwijl je in je ondergoed loopt. Of je zwagers, nog erger.

09-06-2005, 16:07
Mn nicht woont samen met haar man bij zijn ouders. Ze hebben wel een hele verdieping voor zichzelf. Het is alsof ze een appartementje boven hen hebben en ze vind het heerljk
Ze heeft genoeg privacy en als er een noodgeval is, zijn haar schoonouders er vlakbij om haar te helpen.

09-06-2005, 18:19
ik woon al 12 jaar met mijn schoonfamilie samen en ik moet zeggen dat het zeker in het begin erg moeilijk voor mij is geweest omdat ik altijd erg op mijn zelf was. Toch ben ik blij dat we zo met zijn allen wonen. Zeker ook voor mijn kids. Je krijgt er zoveel voor terug. En geloof mij nou geduld en verdraagzaamheid zijn vergeten deugden.

09-06-2005, 21:03

Citaat door loulouM:
ik woon al 12 jaar met mijn schoonfamilie samen en ik moet zeggen dat het zeker in het begin erg moeilijk voor mij is geweest omdat ik altijd erg op mijn zelf was. Toch ben ik blij dat we zo met zijn allen wonen. Zeker ook voor mijn kids. Je krijgt er zoveel voor terug. En geloof mij nou geduld en verdraagzaamheid zijn vergeten deugden.
knap hoor van je!!!!

ik woon nu 4jaar bij me sgoonouders heb nog geen kids!!!
ik begin er nu genoeg van te krijgen dat ik hier woon en zou heel graag op me eigen willen wonen maar we hebben nog geen mogelijkheid!!! ik heb hier heel wat sgoonbroers wonen en er is altijd ruzie tussen me sgoonouders!!! ik heb heel wat sbar
maar sinds ik iets van me man hoorde dat me sgoonvader tegen hem zij wil ik het liefst hier weg!!!

en insallah zal het gauw zijn

09-06-2005, 21:30


ik heb een jaar bij mijn schoonouders gewoont en het was een hellllllll!!!Ik werd gelijk zwanger en ik had tegelijkertijd een cycte can 13 cm waardoor ik niet kon bukken, van links naar recht draaien enz.Maar mevrouwjte wou dat ik ging koken,wassen,dweilen,opruimen enz voor een gezin van 9 personen en allemaal groot genoeg om zelf alles te doen. .Wat nog erger was, ze was zo lui als ik weet niet wat, en haar oudste dochter ook (van 15 jaar en oudste van de meiden).

09-06-2005, 21:55


En als het om bepaalde reden echt moet.
En dan?

Iedereen raad het me af, en ik zelf heb er absoluut geen vertrouwen in, ik weet zeker dat het binnen de korste keren fout gaat.. Maar het moet helaas..

Hoe moet ik dit nou volhouden als het 9 van de 10 keer al fout gaat?
Ik ben ook zeker geen persoon die geduld heeft

Misschien de bruiloft toch niet door laten gaat...

09-06-2005, 22:02

Citaat door Sarahdien:


En als het om bepaalde reden echt moet.
En dan?

Iedereen raad het me af, en ik zelf heb er absoluut geen vertrouwen in, ik weet zeker dat het binnen de korste keren fout gaat.. Maar het moet helaas..

Hoe moet ik dit nou volhouden als het 9 van de 10 keer al fout gaat?
Ik ben ook zeker geen persoon die geduld heeft

Misschien de bruiloft toch niet door laten gaat...
ik ben ook iemand die geen geduld heeft.maar ik was verrast door mezelf hoeveel geduld ik had gekregen van Allah.Ze maakte mijn man van alles wijs en allemaal leugens (maar hij geloofde haar nooit gelukkig).Ook elke keer met m3anie praten tegen me.En ze heeft me zelfs een keertje geslagen, zo erg was het, maar ik heb haar nooit uitgescholden of zelfs wat tegen haar gezegd.Ik dacht altjd, zodra ik mijn eigen huis krijg, dan verbreek ik het contact.Maar zij deed dat eerder voordat ik eraan dacht

Pagina's : [1] 2