Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : Hostess service

stilleverlangen
08-06-2005, 20:55

Wanneer je een vakantie boekt kan je gebruik maken van zo een "hostess service".. Kan iemand mij vertellen wat dat precies inhoud????????? :confused: Iemand die je begeleid???

chica_tangawia
08-06-2005, 22:27
Ik heb het vak toerisme gehad. Als het goed is is het idd iemand die je begeleid of bij wie je daar zoiezo dan terecht kan indien je met iets zit. Ik weet het niet meer zo zeker (kvond het vak niet zo boeiend)....

Zusterke001
08-06-2005, 22:31
Ja dan word je begeleid met je bagage en als je kinderen hebt dan helpen ze jou ook met je kinderen enzo. Dragen enzo of ze helpen je mee met je kinderwagen. Zulke zaken.

stilleverlangen
10-06-2005, 20:59
Dames, bedankt voor jullie reactie. Maar is het zo dat diegene ook de hele vakantie bereikbaar is voor vragen. Bevind diegene zich in het hotel waar je verblijft? En wat ik ook wil weten, wie heeft dat meegemaakt en hoe is het bevallen?? Veel vragen hé :hihi: Kom op dames!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

stilleverlangen
12-06-2005, 19:40

Nou zeg! Ik had wel wat meer reacties verwacht! :kwaad: :rolleyes:

chica_tangawia
12-06-2005, 19:49
waarom bel je niet een reisbureau op. Die kunnen precies al je vragen beantwoorden! succes!

stilleverlangen
12-06-2005, 22:00
waarom bel je niet een reisbureau op. Die kunnen precies al je vragen beantwoorden! succes! Ja maar ik wil de ervaringen van de dames ook horen :D