Bekijk volle/desktop versie : even een vraagje



Pagina's : [1] 2

08-06-2005, 15:10
Salaam aleykoem rachmatoellah dames

ik twijfel nog erg wat voor voorbehoeds middel ik zal gaan gebruiken omdat ik een beetje tegen de pil ben maar ook niet meteen weer zwanger wil worden twijfel ik nog

maar goed welke pil kan je gebruiken als je en borstvoeding geeft maar geen pil waar je van aankomt of waar je vogt door vasthoud

en niet ik heb gehoord nee het liefst jullie eigen ervaringen

08-06-2005, 15:15


Ik heb een spiraal. Heeft bijna geen bijwerkingen gaat perfect in combinatie van borstvoeding

08-06-2005, 15:17
nee wil liever geen spieraal maar toch bedankt!!

08-06-2005, 15:24
geen spiraal, breekt een evt. zwangerschap af, dus liever iets dat bevruchting voorkomt... zoals pil ofzo..

Ik gebruik micragron 30, met borstvoeding, maaaarrr.... je borstvoeding kan er wel door afnemen.

08-06-2005, 15:29


Ik ben sinds gister weer met de pil begonnen ook microgynon 30, moet nog even afwachten hoe die gaat bevallen en of ik er van aan kom.

Masha allah marisah geef je nog steeds borstvoeding aan je zoontje??

08-06-2005, 15:38

Citaat door zwangermeisje:
Salaam aleykoem rachmatoellah dames

ik twijfel nog erg wat voor voorbehoeds middel ik zal gaan gebruiken omdat ik een beetje tegen de pil ben maar ook niet meteen weer zwanger wil worden twijfel ik nog

maar goed welke pil kan je gebruiken als je en borstvoeding geeft maar geen pil waar je van aankomt of waar je vogt door vasthoud

en niet ik heb gehoord nee het liefst jullie eigen ervaringen
Waarom niet voor het zingen de kerk uit??

08-06-2005, 15:39

Citaat door ceuta:
Waarom niet voor het zingen de kerk uit??
Dat is niet zo betrouwbaar

08-06-2005, 15:40

Citaat door ceuta:
Waarom niet voor het zingen de kerk uit??
En als het dan eens per ongeluk toch zingt en de kerk nog niet uit is ?!

Dan kan het goed zijn dat ze toch..........

Maar ja, alles is Qadar Allah !

08-06-2005, 15:40

Citaat door ceuta:
Waarom niet voor het zingen de kerk uit??
dan lijkt me condoom nog meer betrouwbaar

08-06-2005, 15:41
maar marisah wel jammer dat je dan minder borstvoeding hebt

mijn man vind het al niks dat ik aan de pil ga en al helemaal niet als hij hoort dat je borstvoeding er minder door word

maar wat is minder echt veel minder of?

08-06-2005, 15:45
oww oke dank je wel

maar hoe zit dat dan met dat je door moet blijven slikken?? dat kantoch niet goed zijn ik bedoel er bevind zich geen bevruchting plaats het "afval"moet er dan toch ook uit?

08-06-2005, 16:02
Door blijven slikken? De pil? Welnee, je hebt toch een stopweek en dan wordt je ongesteld.

Mijn borstvoeding werd wel ietsje minder, maar ik had ook teveel, een luxeprobleem, want mijn kind stikte bijna in de melk en alles zat altijd onder.. Men denkt altijd dat veel melk goed is maar dat kan ook erg zijn... maar goed.

Ja, na 15 maanden nog steeds borstvoeding, alleen in de ochtend... maar gaat wel steeds minder goed, omdat mijn zoontje het maar niets vind, ik moet hem bijna dwingen hahahaha.. soms drinkt ie wel en soms niet.. gair ik ga voor de 2 jaar!

M.

08-06-2005, 16:04


ps voor het zingen de kerk uit, oftewe Azl is wel erg islamitisch... toch?

Ik vraag me af of die andere zaken wel zijn toegestaan?

08-06-2005, 16:05
oww jah zo oke dank je wel voor de informatie...ik moet dan denk ik even afwachten of ik zelf veel melk heb of niet

08-06-2005, 16:08

Citaat door Marisah:
ps voor het zingen de kerk uit, oftewe Azl is wel erg islamitisch... toch?

Ik vraag me af of die andere zaken wel zijn toegestaan?
klopt daar heb je helemaal gelijk in

weet je wat het is ik heb een best zware zwangerschap ik kan het denk ik gewoon niet meer aan om snel zwanger te worden...eerst zei ik oww ik doe inderdaad gewoon voor de daad terug trekken maar nu ik mijn zwangerschap zo zwaar heb bevonden vind ik het toch moeilijk om de keuze te maken....wil de eerste 4 jaar geen kindje meer

natuurlijk als Allah swt het voor mij heeft voorbestemt zou ik het natuurlijk aanvaarden en bedanken voor wat ik krijg

Pagina's : [1] 2