Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : Ik huil tranen met tuiten echt nonstop

Rimaa
08-06-2005, 21:19

en als ik ben uitgehuild en me omgeving heb geshokeerd, lach ik en ga ik vrolijk verder :maf: Ik weet niet wat ik heb maar ik huil de afgelopen weke veel terwijl er niets bijzonders gebeurt is ofzo :moe: Ik huil en huil en huil en kan gewoon niet stoppen het gaat vanzelf en dan ben ik klaar en voel ik me weer helemaal goed :D kennen jullie dit en wat doen jullie er tegen want het is bets genant.

OemSoufian
08-06-2005, 21:21
Soubhanallah... Gaat er ook niet iets bijzonders gebeuren?

stilleverlangen
08-06-2005, 21:23
en als ik ben uitgehuild en me omgeving heb geshokeerd, lach ik en ga ik vrolijk verder :maf: Ik weet niet wat ik heb maar ik huil de afgelopen weke veel terwijl er niets bijzonders gebeurt is ofzo :moe: Ik huil en huil en huil en kan gewoon niet stoppen het gaat vanzelf en dan ben ik klaar en voel ik me weer helemaal goed :D kennen jullie dit en wat doen jullie er tegen want het is bets genant. Geen idee wat dat kan betekenen :confused:

OemAbdoellah
08-06-2005, 21:24
lol ben je zwanger? net bevallen?

Rimaa
08-06-2005, 21:25

Soubhanallah... Gaat er ook niet iets bijzonders gebeuren? trouwen over een jaar ofzo, maar daar zit ik echt niet mee dat is voor mij heel terloops gegaan.

Rimaa
08-06-2005, 21:26
Geen idee wat dat kan betekenen :confused: Het is echt niet leuk, het ergste is als andere mensen mee gaan huilen en dan ben ik klaar en happy en zij chagie :moe:

Rimaa
08-06-2005, 21:27
lol ben je zwanger? net bevallen? Neeh en moet ook niet ongesteld worden :(

OemSoufian
08-06-2005, 21:29
Ik zou het echt niet weten... ik heb ook weleens van die buien soubhannallah en is ook vaak geen aanleiding voor....

tangia21
08-06-2005, 21:42
ik heb sommige dagen, dan denk ik : PRAAT NIET MET ME EN RAAK ME NIET AAN!!Maar dan denkt mijn man meskien dat hij wat verkeerds heeft gedaan.Na 3 jaar getrouwd zijn, weet hij nog steeds niet wat me bezielt (soms).Maar ja, dat weet ik zelf ook niet. :moe:

chica_tangawia
08-06-2005, 22:13
yek mesjie vroege overgang? hihi, grapje

Aliyyah
08-06-2005, 22:19
Het zijn gewoon de hormonen die spelen. Heb ik ook vaak dat ik gewoon huil om de kleinste dingen. Dat is het als je teveel hormonen hebt. groetjes islamwoman

Rimaa
09-06-2005, 22:18
Het zijn gewoon de hormonen die spelen. Heb ik ook vaak dat ik gewoon huil om de kleinste dingen. Dat is het als je teveel hormonen hebt. groetjes islamwoman Maar ik ben niet zwanger :rolleyes:

Rimaa
09-06-2005, 22:19

ik huil ook weleens,maar dat doet me goed.Voel ik me weer even opgelucht !!! da7ka gerzaat 3lina hahahaha, walahila kandahkoe bezef :D walakin alhamdoulilaah vandaag geen traantje gelaten loop de hele dag zo :D