Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk Heb het altijd koud!!!!!!!



08-06-2005, 14:01
Salam,

Ik heb het altijd koud!!!
Zie vrouwen met t-shirt of topje rondlopen en krijg koud in hun plaats.

In de winter draag ik een t-shirt met daar 3 truien op, waarvan 1 met rolkraag. Dan heb ik het warm. Maar moet wel zeggen dat ik de verwarming naast me op werk op 28 graden zet.

Mensen in mijn buurt klagen constant dat het warm is en ik zie blauw van de kou.

Wat kan ik doen om het warm te krijgen.

ik heb een zittende job, dus niet afkomen met meer bewegen want dat is niet mogelijk op mijn werk! Zie me hier al rondspringen als een kikker

08-06-2005, 14:49


altijd??? ook in de zomer nee toch...anders ben je ziek...

08-06-2005, 15:01
ja in de zomer ook. Als ik ergens naartoe ga en zomers gekleed dat moet ik de zon gaan staan anders krijg ik het koud. Ja tenzij 36 graden warm hé, maar bij 36 graden voel ik me goed!!

En dat vind ik ook niet normaal. Ik zet nooit airco op in de wagen en weiger ook dat anderen dat doen, want dan krijg ik het koud.

Tas thee helpt voor 3 min en dan weer koud!

11-06-2005, 13:30
je moet je in laten graven in warm zand of vaak naar de hamam gaan zodat de kou uit je botten gaat. Ik had er vroeger ook last van. Je kan ook ras el hanoet eten (dit zijn kruiden die je door eten als rfiesa doet je moeder kent t vast wel) dit verwarmt je lichaam ook.

12-06-2005, 16:23


eet je wel genoeg? Het kan ook zijn dat je lichaam meer of steviger voedsel nodig hebt om warm te blijven.

12-06-2005, 18:47

Citaat door asmasweetgirl:
eet je wel genoeg? Het kan ook zijn dat je lichaam meer of steviger voedsel nodig hebt om warm te blijven.
Jaah Pcies...Misschien als je honger hebt ofso dan heb je het meestal koud bv. met ramadan dan krijg je het eerder koud dan gewoon normaal..Dus Misschien dat je honger hebt..Tijdens werk/school...enz.

13-06-2005, 10:22
Bedankt meiden voor jullie reactie.

Wat eten betreft denk ik wel dat ik genoeg eet. Ik eet tot ik genoeg heb. ik dieet nooit. Ben 1m61 en weeg 47 kg. Maar de dokter zei dat dat goed was. Heb ooit 55 gewogen en was altijd moe en lui, toen zei dokter dat mijn beenderen dat gewicht niet aankonden en dat mijn lichaam niet functioneerde zoals moet. Ik ben dan vanzelf afgevallen, zonder iets te doen en sindsdien 10jaar weeg ik 47kg. Nu voel ik me wat conditie betreft heel goed, nooit moe of li, maar heb wel koud.

Honing: mag ik vragen wat ras el hanoet is. Als dat helpt ga ik dat zeker eten. En ook rfiesa wat is dat? Bij ons is rfiesa: msemen met vb kippesaus. Is het dat dat je bedoelt??
Want ik heb geen idee welke kruiden je bedoelt en wanneer je dat erin moet doen.

greetz

13-06-2005, 11:16
Rfissa is inderdaad wat je beschrijft. Ras el hanout zijn kruiden die de kruidenier voor je mixt in Marokko. Dit zijn allemaal kruiden door elkaar die allen het lichaam verwarmen. Vraag het anders aan een Marokkaanse slager of visboer die hebben die kruiden meestal ook.
gr honing

13-06-2005, 11:21

Citaat door honing:
Rfissa is inderdaad wat je beschrijft. Ras el hanout zijn kruiden die de kruidenier voor je mixt in Marokko. Dit zijn allemaal kruiden door elkaar die allen het lichaam verwarmen. Vraag het anders aan een Marokkaanse slager of visboer die hebben die kruiden meestal ook.
gr honing
thanks honey, zal ik doen