Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : Klopt dit volgens jullie?Het eerste jaar van het huwelijk, is het moeilijkste jaar?

Pagina's : [1] 2 3 4 5

kaftanmode
08-06-2005, 13:27

Graag jullie meningen, ben bijna een jaar getrouwd inchallah en krijg van vele mensen te horen, het eerste jaar is achter de rug, dus het moeilijkste is voorbij..... Hoe denken jullie hierover dames???

Mysticalia
08-06-2005, 13:31
Hey dat zeggen ze bij ons ook :o Ben benieuwd naar de antwoorden :o

kaftanmode
08-06-2005, 13:32
hoelang ben jij al getrouwd zusterke???

ZA3TAR
08-06-2005, 13:33
klopt ook mijn eerste jaar was mijn moeilijkste jaar!! ik woon ver weg van mijn ouders en dat bracht veel verdriet met zich mee!!! ook omdat ik natuurlijk moest wenen aan het feit dat ik met een man woon!! maar hamdoelilah alles komt netjes weer op zn pootjes terecht...

soulfa
08-06-2005, 13:34

ja, ik vind van wel. De eerste paar maanden zijn perfect, dan ben je nog zo super verliefd. Daarna word het normaal, en dan komen de irritaties. Na een jaar weet je wel zo'n beetje hoe je man in elkaar zit, dan worden de irritaties ook minder. Maar goed, een ruzietje op z'n tijd is altijd goed.

kaftanmode
08-06-2005, 13:35
schilt het de andere jaren dan echt zo erg van het eerste jaar, ik heb dus ook vernomen dat de meeste en grootste ruzies tussen man en vrouw zich in het 1ste jaar voordoen, dan denk ik dat we er goed van zijn afgekome, alhamdoullah, ik hoop gewoon dat het zo blijft dan.

saadia29
08-06-2005, 13:35
Vind ik ook wel, hoe langer je samen bent, hoe makkelijk alles gaat. Als we in het begin weleens woordenwisseling hadden, stond ik in mijn gedachten al klaar met mijn koffer. Je moet aan elkaar wennen en ook rekening met elkaar houden.

kaftanmode
08-06-2005, 13:36
ups & downs zijn er altijd en ruzies uiteraard ook, maar wat ik me afvroeg, mindert dat dan echt zo erg, na dat eerste jaartje of is dat maar een ged8???

Zusterke001
08-06-2005, 13:37
Vind ik ook wel, hoe langer je samen bent, hoe makkelijk alles gaat. Als we in het begin weleens woordenwisseling hadden, stond ik in mijn gedachten al klaar met mijn koffer. Je moet aan elkaar wennen en ook rekening met elkaar houden. Hahaha wollahila ik ook. Ben ├ęcht blij dat ik sabr heb gehad en hij met mij :hihi: .

soulfa
08-06-2005, 13:37
waar ik het meest moeite mee had, het eerste jaar. was de afstand tussen mij en mijn familie, ik ben meer als 100 kilometer verhuist. De heimwee was heel erg.

kaftanmode
08-06-2005, 13:39
geduld is een mooie zaak en wordt inchallah beloond

saadia29
08-06-2005, 13:40
Nu is het veeeeeeeel minder, hebben alleen ruzie over kleine onbelangrijke dingen. Daarvoor wilde ik mij echt bewijzen, en laten zien dat ik lef had, niet makkelijk bla bla bla Ik weet het hele rare karakter. Maar goed, met een geduldig man, soms te is alles hamdoelilah goed.

soulfa
08-06-2005, 13:41

Hahaha wollahila ik ook. Ben ├ęcht blij dat ik sabr heb gehad en hij met mij :hihi: . hahahaha, mijn man heeft vaak geroepen, moge god mij geduld geven met jou. Terwijl ik zo'n schatje en lief vrouwtje ben. :ego:

saadia29
08-06-2005, 13:43
hahahaha, mijn man heeft vaak geroepen, moge god mij geduld geven met jou. Terwijl ik zo'n schatje en lief vrouwtje ben. :ego: En je leek nog wel een rustig, bescheiden meisje :o Is het meest gehoorde verhaal :ego:

Zusterke001
08-06-2005, 13:45
Stille waters hebben diepe gronden.

Pagina's : [1] 2 3 4 5