Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : hoe krijg ik mijn verkleurde was weer wit???

Bling
08-06-2005, 20:05

dames, help mij. ik heb vanochtend een wasje gedraaid met witte kleding en 1 gekleurd kledingstuk waarvan ik dacht dat het niet verkleurde!! Nou is mijn witte was dus toch verkleurd!! Weten jullie nog een andere oplossing om het weer wit te krijgen ipv chloor???

houda99
08-06-2005, 20:57
Als het niet heel erg is verkleurd zou ik het opnieuw wassen. Had ik ook een keer toen heb ik het opnieuw gewassen en werden mijn kleren weer wit . En misschien waspoeder kopen speciaal voor de witte was. Ben ook van plan om speciale waspoeder te gaan gebruiken speciaal voor de witte was. Colegas van mij speken er vol lof over dus moet ik het ook maar eens gaan proberen.

nouria_24
08-06-2005, 21:00
Een klein beetje chloor (niet te veel, anders krijg je gaten) mengen met water en daar de witte was even in laten weken. Succes! En steradent schijnt ook te helpen, maar dat heb ik zelf nog nooit gedaan.

nouria_24
08-06-2005, 21:02
Oh ik zie net dat je iets zonder chloor wilde proberen... Oeps, ik moet toch echt eerst goed lezen voor ik ga reageren... :hihi: Nou probeer dan die steradent-tip maar... :D

stilleverlangen
08-06-2005, 21:03

dames, help mij. ik heb vanochtend een wasje gedraaid met witte kleding en 1 gekleurd kledingstuk waarvan ik dacht dat het niet verkleurde!! Nou is mijn witte was dus toch verkleurd!! Weten jullie nog een andere oplossing om het weer wit te krijgen ipv chloor??? Daar is een bepaalde middel voor. Ik zou het effe vragen bij de kruidvat ofzo!! Maar dat spul helpt volgens mij alleen als de kleding nog nat is, dan is de verkleuring niet ingetrokken ofzo... succes ;)

nouria_24
08-06-2005, 21:18
Daar is een bepaalde middel voor. Ik zou het effe vragen bij de kruidvat ofzo!! Maar dat spul helpt volgens mij alleen als de kleding nog nat is, dan is de verkleuring niet ingetrokken ofzo... succes ;) nou nat houden die kleren dus en morgen gelijk naar kruidvat ;)

stilleverlangen
08-06-2005, 21:25
nou nat houden die kleren dus en morgen gelijk naar kruidvat ;) :goedzo:

Bling
08-06-2005, 21:30
bedankt dames voor de tips. Nouria 24, ik heb het namelijk al geprobeerd met chloor maar niet echt gelukt helaas. Maar ik zal jouw andere tip maar eens gaan proberen. Thanx!

tangia21
08-06-2005, 21:35
ja klopt, ze hebben daar in de kruidvat een special middel voor.Volgens mij een gele fles (maar vraag het voor de zekerheid) en kost niet duur ;)

Classy.Lady
08-06-2005, 22:43
En werkt het ook, die middel van Kruidvat? Weet iemand ook hoe het heet?

Nysha
09-06-2005, 00:05
hallo dames, ik heb ook een wit truitje met allemaal zwarte vlekken, geen idee hoe ze daar komen.....maar chloor kan dus??? was echt men lievelingstruitje

moslimameid
12-06-2005, 21:21
ik zou wat chloor in de wasmachina doen in een van de vakken op wat hoge tepratuur rond 50 cc ik hoop dat het lukt.:hadj: wa selaam aleikoum