Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : serieuze mensen...

Marisah
08-06-2005, 23:28

Salaam alaikum, Weet je, ik zat net ff te kijken op marokko.nl en ik denk dat wij (pos. maroc vrouw) en cuisine de enige serieuse bezoekers hebben. Wat een zooitje bij de islam-topics, gefrusteerde mensen daaro, de rest gaat alleen over or*le s*x en str*ngs... wij zijn de enige 'normale' verslaafden hiero! Viel me effe, ik verveel me, wacht op isa, heb mijn bladzijde koran al gelezen... boodschappelijstje voor morgen is gemaakt, afwas is gedaan... kortom... M.

Aliyyah
08-06-2005, 23:48
Salaam alaikum, Weet je, ik zat net ff te kijken op marokko.nl en ik denk dat wij (pos. maroc vrouw) en cuisine de enige serieuse bezoekers hebben. Wat een zooitje bij de islam-topics, gefrusteerde mensen daaro, de rest gaat alleen over or*le s*x en str*ngs... wij zijn de enige 'normale' verslaafden hiero! Viel me effe, ik verveel me, wacht op isa, heb mijn bladzijde koran al gelezen... boodschappelijstje voor morgen is gemaakt, afwas is gedaan... kortom... M. Hahahaha slaap jij ook nog niet marisah,, Ja weet daarom ben ik ook altijd bij cuisine of hier..... Hier kun je tenminste normaal praten. groetjes islamwoman

mimi_tangaouia
08-06-2005, 23:50
je bent niet de enige man lief zit naar een azietische vechtfilm te kijken waar ik helemaal niks aan vind en ik ben hier een beetje online aan het wandelen op marokko.nl

SoeSje
09-06-2005, 00:38
Salaam alaikum, Weet je, ik zat net ff te kijken op marokko.nl en ik denk dat wij (pos. maroc vrouw) en cuisine de enige serieuse bezoekers hebben. Wat een zooitje bij de islam-topics, gefrusteerde mensen daaro, de rest gaat alleen over or*le s*x en str*ngs... wij zijn de enige 'normale' verslaafden hiero! Viel me effe, ik verveel me, wacht op isa, heb mijn bladzijde koran al gelezen... boodschappelijstje voor morgen is gemaakt, afwas is gedaan... kortom... M. Verveel je? Kom binnen, doe je schoenen uit en maak het jezelf gemakkelijk. Ik ga alvast thee zetten en dan kun je even bladeren in wat koranboekjes. :o 'K ben zo terug en doe net of je thuis bent. :D

AbouRfissa
27-02-2011, 19:53

je bent niet de enige man lief zit naar een azietische vechtfilm te kijken waar ik helemaal niks aan vind en ik ben hier een beetje online aan het wandelen op marokko.nl welke film is het ?? en op welke zender ??

NoLoveNoCry
27-02-2011, 19:55
Salaam alaikum, Weet je, ik zat net ff te kijken op marokko.nl en ik denk dat wij (pos. maroc vrouw) en cuisine de enige serieuse bezoekers hebben. Wat een zooitje bij de islam-topics, gefrusteerde mensen daaro, de rest gaat alleen over or*le s*x en str*ngs... wij zijn de enige 'normale' verslaafden hiero! Viel me effe, ik verveel me, wacht op isa, heb mijn bladzijde koran al gelezen... boodschappelijstje voor morgen is gemaakt, afwas is gedaan... kortom... M. deze hele forum kan je niet serieus nemen. iedereen doet enorm zijn best om op te vallen:hihi:

Sneeuwvlokje.
27-02-2011, 19:59
welke film is het ?? en op welke zender ?? Waarom haal je zo oude topics naar boven:maf2:

AbouRfissa
27-02-2011, 20:06
Waarom haal je zo oude topics naar boven:maf2: om je aandacht te krijgen :lekkerpuh zie dat vroeger mensen beter met elkaar omgingen dan nu